Thuis & corona

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Thuis & corona

Bericht door daffy duck »

GroteThuisfan!!! schreef: vr 16 okt 2020, 13:12 Door corona was gisteren avond deel 1 van de seizoensfinale van 12 juni en vanavond deel 2 met grote cliffhangers en maandag de aflevering van maandag 31 augustus.
0 x
We zullen zo dubbel verwend worden: cliffhangers halverwege het jaar! :thumbup: :lol: :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Thuis & corona

Bericht door martha »

:lol: En kerstdag en nieuwjaar ergens einde februari 2021 :lol:
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Thuis & corona

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Daardoor valt Halloween al begin september en kerst al eind oktober in het verhaal. Want Halloween en kerst zullen ze wel op dezelfde dag zoals normaal laten?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Thuis & corona

martha schreef: vr 16 okt 2020, 18:07 En kerstdag en nieuwjaar ergens einde februari 2021
Als het zo doorgaat zullen ze nog Kerstlichtjes mogen hangen in dat tweede rode tentje! :lol: :lol: :lol:
2 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Thuis & corona

Bericht door apestaart »

Pas dan maar op dat de opnames weer niet opnieuw zullen stilgelegd worden en dat zal ook voor de concurrerende soapserie gelden.
0 x
tvx1
x 435

Thuis & corona

Bericht door tvx1 »

GroteThuisfan!!! schreef: vr 16 okt 2020, 18:10 Daardoor valt Halloween al begin september en kerst al eind oktober in het verhaal. Want Halloween en kerst zullen ze wel op dezelfde dag zoals normaal laten?
Nee. Dat verhaal zal gewoon herschreven zijn om de gewijzigde kalender op te vangen. Het is niet omdat een aflevering aanvankelijk op 31 augustus moest uigezonden worden, dat het in verhaal dan nog steeds ook 31 augustus is. Getuige daarvan Joren die nu ineens werkzoekende is, terwijl hij op het oorspronkelijke voorziene moment van de seizoensfinale in de examens van zijn laatste schooljaar zou moeten gezeten hebben.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Thuis & corona

Was al wat raar dat, als hij zo uitstekend is in z'n vak, hij niet meteen na het eindexamen van de markt geplukt werd. :shh:
0 x
tvx1
x 435

Thuis & corona

Bericht door tvx1 »

Vandaag voor de eerste keer een moment gemerkt waar ze precies een paar scènes te kort kwamen. Op een gegeven moment zat Ann bij Peter. Na afloop van hun gesprek staat ze op en ineens is ze in de Dreef aan het wandelen, zonder overgang, en heeft Tom haar al meteen opgemerkt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Thuis & corona

Bericht door johan1969 »

Ik vind het ook raar dat als mensen mekaar lang niet meer gezien hebben, of er is iets ergs gebeurd (Frank en Robin) en ze zien mekaar weer, dat je geen scenes ziet waar ze mekaar vastpakken. Nu ja, het mag ook niet he.
0 x
ikke
x 435

Thuis & corona

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: vr 23 okt 2020, 08:38 Ik vind het ook raar dat als mensen mekaar lang niet meer gezien hebben, of er is iets ergs gebeurd (Frank en Robin) en ze zien mekaar weer, dat je geen scenes ziet waar ze mekaar vastpakken. Nu ja, het mag ook niet he.
't Zou nog veel raarder doen moesten ze in Thuis à volonté mogen knuffelen terwijl wij dat niet mogen. Je zou hier nogal wat verontwaardigde berichten zien verschijnen!
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Thuis & corona

Bericht door Sandertje »

Het trucje dat je ze nu hoort zeggen "Dat ik jou eens vastpak" en dan op de achtergrond de geluiden van de knuffel/kus hoort hebben ze wel een paar keer gebruikt en ik vind dat wel clever.
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Thuis & corona

Bericht door jeff »

ikke schreef: vr 23 okt 2020, 11:03 johan1969 schreef: ↑vr 23 okt 2020, 08:38
Ik vind het ook raar dat als mensen mekaar lang niet meer gezien hebben, of er is iets ergs gebeurd (Frank en Robin) en ze zien mekaar weer, dat je geen scenes ziet waar ze mekaar vastpakken. Nu ja, het mag ook niet he.
't Zou nog veel raarder doen moesten ze in Thuis à volonté mogen knuffelen terwijl wij dat niet mogen. Je zou hier nogal wat verontwaardigde berichten zien verschijnen!
Ja, het is duidelijk dat er rekening wordt gehouden met het "afstand houden". En daarom valt het me nu op dat Adil en Christine toch wel dicht op elkaar blijven "plakken". Is één van beide acteurs al besmet geweest met corona, vraag ik dan af.
0 x
tvx1
x 435

Thuis & corona

Bericht door tvx1 »

jeff schreef: vr 23 okt 2020, 11:39 Ja, het is duidelijk dat er rekening wordt gehouden met het "afstand houden". En daarom valt het me nu op dat Adil en Christine toch wel dicht op elkaar blijven "plakken". Is één van beide acteurs al besmet geweest met corona, vraag ik dan af.
Die zitten waarschijnlijk privé in dezelfde bubbel. Net zoals de acteurs die Lowie en Viv vertolken bijvoorbeeld.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Thuis & corona

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: vr 23 okt 2020, 11:54 Net zoals de acteurs die Lowie en Viv vertolken bijvoorbeeld.
Kan je niet vergelijken. Lowie en Viv zijn in het echt een koppel, Christine en Adil niet. Daphne Paelinck is samen met ene Randall en heeft met hem vorig jaar een kindje gekregen.

Wellicht hebben zij en Adil (de acteurs dan) allebei negatief getest en zijn ze daarom redelijk close op de set ??
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Thuis & corona

Bericht door Sandertje »

Vermoedelijk is het een kwestie van wat de acteurs zelf zien zitten of niet. Uiteindelijk met het verhaal van de bubbels kunnen ze perfect een collega acteur meenemen in hun "bubbel". En echt kus scènes heb ik tussen die 2 nog niet gezien.

Ik merk ook op dat Rosa en Jacques ook fysieker close staan. Viel me gisteren op toen Waldek en Thilly binnenkwam dat ze mooi naast elkaar stonden.
0 x
Gesloten