euhm, jafrank schreef:en was je al vergeten dat de beste film wel degelijk gewonnen had ?sisken schreef:toch wel hoordus jij kijkt naar de uitreiking van de Oscars een paar maand na datum ? Is er dan niet maar erg weinig spanning meer ?'k was dankzij mijn nogal verbrijzeld geheugen bijna vergeten wie er al allemaal gewonnen had
Songfestival
-
sisken
- Poster rang 2

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
-
frank
- Poster rang 4

wie hadden "we" vorig jaar dan wel gestuurd ? Kan me al niet meer herinneren wie dat was, zo goed was het blijkbaar.zara schreef:gisteren een klein stukje gehoord van wat we dit jaar sturen.
het is een echte verademing tegenover het kweelmens van vorig jaar. Maar ja, slechter vinden was moeilijk.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- kittykattenfan
- Poster rang 1

- kittykattenfan
- Poster rang 1

ja, en wallonie heeft al dikwijls betere inzendingen gestuurd dan vlaanderen (neem nu sandra kim en urban trad als voorbeeldenfrank schreef:t zijn dan ook de walen die kiezen dit jaar zeker ?
en volgens mij is dit het liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=y7CVzOJ8baw
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
ik heb het liedje net gehoord, en ik vind er eigenlijk niet veel nieuws of origineels aan
andere landen sturen dit soort dingen al jaren in, en als de 'hype' bijna voorbij is, dan komen wij er achter gehuppeld

enfin, slechter dan de Vlaamse inzendingen van de afgelopen jaren kan al moeilijk zeker?
maar staat het al vast of we mogen meedoen, of moeten we nog eerst door een shiftingsronde?
andere landen sturen dit soort dingen al jaren in, en als de 'hype' bijna voorbij is, dan komen wij er achter gehuppeld
enfin, slechter dan de Vlaamse inzendingen van de afgelopen jaren kan al moeilijk zeker?
maar staat het al vast of we mogen meedoen, of moeten we nog eerst door een shiftingsronde?
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

eerst moeten we nog door de halve finale ploeteren, jasatine schreef:ik heb het liedje net gehoord, en ik vind er eigenlijk niet veel nieuws of origineels aan
andere landen sturen dit soort dingen al jaren in, en als de 'hype' bijna voorbij is, dan komen wij er achter gehuppeld![]()
enfin, slechter dan de Vlaamse inzendingen van de afgelopen jaren kan al moeilijk zeker?![]()
0 x

-
frank
- Poster rang 4

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
-
frank
- Poster rang 4

ja, maar je kan dat op verschillende manieren bekijken >> in Wallonië liggen ze helemaal niet wakker van het songfestival en daarom beslissen ze zelf (zonder het publiek te raadplegen) wie ze sturen waardoor ze ook meer kans hebben om iets goeds/origineels te sturen.satine schreef:Ik denk dat de Walen wel vaker beslissen 'Die sturen we' - hier in Vlaanderen moet dat eerst nog eens (onder de vorm van 'inspraak') weken duren, en veel geld kosten aan smsjes voor er alweer een middelmatig 'artiest' gestuurd wordt.
En ze zijn er inderdaad al verder mee geraakt dan wij.
En in Vlaanderen spreken ze er soms over dat het over een "staatszaak" gaat.
MAAR langs de andere kant scoren er een aantal van die Vlaamse preselecties door die reeks van tv-programma's en misschien wel een grotere hit dan sommige nummers die Wallonië al gestuurd heeft. Uiteindelijk kregen die Vlaamse preselectiekandidaten veel meer media-aandacht.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sisken
- Poster rang 2

bedoel je nu dat een aantal van de nummers uit de preselecties achteraf een hit scoren door de media-aandacht?
als het antwoord hierop ja is, kan ik je alleen maar gelijk geven
en zo fantastisch vind ik dat nieuwe nummer toch ook niet... als er geen "schitterende" act rond gebreid wordt, overleeft het gewoon de halve finale niet
en zo fantastisch vind ik dat nieuwe nummer toch ook niet... als er geen "schitterende" act rond gebreid wordt, overleeft het gewoon de halve finale niet
0 x
Come and play with us, Danny.
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
door het hoogstaand niveau zal het niet zijn. toch lang niet altijdsisken schreef:bedoel je nu dat een aantal van de nummers uit de preselecties achteraf een hit scoren door de media-aandacht?
0 x