Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
Vuur zal wel een bijzondere aantrekkingskracht op hem hebben. Hopelijk sleept hij Femke niet nog eens mee in het gevaar zoals hij dat al eerder gedaan heeft.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
- x 15
Je zou bijna beginnen denken dat hij verantwoordelijk is voor de plots toenemende hoeveelheid brandjes.
0 x
-
- Poster rang 5
digirecorder sloeg weer te vroeg uit gisteren >> aan het videootje dat op de site van Thuis staat blijkt dat ik gemist heb dat Paulien en Rafael nu een koppel zijn?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Paulien en Rafaël een koppel? ik zie toch niet echt veel "erotische spanning" tussen die twee ... Paulien wil misschien wel maar Rafaël is zo onberekenbaar als een kapotte horloge 

0 x
-
- Poster rang 5
kan ook zijn natuurlijk dat de samenvatting van gisteren die van vandaag is natuurlijk >> http://www.een.be/programmas/thuis
vond het al raar dat er in die paar minuten dat hij vroeger uitsprong zoveel gebeurd was.
vond het al raar dat er in die paar minuten dat hij vroeger uitsprong zoveel gebeurd was.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
het filmpje in de link is niet de samenvatting van de vorige aflevering, maar een preview van de volgende.lord F. schreef:kan ook zijn natuurlijk dat de samenvatting van gisteren die van vandaag is natuurlijk >> http://www.een.be/programmas/thuis
Spoilers dus.

0 x
-
- Poster rang 5
ja, wat is het nut daarvan? Toch logischer dat ze de samenvatting van gisteren daar zetten.satine schreef:het filmpje in de link is niet de samenvatting van de vorige aflevering, maar een preview van de volgende.lord F. schreef:kan ook zijn natuurlijk dat de samenvatting van gisteren die van vandaag is natuurlijk >> http://www.een.be/programmas/thuis
Spoilers dus.

Enfin, daarmee weet ik nog niet wat er gebeurt is voor m'n video uitviel.
0 x
-
- Poster rang 1
En Rafael ergerde mij vandaag op zo'n tienduizend manieren... Alles wat Peter doet is niet goed, of het nu goed bedoeld is of niet. Die camera is om hem buiten te krijgen, opdrachten zijn om hem buiten te krijgen, Peter "weet alles over fotografie", hij loopt weg als Femke (eindelijk) eens zegt dat Peter gelijk heeft, hij loopt weg als hij Paulien's camera niet krijgt. Zich zo gaan aanbieden bij de Zus & Zo vind ik ook niet bepaald iets wat je zomaar doet. Bah. Dat hij maar snel verdwijnt!
0 x
-
- Poster rang 5
bwa, zo gaat dat doorgaans zunne bij reclamebureau's.Briseis schreef:Zich zo gaan aanbieden bij de Zus & Zo vind ik ook niet bepaald iets wat je zomaar doet. Bah. Dat hij maar snel verdwijnt!

wel straf dat Paulien daar zo zot van is >> de laatste weken was hij vooral ongeïnteresseerd als Paulien in de buurt was. Het lijkt me daarom ook "in functie van ..." dat hij nu iets begint met Paulien om te zien naar het effect bij Femke.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik snap ook echt niet dat Paulien daar intrapt, aangezien Rafael haar voordien inderdaad eigenlijk geen reden gaf om te denken dat hij haar wel ziet zitten.lord F. schreef:wel straf dat Paulien daar zo zot van is >> de laatste weken was hij vooral ongeïnteresseerd als Paulien in de buurt was. Het lijkt me daarom ook "in functie van ..." dat hij nu iets begint met Paulien om te zien naar het effect bij Femke.
En het is wat mij betreft overduidelijk dat hij dit alleen doet om Femke uit te dagen. Akelig mannetje...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Rafael is nog altijd wat hij altijd geweest is : een arrogante eikel ! Maar wel doortrapt en sluw, hij laat zich niet snel buiten spel zetten. En dat we hem allemaal haten, wil alleen maar zeggen dat hij zijn rol goed speelt. Zo veel slechteriken zitten er niet meer in Thuis hé !
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Luc
- Poster rang 4
Hij speelt zijn rol idd wel goed. Dacht in begin dat zijn acteerprestaties niet echt fantastisch gingen zijn, je weet wel, de knappe jongen die ook gaat acteren, maar dat valt eigenlijk heel goed mee.
0 x
-
- Poster rang 5
Hij heeft ook wel een dankbaar personage gekregen van de scenaristen, dat moet je er ook wel bij zeggen.Luc schreef:Hij speelt zijn rol idd wel goed. Dacht in begin dat zijn acteerprestaties niet echt fantastisch gingen zijn, je weet wel, de knappe jongen die ook gaat acteren, maar dat valt eigenlijk heel goed mee.
(een personage dat dan zelf weer niet zo dankbaar is

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik ben er niet zo enthousiast over, ik erger mij vooral aan het feit dat deze verhaallijn maar blijft duren.
Maarten zelf vind ik niet zo'n geweldig acteur eigenlijk - in Sarah speelde hij net hetzelfde, maar wel een heel andere rol.
Maarten zelf vind ik niet zo'n geweldig acteur eigenlijk - in Sarah speelde hij net hetzelfde, maar wel een heel andere rol.
0 x