Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door frankbomans »

Ik vind het wel zwak dat ze de schuld op Peter schuift dat ze haar kind kwijt is. Oké, hij heeft er wel aandeel in gehad door de waarheid te vertellen in de rechtbank, maar kom...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door Christel »

frankbomans schreef:Ik vind het wel zwak dat ze de schuld op Peter schuift dat ze haar kind kwijt is. Oké, hij heeft er wel aandeel in gehad door de waarheid te vertellen in de rechtbank, maar kom...
Ik vind het heel tekenend dat ze Peter de schuld geeft van hun afgang. Het is inderdaad zwak, en voor haar de makkelijkste uitmaak. Maar ze heeft totaal geen recht van spreken en laat maar weer eens zien hoe onvolwassen en egoïstisch ze kan zijn. Het is wel de waarheid die Peggy en Tom zelf gecreëerd hebben, waardoor ze Sandrine kwijt zijn. Als zij dan naderhand weer van mening veranderen en besluiten dat ze ten koste van iedereen toch ineens de verantwoordelijkheid voor hun kind op willen nemen, en dat vervolgens willen bereiken d.m.v. leugens (omdat hun plan anders zeker niet lukt), dan kunnen ze niet verwachten dat andere mensen daarin mee gaan.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ook erg dat Tom tussen Peggy en Robin moet kiezen. Dat kan je toch van niemand verlangen ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat is wel zijn eigen schuld, hoor! Door zijn eigen (wan)gedrag is het zover gekomen.
Ik vind het wel een goeie.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tuurlijk dadde...het gaat hier immers om veel meer dan alleen maar een keuze maken tussen....de hele achtergrond van haar kind aanvankelijk niet te aanvaarden, het te negeren en op het laatst toch te willen zal hier wel de oorzaak van zijn. Het kleine kind vindt dat hij dat stukje speelgoed nu wel wil !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vind ik ook hoor! Het moet voor Peggy inderdaad wel heel zuur zijn dat Tom nu ineens wel direct voor zijn kind wil kiezen, en dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken.
Van de andere kant is het wel zo dat Peggy hem destijds, met haar gedraai en uitspraken dat ze kinderen maar niks vond, ook niet echt de goede kant uit geholpen heeft. Zij is zelf ook op haar houding terug gekomen, net zoals Tom daar nu ook op terug komt. In feite zou je dus kunnen zeggen dat Peggy hem als geen ander zou moeten kunnen begrijpen.. :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

De triomfantelijke houding van die Peggy en haar Tom toen ze Peter het huis uitzetten. "Je hebt een week de tijd".
Ik hoop dat het dak boven hun hoofd instort. :mrgreen: Ze hoeven niet gewond te raken, alleen maar een grote ravage, past goed bij Tom zijn gedrag.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:De triomfantelijke houding van die Peggy en haar Tom toen ze Peter het huis uitzetten. "Je hebt een week de tijd".
Ik hoop dat het dak boven hun hoofd instort. :mrgreen: Ze hoeven niet gewond te raken, alleen maar een grote ravage, past goed bij Tom zijn gedrag.
ja, Tom is goed bezig. :) Z'n eigen baas op straat gooien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:De triomfantelijke houding van die Peggy en haar Tom toen ze Peter het huis uitzetten. "Je hebt een week de tijd".
Volgens mij kan Tom binnen niet al te lange tijd een nieuw kantoorbaantje zoeken als hij zo door gaat. Ik ben wel benieuwd hoe de sfeer daar op kantoor nog gaat zijn nu...
Peggy heeft hem inderdaad wel al heel goed gedresseerd! Hij wordt steeds beter in "zijn eigen ruiten ingooien"...
Wat dat dak betreft: goed idee! :cheer:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Langs de andere kant is het natuurlijk wel het app van Femke, dus Peter zal dat wel een beetje voelen aankomen hebben. Maar Peggy en Tom hebben het nu ook niet bepaald subtiel aangepakt. :)

Langs de andere kant >> wat zou Peter nu tegenhouden om een vacature in de krant te laten plaatsen voor Tom z'n job? Als hij z'n eigen personeel niet kan vertrouwen is het maar beter dat hij daar iets aan doet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij moet wel een gegronde reden hebben om Tom te ontslaan en persoonlijke geschillen vallen daar niet onder dacht ik. :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Was idd niet heel slim dat Femke een mail liet met de boodschap dat ze nieuwe huurders had en dat ze verzweeg wie dat waren.

Ik dacht ook eerst 'wat komen die bij Peter doen ?'.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

lord F. schreef:
Ik vind dat zowel Tom als Peggy iets beginnen hebben van lijkenpikkers ! zich met iedereen bemoeien en het beste voor zichzelf ervan nemen. Ook Tom naar Bianca toe. Hij zal die kleine wel eventjes herkennen en ze zullen samen wel de loft inpikken . Jessuuuuuuuuuuuuuuuuus !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vraag mij af waarom die opeens moeten verhuizen met zijn tweeën - heb ik iets gemist en was daar al langer sprake van?
Of vinden ze het gewoon leuk om Peter op straat te zetten? :roll:
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Als ik het goed verstaan heb, komt het idee eigenlijk van Femke.
Maar kan wel begrijpen dat ze daar op ingaan. Peggy zal waarschijnlijk niet leuk vinden om in hetzelfde gebouw als Bianca en Robin te wonen. En dat ze Peter op straat mogen zetten, zal natuurlijk ook wel een pluspunt zijn ;)
0 x
Gesloten