Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Ik vind het wel zwak dat ze de schuld op Peter schuift dat ze haar kind kwijt is. Oké, hij heeft er wel aandeel in gehad door de waarheid te vertellen in de rechtbank, maar kom...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Peggy Verbeeck
Ik vind het heel tekenend dat ze Peter de schuld geeft van hun afgang. Het is inderdaad zwak, en voor haar de makkelijkste uitmaak. Maar ze heeft totaal geen recht van spreken en laat maar weer eens zien hoe onvolwassen en egoïstisch ze kan zijn. Het is wel de waarheid die Peggy en Tom zelf gecreëerd hebben, waardoor ze Sandrine kwijt zijn. Als zij dan naderhand weer van mening veranderen en besluiten dat ze ten koste van iedereen toch ineens de verantwoordelijkheid voor hun kind op willen nemen, en dat vervolgens willen bereiken d.m.v. leugens (omdat hun plan anders zeker niet lukt), dan kunnen ze niet verwachten dat andere mensen daarin mee gaan.frankbomans schreef:Ik vind het wel zwak dat ze de schuld op Peter schuift dat ze haar kind kwijt is. Oké, hij heeft er wel aandeel in gehad door de waarheid te vertellen in de rechtbank, maar kom...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ook erg dat Tom tussen Peggy en Robin moet kiezen. Dat kan je toch van niemand verlangen ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat is wel zijn eigen schuld, hoor! Door zijn eigen (wan)gedrag is het zover gekomen.
Ik vind het wel een goeie.
Ik vind het wel een goeie.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tuurlijk dadde...het gaat hier immers om veel meer dan alleen maar een keuze maken tussen....de hele achtergrond van haar kind aanvankelijk niet te aanvaarden, het te negeren en op het laatst toch te willen zal hier wel de oorzaak van zijn. Het kleine kind vindt dat hij dat stukje speelgoed nu wel wil !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind ik ook hoor! Het moet voor Peggy inderdaad wel heel zuur zijn dat Tom nu ineens wel direct voor zijn kind wil kiezen, en dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken.
Van de andere kant is het wel zo dat Peggy hem destijds, met haar gedraai en uitspraken dat ze kinderen maar niks vond, ook niet echt de goede kant uit geholpen heeft. Zij is zelf ook op haar houding terug gekomen, net zoals Tom daar nu ook op terug komt. In feite zou je dus kunnen zeggen dat Peggy hem als geen ander zou moeten kunnen begrijpen..
Van de andere kant is het wel zo dat Peggy hem destijds, met haar gedraai en uitspraken dat ze kinderen maar niks vond, ook niet echt de goede kant uit geholpen heeft. Zij is zelf ook op haar houding terug gekomen, net zoals Tom daar nu ook op terug komt. In feite zou je dus kunnen zeggen dat Peggy hem als geen ander zou moeten kunnen begrijpen..

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
De triomfantelijke houding van die Peggy en haar Tom toen ze Peter het huis uitzetten. "Je hebt een week de tijd".
Ik hoop dat het dak boven hun hoofd instort.
Ze hoeven niet gewond te raken, alleen maar een grote ravage, past goed bij Tom zijn gedrag.
Ik hoop dat het dak boven hun hoofd instort.

0 x
-
- Poster rang 5
ja, Tom is goed bezig.jessie V. schreef:De triomfantelijke houding van die Peggy en haar Tom toen ze Peter het huis uitzetten. "Je hebt een week de tijd".
Ik hoop dat het dak boven hun hoofd instort.Ze hoeven niet gewond te raken, alleen maar een grote ravage, past goed bij Tom zijn gedrag.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij kan Tom binnen niet al te lange tijd een nieuw kantoorbaantje zoeken als hij zo door gaat. Ik ben wel benieuwd hoe de sfeer daar op kantoor nog gaat zijn nu...lord F. schreef:ja, Tom is goed bezig.jessie V. schreef:De triomfantelijke houding van die Peggy en haar Tom toen ze Peter het huis uitzetten. "Je hebt een week de tijd".
Ik hoop dat het dak boven hun hoofd instort.Ze hoeven niet gewond te raken, alleen maar een grote ravage, past goed bij Tom zijn gedrag.
Z'n eigen baas op straat gooien.
Peggy heeft hem inderdaad wel al heel goed gedresseerd! Hij wordt steeds beter in "zijn eigen ruiten ingooien"...
Wat dat dak betreft: goed idee! :cheer:
0 x
-
- Poster rang 5
Langs de andere kant is het natuurlijk wel het app van Femke, dus Peter zal dat wel een beetje voelen aankomen hebben. Maar Peggy en Tom hebben het nu ook niet bepaald subtiel aangepakt.
Langs de andere kant >> wat zou Peter nu tegenhouden om een vacature in de krant te laten plaatsen voor Tom z'n job? Als hij z'n eigen personeel niet kan vertrouwen is het maar beter dat hij daar iets aan doet.

Langs de andere kant >> wat zou Peter nu tegenhouden om een vacature in de krant te laten plaatsen voor Tom z'n job? Als hij z'n eigen personeel niet kan vertrouwen is het maar beter dat hij daar iets aan doet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij moet wel een gegronde reden hebben om Tom te ontslaan en persoonlijke geschillen vallen daar niet onder dacht ik. 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
t Was idd niet heel slim dat Femke een mail liet met de boodschap dat ze nieuwe huurders had en dat ze verzweeg wie dat waren.
Ik dacht ook eerst 'wat komen die bij Peter doen ?'.
Ik dacht ook eerst 'wat komen die bij Peter doen ?'.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik vind dat zowel Tom als Peggy iets beginnen hebben van lijkenpikkers ! zich met iedereen bemoeien en het beste voor zichzelf ervan nemen. Ook Tom naar Bianca toe. Hij zal die kleine wel eventjes herkennen en ze zullen samen wel de loft inpikken . Jessuuuuuuuuuuuuuuuuus !lord F. schreef:ja, Tom is goed bezig.jessie V. schreef:De triomfantelijke houding van die Peggy en haar Tom toen ze Peter het huis uitzetten. "Je hebt een week de tijd".
Z'n eigen baas op straat gooien.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vraag mij af waarom die opeens moeten verhuizen met zijn tweeën - heb ik iets gemist en was daar al langer sprake van?
Of vinden ze het gewoon leuk om Peter op straat te zetten?
Of vinden ze het gewoon leuk om Peter op straat te zetten?

0 x
-
- Nog geen rang
Als ik het goed verstaan heb, komt het idee eigenlijk van Femke.
Maar kan wel begrijpen dat ze daar op ingaan. Peggy zal waarschijnlijk niet leuk vinden om in hetzelfde gebouw als Bianca en Robin te wonen. En dat ze Peter op straat mogen zetten, zal natuurlijk ook wel een pluspunt zijn
Maar kan wel begrijpen dat ze daar op ingaan. Peggy zal waarschijnlijk niet leuk vinden om in hetzelfde gebouw als Bianca en Robin te wonen. En dat ze Peter op straat mogen zetten, zal natuurlijk ook wel een pluspunt zijn

0 x