Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door lord F. »

Ja, en het was Rogerke die het kapsalon overgekocht heeft om er Sanitechniek in onder te brengen. :)
Jenny was trouwens ook eerst kapster voor ze begon bij Ter Smissen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik dacht toch dat Peggy na al die jaren beter kon liegen dan dat.
Ze had gewoon kunnen zeggen dat Peter te veel gedronken had en daarom is blijven slapen in het hotel.
Vroeger zat ze toch niet zo snel verlegen om een leugen.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

misschien toch wat last van haar geweten... ze is enerzijds de vriendin van Femke (allee voorlopig toch nog), anderzijds het nieuwe lief van Peter.....
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

satine schreef:Ik dacht toch dat Peggy na al die jaren beter kon liegen dan dat.
Ze had gewoon kunnen zeggen dat Peter te veel gedronken had en daarom is blijven slapen in het hotel.
Awel ik had verwacht dat die dat ging zeggen van dat te veel gedronken.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

satine schreef:Ik dacht toch dat Peggy na al die jaren beter kon liegen dan dat.
Toen ze haar eigen zus Bianca met Tom bedroog ging het liegen haar een stuk beter af....
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Tomboy schreef: Toen ze haar eigen zus Bianca met Tom bedroog ging het liegen haar een stuk beter af....
Dat heb ik dus allemaal nooit gezien, en op wikipedia( bij het item "Thuis") staat dat verhaal ook niet , denk ik
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ann+ schreef:
Tomboy schreef: Toen ze haar eigen zus Bianca met Tom bedroog ging het liegen haar een stuk beter af....
Dat heb ik dus allemaal nooit gezien, en op wikipedia( bij het item "Thuis") staat dat verhaal ook niet , denk ik
Het staat er wel, in grote lijnen. Ik zet het hier even voor jou neer

Peggy, Bianca en Tom
Tom vertrok naar Belize, op zoek naar zijn nonkel. Bianca vertrok naar Canada en ook Peggy koos voor de wijde wereld. Op een dag is Peggy terug van weg geweest. Zij draagt echter een geheim met zich mee: ze is zwanger. Niet veel later staan Tom en Bianca plots ook weer voor de neus van hun moeders. Ze hebben elkaar in Canada gevonden en zijn een koppel geworden. Ze verloven zich zelfs. Ook Peggy blijkt nu in Canada een tijdje bij Tom en Bianca te hebben gelogeerd. Wanneer zij uit het niets besluit om terug weg te gaan uit België wil Tom weten wat er aan de hand is. Nu pas vertelt Peggy dat hij de vader is van haar ongeboren kind. Tom wil niet dat Bianca hier iets over te weten komt en Peggy vertrekt. Diezelfde week krijgt Rosa echter een telefoontje: Peggy heeft een zwaar verkeersongeluk gehad in Zuid-Duitsland en ze wordt naar België gerepatrieerd. Tom denkt dat zij zelfmoord wilde plegen. Intussen is Bianca ook zwanger van Tom en ze kan haar geluk niet op. Peggy begint te beseffen dat haar kind geen toekomst heeft bij haar en ze wil het laten wegnemen. Ann houdt Peggy tegen, ze heeft een ander voorstel. Zij zal haar kind adopteren. Peggy stemt toe. Rosa heeft het hier enorm moeilijk mee want nu zal Marianne de oma worden van haar kleinkind. Peggy bevalt en staat Sandrine af. Toch koestert Peggy gevoelens voor haar dochter en wanneer zij en Tom een nieuwe affaire starten is het hek helemaal van de dam. Op de dag van het huwelijk van Marianne en Geert begeeft ze zich richting het huis van de Bastiaensen. Daar vertelt ze aan Bianca, Ann, Tom, Marianne, Geert en Jenny dat Tom de vader is van Sandrine. Bianca is razend en wanneer ze hierbij nog eens ontdekt dat Tom en Peggy nu opnieuw een affaire hebben zet ze Tom aan de deur. Ann is bang dat, nu Tom en Peggy weer samen zijn, Sandrine aan hen zal worden toegewezen. Tom verklaart aan iedereen de oorlog door een rechtszaak te openen om zijn dochter terug op te eisen. Op het proces getuigt Peter in het voordeel van Ann waardoor Sandrine bij haar blijft. Peggy en Tom zijn kapot door de uitspraak. Terzelfder tijd echter krijgt Bianca een auto - ongeval waardoor haar zoontje Robin te vroeg geboren wordt. Tom ziet hierin een nieuwe kans om alsnog een kind dat van hem is, aan zich te binden en hij wil het kind erkennen. Peggy heeft het hier moeilijk mee maar stemt uiteindelijk toe. Bianca is Tom echter een stapje voor: ze trouwt snel met Mo haar redder en beste vriend. Als Tom nu nog durft om gerechterlijke stappen te ondernemen dan verhuist zij samen met Mo naar Marokko en zal hij zijn Robin, zijn zoon, nooit meer zien. Wat volgt is een reeks van verschillende listen van Tom en Marianne uit. Zitten ze de ene keer niet achter Sandrine aan, dan richten ze hun pijlen op de kleine Robin. Het hele voorval escaleert en leidt tot een depressieve Peggy (die in therapie gaat bij Geert) en een nieuwe rechtszaak, om Robin deze keer. Bianca en Mo zijn helemaal van de kaart als de brief van de rechtbank krijgen waarin Tom zijn rechten als vader opeist. Als Tom daar bovenop nog eens co-ouderschap eist worden Mo en Bianca helemaal in het nauw gedreven. In de week van het finaleproces reizen Mo en Bianca met de kleine Robin naar Marokko om niet meer terug te keren.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Bedankt, Duimelijntje... nu kan ik weer volgen!
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ann+ schreef:Bedankt, Duimelijntje... nu kan ik weer volgen!
Hehe, we hebben allemaal soms eens een beetje extra uitleg nodig. Ik heb heel dat stuk weliswaar dan wel op tv gezien, maar ik gebruik de wikipedia pagina vaak om vergeten stukken eens op te frissen. Wie kan al die relaties tussen de verschillende personages anders ook allemaal onthouden... :lol:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Dat is waar, ja.

Ik vind dat Peggy zichzelf weer in nesten heeft gebracht. Ze gaat bij Peter het gelukt niet vinden, hoor.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Dat Peter geen rekening wil houden met Femke begrijp ik.
Maar Peggy is niet goed bezig. En zeker met hoe ze altijd zegt: het gebeurde gewoon. :eh:
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die opmerking "het gebeurde gewoon" vind ik helemaal bij Peggy passen. Bij haar reactie op de vragen van Femke over de aanwezigheid van Peter in de Zus en zo, dacht ik "die heeft wel eens beter gelogen". Maar dit is hier al gezegd, dacht ik.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Pffff wat is dit voor iets? Peggy wil wraak? Waarom Peter? Wat ziet ze in Peter? Ze kent Peter toch langer en opeens vind ze Peter leuk! :problem:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik begrijp er ook niks van.

Of wil ze stiekem Tom jaloers maken. Dat is dan wel op de verkeerde manier...
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Kwast schreef:Pffff wat is dit voor iets? Peggy wil wraak? Waarom Peter? Wat ziet ze in Peter? Ze kent Peter toch langer en opeens vind ze Peter leuk! :problem:
Hoe kom je op de idee dat Peggy wraak wil als ik vragen mag?
Naar mijn gevoel is dat helemaal niet zo. Ze is gewoon voor hem gevallen.
Dat Peter wraak gevoelens heeft dat klopt eerder, zeker toen hij zei: dan weet je ook eens hoe dat voelt.
0 x
Gesloten