Tja, ik heb nog kinderen thuis, en die kijken wel eens naar Ketnet, dus ik heb al wel een voorsmaakje gehad en het hoeft voor mij niet - momenteel zijn ze even aan het kijken, maar er is weinig interesse.
En die Thor, je vraagt je af waar we ze blijven halen
'k heb dus het hele geval met een half oog uitgekeken en "onze" Thor! is toch in de eerste helft geëindigd...
het winnende nummer, een 9-jarige Russische tweeling die naar mijn mening nooit zelf dat liedje heeft geschreven, kreeg van bijna iedereen de hoogste punten... naast het feit dat die porseleinen popjes wel konden zingen, zal het vooral de schattigheidsfactor van die twee geweest zijn die het 'm deed
op naar het echte ding in 2007!
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
volgend jaar is er bij de kindereditie precies een leeftijdsverandering, van 10 tot15, niet meer van 8 tot 15. Willen ze misschien in de toekomst voorkomen dat de schattigheidsfactor er wat afgaat? Ik vond dat ventje uit wit-rusland wel leuk. Hij was 11 en zelf nog kleiner dan thor
Amber schreef:De minimumleeftijd is inderdaad opgetrokken. Ik vind dat wel goed, want 8 jaar vind ik echt wel te jong voor zulke dingen.
Ik vind het opmerkelijk dat België van elk land punten heeft gekregen, terwijl ik Thor echt wel niet goed vond zingen
Thor kàn gewoon niet zingen, en van wat ik in de loop van de vorige weken gehoord heb op Ketnet, was het bij de anderen ook niet vet....
als iemand als Tonya Schamp een 'zangeres' genoemd wordt, die genoeg van muziek kent om in een jury te zetelen, dan vraag ik mij toch af welke criteria er gehanteerd worden.
Ik heb toevallig bij het zappen ook gestopt en blijven kijken, en ik was verrast hoe vol kinderen van zichzelf kunnen zijn, en die tweelingen, dat deuntje doet me denken aan een disney-musical of zo
frank schreef:De Oscar-uitreiking ? Blijf je daarvoor wakker tussen 2u en 8u s morgens ?
moesten ze dat niet op een zondagavond programmeren, ik zou er voor wakker blijven, ja
maar aangezien ik de dag erna steeds moet werken en het een beetje onnozel is om daarvoor verlof te nemen, moet ik het met de getapete versie doen (die ik dit jaar dus pas vorige week volledig bekeken heb )
maar 't ging hier dus over het songfestival
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
frank schreef:De Oscar-uitreiking ? Blijf je daarvoor wakker tussen 2u en 8u s morgens ?
moesten ze dat niet op een zondagavond programmeren, ik zou er voor wakker blijven, ja
maar aangezien ik de dag erna steeds moet werken en het een beetje onnozel is om daarvoor verlof te nemen, moet ik het met de getapete versie doen (die ik dit jaar dus pas vorige week volledig bekeken heb )
maar 't ging hier dus over het songfestival
valt er dan nog zoveel vertellen over dat songfestival ?
dus jij kijkt naar de uitreiking van de Oscars een paar maand na datum ? Is er dan niet maar erg weinig spanning meer ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.