Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Bericht door Kwast »

Vuur zal wel een bijzondere aantrekkingskracht op hem hebben. Hopelijk sleept hij Femke niet nog eens mee in het gevaar zoals hij dat al eerder gedaan heeft.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Je zou bijna beginnen denken dat hij verantwoordelijk is voor de plots toenemende hoeveelheid brandjes.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

digirecorder sloeg weer te vroeg uit gisteren >> aan het videootje dat op de site van Thuis staat blijkt dat ik gemist heb dat Paulien en Rafael nu een koppel zijn?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nee, ik denk het niet.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Paulien en Rafaël een koppel? ik zie toch niet echt veel "erotische spanning" tussen die twee ... Paulien wil misschien wel maar Rafaël is zo onberekenbaar als een kapotte horloge :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

kan ook zijn natuurlijk dat de samenvatting van gisteren die van vandaag is natuurlijk >> http://www.een.be/programmas/thuis

vond het al raar dat er in die paar minuten dat hij vroeger uitsprong zoveel gebeurd was. :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lord F. schreef:kan ook zijn natuurlijk dat de samenvatting van gisteren die van vandaag is natuurlijk >> http://www.een.be/programmas/thuis

vond het al raar dat er in die paar minuten dat hij vroeger uitsprong zoveel gebeurd was. :)
het filmpje in de link is niet de samenvatting van de vorige aflevering, maar een preview van de volgende.
Spoilers dus. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:
lord F. schreef:kan ook zijn natuurlijk dat de samenvatting van gisteren die van vandaag is natuurlijk >> http://www.een.be/programmas/thuis

het filmpje in de link is niet de samenvatting van de vorige aflevering, maar een preview van de volgende.
Spoilers dus. :mrgreen:
ja, wat is het nut daarvan? Toch logischer dat ze de samenvatting van gisteren daar zetten. :)
Enfin, daarmee weet ik nog niet wat er gebeurt is voor m'n video uitviel.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

En Rafael ergerde mij vandaag op zo'n tienduizend manieren... Alles wat Peter doet is niet goed, of het nu goed bedoeld is of niet. Die camera is om hem buiten te krijgen, opdrachten zijn om hem buiten te krijgen, Peter "weet alles over fotografie", hij loopt weg als Femke (eindelijk) eens zegt dat Peter gelijk heeft, hij loopt weg als hij Paulien's camera niet krijgt. Zich zo gaan aanbieden bij de Zus & Zo vind ik ook niet bepaald iets wat je zomaar doet. Bah. Dat hij maar snel verdwijnt!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Briseis schreef:Zich zo gaan aanbieden bij de Zus & Zo vind ik ook niet bepaald iets wat je zomaar doet. Bah. Dat hij maar snel verdwijnt!
bwa, zo gaat dat doorgaans zunne bij reclamebureau's. :) Alleen dan wel op afspraak en men beledigt de klanten ook zo niet dat hun huidige flyer maar een "vodje" is (ook al is dat wel zo, men doet dat toch best achter de rug van de klant). :lol:

wel straf dat Paulien daar zo zot van is >> de laatste weken was hij vooral ongeïnteresseerd als Paulien in de buurt was. Het lijkt me daarom ook "in functie van ..." dat hij nu iets begint met Paulien om te zien naar het effect bij Femke.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:wel straf dat Paulien daar zo zot van is >> de laatste weken was hij vooral ongeïnteresseerd als Paulien in de buurt was. Het lijkt me daarom ook "in functie van ..." dat hij nu iets begint met Paulien om te zien naar het effect bij Femke.
Ik snap ook echt niet dat Paulien daar intrapt, aangezien Rafael haar voordien inderdaad eigenlijk geen reden gaf om te denken dat hij haar wel ziet zitten.

En het is wat mij betreft overduidelijk dat hij dit alleen doet om Femke uit te dagen. Akelig mannetje... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Rafael is nog altijd wat hij altijd geweest is : een arrogante eikel ! Maar wel doortrapt en sluw, hij laat zich niet snel buiten spel zetten. En dat we hem allemaal haten, wil alleen maar zeggen dat hij zijn rol goed speelt. Zo veel slechteriken zitten er niet meer in Thuis hé !

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Hij speelt zijn rol idd wel goed. Dacht in begin dat zijn acteerprestaties niet echt fantastisch gingen zijn, je weet wel, de knappe jongen die ook gaat acteren, maar dat valt eigenlijk heel goed mee.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:Hij speelt zijn rol idd wel goed. Dacht in begin dat zijn acteerprestaties niet echt fantastisch gingen zijn, je weet wel, de knappe jongen die ook gaat acteren, maar dat valt eigenlijk heel goed mee.
Hij heeft ook wel een dankbaar personage gekregen van de scenaristen, dat moet je er ook wel bij zeggen.
(een personage dat dan zelf weer niet zo dankbaar is ;))
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ben er niet zo enthousiast over, ik erger mij vooral aan het feit dat deze verhaallijn maar blijft duren.
Maarten zelf vind ik niet zo'n geweldig acteur eigenlijk - in Sarah speelde hij net hetzelfde, maar wel een heel andere rol.
0 x
Gesloten