Jenny was trouwens ook eerst kapster voor ze begon bij Ter Smissen.
Awel ik had verwacht dat die dat ging zeggen van dat te veel gedronken.satine schreef:Ik dacht toch dat Peggy na al die jaren beter kon liegen dan dat.
Ze had gewoon kunnen zeggen dat Peter te veel gedronken had en daarom is blijven slapen in het hotel.
Vroeger zat ze toch niet zo snel verlegen om een leugen.
Toen ze haar eigen zus Bianca met Tom bedroog ging het liegen haar een stuk beter af....satine schreef:Ik dacht toch dat Peggy na al die jaren beter kon liegen dan dat.
Ze had gewoon kunnen zeggen dat Peter te veel gedronken had en daarom is blijven slapen in het hotel.
Vroeger zat ze toch niet zo snel verlegen om een leugen.
Dat heb ik dus allemaal nooit gezien, en op wikipedia( bij het item "Thuis") staat dat verhaal ook niet , denk ikTomboy schreef: Toen ze haar eigen zus Bianca met Tom bedroog ging het liegen haar een stuk beter af....
Het staat er wel, in grote lijnen. Ik zet het hier even voor jou neerAnn+ schreef:Dat heb ik dus allemaal nooit gezien, en op wikipedia( bij het item "Thuis") staat dat verhaal ook niet , denk ikTomboy schreef: Toen ze haar eigen zus Bianca met Tom bedroog ging het liegen haar een stuk beter af....
Hehe, we hebben allemaal soms eens een beetje extra uitleg nodig. Ik heb heel dat stuk weliswaar dan wel op tv gezien, maar ik gebruik de wikipedia pagina vaak om vergeten stukken eens op te frissen. Wie kan al die relaties tussen de verschillende personages anders ook allemaal onthouden...Ann+ schreef:Bedankt, Duimelijntje... nu kan ik weer volgen!
Hoe kom je op de idee dat Peggy wraak wil als ik vragen mag?Kwast schreef:Pffff wat is dit voor iets? Peggy wil wraak? Waarom Peter? Wat ziet ze in Peter? Ze kent Peter toch langer en opeens vind ze Peter leuk!