Thuis & corona

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Thuis & corona

Bericht door jessie V. »

Het is op bepaalde momenten duidelijk te zien dat de opnames van na de coronastop aan de beurt zijn. De ouderen zijn verbannen naar verre oorden. De scene tussen Waldeck en Christine, die zitten ook niet echt bij elkaar.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door satine »

Inderdaad.
Ik let normaal niet op zo'n dingen, maar gisteren vielen bepaalde dingen mij toch ook op - vooral toen Peter en Femke afscheid namen van elkaar.
Niet met de gebruikelijke kus, ze hebben gewoon vanop afstand even elkaars hand aangeraakt.

Maar storend vind ik het niet - ik vind het wel fijn dat er oplossingen gezocht en blijkbaar gevonden zijn.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: di 29 sep 2020, 10:59 Maar storend vind ik het niet - ik vind het wel fijn dat er oplossingen gezocht en blijkbaar gevonden zijn.
neen, het is niet storend, ik vind zelf dat ze heel dat covid gegeven hadden kunnen verwerken als reëel. Ze doen dat wel in Eastenders BBC. Stoort ook niet, leunt meer aan bij realiteit.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind het ook niet storen. Ik begon er aan te denken toe Marianne en Leo opeens ver weg zaten. Het was ook niet zo eenvoudig allemaal.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: di 29 sep 2020, 10:59 Ik let normaal niet op zo'n dingen, maar gisteren vielen bepaalde dingen mij toch ook op - vooral toen Peter en Femke afscheid namen van elkaar
Hier van 't zelfde, wij schoten in de lach toen we hun tegenwoordige coronaafscheid zagen.
0 x
tvx1
x 435

Thuis & corona

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: di 29 sep 2020, 11:36 neen, het is niet storend, ik vind zelf dat ze heel dat covid gegeven hadden kunnen verwerken als reëel. Ze doen dat wel in Eastenders BBC. Stoort ook niet, leunt meer aan bij realiteit.
Voor mij hoeft dat echt niet hoor. We worden er al meer dan genoeg mee geconfronteerd in het dagelijkse leven, laat het dus maar achterwege in de fictie.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Thuis & corona

Bericht door Tiboko »

Ze leunen nochtans graag dicht aan bij de realiteit hé.

Al die verkrachtingen en ontvoeringen, gebeurt in het echte leven toch ook aan de lopende band :doh:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Thuis & corona

Bericht door martha »

Er is duidelijk gezegd dat gans het covid-19 gebeuren met alle ellende van dien, geen thema ging worden in Thuis. :yup:

Mij is het afscheid van Peter en Femke ook opgevallen en dan dacht ik : en nu de handjes ontsmetten :mrgreen: Dat de oude garde voor het ogenblik niet (meer) opduikt (zelfs Eddy doet het telefonisch) heeft te maken dat de generaties (net als IRL) niet gemengd mogen worden, dus ook geen donderwolkjes van baby's en kleuters meer.
0 x
tvx1
x 435

Thuis & corona

Bericht door tvx1 »

martha schreef: wo 30 sep 2020, 17:00 Dat de oude garde voor het ogenblik niet (meer) opduikt (zelfs Eddy doet het telefonisch) heeft te maken dat de generaties (net als IRL) niet gemengd mogen worden, dus ook geen donderwolkjes van baby's en kleuters meer.
Eddy was vanavond anders gewoon te zien. En Frank is nog een oudere die amper uit beeld verdwijnt. Meer nog, hij was de laatste meer met Robin bezig dan iets anders.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Thuis & corona

Bericht door satine »

Een gedeelte van de scènes die we nu zien zijn nog voor Corona opgenomen.
Dat wordt in het begin van de aflevering elke keer vermeld bovenaan het scherm.
Daarin zit dus het verschil.
0 x
tvx1
x 435

Thuis & corona

Bericht door tvx1 »

satine schreef: do 01 okt 2020, 09:33 Een gedeelte van de scènes die we nu zien zijn nog voor Corona opgenomen.
Dat wordt in het begin van de aflevering elke keer vermeld bovenaan het scherm.
Daarin zit dus het verschil.
Zou nu wel echt moeten lukken dat ze toevallig alle scènes met Frank nog voor de lockdown hadden opgenomen...
0 x
ikke
x 435

Thuis & corona

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: do 01 okt 2020, 10:31 Zou nu wel echt moeten lukken dat ze toevallig alle scènes met Frank nog voor de lockdown hadden opgenomen...
Zou het niet eerder omgekeerd zijn: alle scènes met Frank en Robin die vóór de lockdown zijn opgenomen en van pas komen, werden ingepast?
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Thuis & corona

Bericht door johan1969 »

Dat Jacques bij t afscheid nemen van Rosa, geen kus gaf, vond ik al raar maar ik dacht dat het weer fout zat tussen die 2, link met Corona niet gelegd.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Thuis & corona

Bericht door Icarus123 »

Zag ik nu net alcoholgel staan in de gang van de dokterspraktijk en in de Withoeve? Vergeten weg te halen voor de opname of komt Corona nu wel opduiken in Thuis? :lol:
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Thuis & corona

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Door corona was gisteren avond deel 1 van de seizoensfinale van 12 juni en vanavond deel 2 met grote cliffhangers en maandag de aflevering van maandag 31 augustus.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Gesloten