Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
Ik vind hem toch maar een vreemd iemand. Hij moet die 2duizend euro hebben van Femke hoewel die Raf tegen Femke supper lief is. Normaal zou je toch zeggen, doe maar rustig met dat geld, ik moet het niet van vandaag op morgen hebben, maar Femke moet halsoverkop beslissingen nemen en moet zo de noorderzon voor hem verkopen en dat hij dan niet eens een beetje schuldgevoel heeft dat door hem dan haar droom weg moet ?
Volgens mij is er meer aan de hand en is dit meer dan de broer van Femke. Volgens mij hebben ze ook een relatie of iets dergelijks. Het valt mij, en andere kennisen, al een tijdje op.
Volgens mij is er meer aan de hand en is dit meer dan de broer van Femke. Volgens mij hebben ze ook een relatie of iets dergelijks. Het valt mij, en andere kennisen, al een tijdje op.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Re: Rafael Campo
Hij is niet te vertrouwen en is enkel uit op haar geld (en lichaam ?). Misschien is het niet eens een halfbroer van haar en indien wel, dan zal hij meer van Mike's karakter hebben dan Femke kan verwerken ...
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Ik denk ook niet dat het verhaal van 'halfbroer' 100% klopt. Volgens mij is er veel meer aan de hand.
0 x
-
- x 435
Ik heb de indruk dat we 't daar allemaal 100% over eens zijn.ThomSten schreef:Ik denk ook niet dat het verhaal van 'halfbroer' 100% klopt. Volgens mij is er veel meer aan de hand.

0 x
- Luc
- Poster rang 4
En volgens mij heeft ie ook gewoon niet echt in Spanje gezeten of hij kan het in elk geval heel goed verbergen
. En eerst stuurt hij constant sms'jes waardoor je denkt dat hij er echt dringend op zit te wachten en éénmaal in België is het allemaal zo dringend niet meer.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Iedereen denkt van Rafael zo iets van: tiens er klopt precies iets niet met die jongen of met zijn bedoelingen. Maar kan het ook niet zijn dat Femke niet echt eerlijk is met zichzelf?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
Moeten we nu geloven dat hij weg is? Benieuwd wanneer hij er terug staat...
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- Luc
- Poster rang 4
Ik wil en zal in elk geval geloven dat hij WEG is, hopelijk voorgoed.Jussi schreef:Moeten we nu geloven dat hij weg is? Benieuwd wanneer hij er terug staat...
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ik ken het antwoord, maar die plaats ik niet hier want dat hoort natuurlijk bij spoilers.Luc schreef:Ik wil en zal in elk geval geloven dat hij WEG is, hopelijk voorgoed.Jussi schreef:Moeten we nu geloven dat hij weg is? Benieuwd wanneer hij er terug staat...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
Zonder te weten wat Matthi bedoeld denk ik te moeten begrijpen dat hij toch terug komt...Matthi schreef:Ik ken het antwoord, maar die plaats ik niet hier want dat hoort natuurlijk bij spoilers.Luc schreef:Ik wil en zal in elk geval geloven dat hij WEG is, hopelijk voorgoed.Jussi schreef:Moeten we nu geloven dat hij weg is? Benieuwd wanneer hij er terug staat...
Maar....... ik vind dat hij toch wel lang wegblijft...
0 x
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
En toen was hij daar weer... welcome back Mr. Campo!Jussi schreef:Zonder te weten wat Matthi bedoeld denk ik te moeten begrijpen dat hij toch terug komt...Matthi schreef:Ik ken het antwoord, maar die plaats ik niet hier want dat hoort natuurlijk bij spoilers.Luc schreef:Ik wil en zal in elk geval geloven dat hij WEG is, hopelijk voorgoed.Jussi schreef:Moeten we nu geloven dat hij weg is? Benieuwd wanneer hij er terug staat...

0 x
-
- x 435
Inderdaad; een mooie verwelkoming door Nancy.Jussi schreef:En toen was hij daar weer... welcome back Mr. Campo!Jussi schreef:Zonder te weten wat Matthi bedoeld denk ik te moeten begrijpen dat hij toch terug komt...Matthi schreef:Ik ken het antwoord, maar die plaats ik niet hier want dat hoort natuurlijk bij spoilers.Luc schreef:Ik wil en zal in elk geval geloven dat hij WEG is, hopelijk voorgoed.Jussi schreef:Moeten we nu geloven dat hij weg is? Benieuwd wanneer hij er terug staat...
Was een hele mooie scéne. Vraag mij af wat er komen zal..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Rafael vertrouw ik niet helemaal, hij is precies iets van plan, ik hoop dat hij Femke niet gaat verkrachten of zo
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Hij heeft wel psychopathische trekjes, wie weet ...
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Ganja
- Poster rang 3
Ja zeer zeker.eddy en nancy schreef:Hij heeft wel psychopathische trekjes, wie weet ...
Hij trekt ook altijd zo'n Mike kop

En er zal wel iets naars gebeuren zekers waarom duikt hij anders terug op?
Anderzijds als Femke dan weer iets erg meemaakt is het er wel trop over want wat heeft die nu al nie allemaal meegemaakt da is nie meer normaal in 1 mensenleven heeee

0 x