We zullen zo dubbel verwend worden: cliffhangers halverwege het jaar!GroteThuisfan!!! schreef: vr 16 okt 2020, 13:12 Door corona was gisteren avond deel 1 van de seizoensfinale van 12 juni en vanavond deel 2 met grote cliffhangers en maandag de aflevering van maandag 31 augustus.
0 x
Thuis & corona
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Thuis & corona
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Thuis & corona
Daardoor valt Halloween al begin september en kerst al eind oktober in het verhaal. Want Halloween en kerst zullen ze wel op dezelfde dag zoals normaal laten?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Thuis & corona
Als het zo doorgaat zullen ze nog Kerstlichtjes mogen hangen in dat tweede rode tentje!
2 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Thuis & corona
Pas dan maar op dat de opnames weer niet opnieuw zullen stilgelegd worden en dat zal ook voor de concurrerende soapserie gelden.
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Nee. Dat verhaal zal gewoon herschreven zijn om de gewijzigde kalender op te vangen. Het is niet omdat een aflevering aanvankelijk op 31 augustus moest uigezonden worden, dat het in verhaal dan nog steeds ook 31 augustus is. Getuige daarvan Joren die nu ineens werkzoekende is, terwijl hij op het oorspronkelijke voorziene moment van de seizoensfinale in de examens van zijn laatste schooljaar zou moeten gezeten hebben.GroteThuisfan!!! schreef: vr 16 okt 2020, 18:10 Daardoor valt Halloween al begin september en kerst al eind oktober in het verhaal. Want Halloween en kerst zullen ze wel op dezelfde dag zoals normaal laten?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Thuis & corona
Was al wat raar dat, als hij zo uitstekend is in z'n vak, hij niet meteen na het eindexamen van de markt geplukt werd. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Vandaag voor de eerste keer een moment gemerkt waar ze precies een paar scènes te kort kwamen. Op een gegeven moment zat Ann bij Peter. Na afloop van hun gesprek staat ze op en ineens is ze in de Dreef aan het wandelen, zonder overgang, en heeft Tom haar al meteen opgemerkt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Thuis & corona
Ik vind het ook raar dat als mensen mekaar lang niet meer gezien hebben, of er is iets ergs gebeurd (Frank en Robin) en ze zien mekaar weer, dat je geen scenes ziet waar ze mekaar vastpakken. Nu ja, het mag ook niet he.
0 x
-
ikke
- x 435
Thuis & corona
't Zou nog veel raarder doen moesten ze in Thuis à volonté mogen knuffelen terwijl wij dat niet mogen. Je zou hier nogal wat verontwaardigde berichten zien verschijnen!johan1969 schreef: vr 23 okt 2020, 08:38 Ik vind het ook raar dat als mensen mekaar lang niet meer gezien hebben, of er is iets ergs gebeurd (Frank en Robin) en ze zien mekaar weer, dat je geen scenes ziet waar ze mekaar vastpakken. Nu ja, het mag ook niet he.
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Thuis & corona
Het trucje dat je ze nu hoort zeggen "Dat ik jou eens vastpak" en dan op de achtergrond de geluiden van de knuffel/kus hoort hebben ze wel een paar keer gebruikt en ik vind dat wel clever.
0 x
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
Thuis & corona
Ja, het is duidelijk dat er rekening wordt gehouden met het "afstand houden". En daarom valt het me nu op dat Adil en Christine toch wel dicht op elkaar blijven "plakken". Is één van beide acteurs al besmet geweest met corona, vraag ik dan af.ikke schreef: vr 23 okt 2020, 11:03 johan1969 schreef: ↑vr 23 okt 2020, 08:38
Ik vind het ook raar dat als mensen mekaar lang niet meer gezien hebben, of er is iets ergs gebeurd (Frank en Robin) en ze zien mekaar weer, dat je geen scenes ziet waar ze mekaar vastpakken. Nu ja, het mag ook niet he.'t Zou nog veel raarder doen moesten ze in Thuis à volonté mogen knuffelen terwijl wij dat niet mogen. Je zou hier nogal wat verontwaardigde berichten zien verschijnen!
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Die zitten waarschijnlijk privé in dezelfde bubbel. Net zoals de acteurs die Lowie en Viv vertolken bijvoorbeeld.jeff schreef: vr 23 okt 2020, 11:39 Ja, het is duidelijk dat er rekening wordt gehouden met het "afstand houden". En daarom valt het me nu op dat Adil en Christine toch wel dicht op elkaar blijven "plakken". Is één van beide acteurs al besmet geweest met corona, vraag ik dan af.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Thuis & corona
Kan je niet vergelijken. Lowie en Viv zijn in het echt een koppel, Christine en Adil niet. Daphne Paelinck is samen met ene Randall en heeft met hem vorig jaar een kindje gekregen.
Wellicht hebben zij en Adil (de acteurs dan) allebei negatief getest en zijn ze daarom redelijk close op de set ??
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Thuis & corona
Vermoedelijk is het een kwestie van wat de acteurs zelf zien zitten of niet. Uiteindelijk met het verhaal van de bubbels kunnen ze perfect een collega acteur meenemen in hun "bubbel". En echt kus scènes heb ik tussen die 2 nog niet gezien.
Ik merk ook op dat Rosa en Jacques ook fysieker close staan. Viel me gisteren op toen Waldek en Thilly binnenkwam dat ze mooi naast elkaar stonden.
Ik merk ook op dat Rosa en Jacques ook fysieker close staan. Viel me gisteren op toen Waldek en Thilly binnenkwam dat ze mooi naast elkaar stonden.
0 x