Vroeg me al af of ik hem kende door z'n vettig Gents accent, maar blijkbaar is het toch niet zo'n bekend acteur.

Ja, hij kwam echt heel sympathiek over! Vooral de manier waarop hij Bianca tegen die wasbak smeet, was erg vriendelijklord F. schreef:Lijkt me wel een leuk en sympathiek nieuw personage dat er vandaag bijgekomen is.![]()
Misschien is hij wel een verborgen zoon van Eddy die ineens is opgedoken?Willy Crevits schreef:Denk niet dat het een vaste klant wordt. Hoop van niet: zo'n vettig Gents accent! Alleen Eddy mag zo "klappen".
Laten we het hopen.Nickos schreef:Volgens mij was dit het een kleine aanzet voor vrijdag. Misschien dat de junkie in de laatste aflevering nog eens terugkomt en serieuze ravage aanricht?
Vandaar dat ik hem ken!lord F. schreef:Laten we het hopen.Nickos schreef:Volgens mij was dit het een kleine aanzet voor vrijdag. Misschien dat de junkie in de laatste aflevering nog eens terugkomt en serieuze ravage aanricht?Ik ben in ieder geval al fan.
Speelde blijkbaar ook mee in "Aanrijding in Moscou" en "De Laatste Zomer".
Maar t zal idd wellicht maar een gastrolletje zijn gezien hij in de aftiteling geen naam kreeg.
Terwijl je lief daar ligt te bloeden als een rund ?johan1969 schreef:Volgens mij had hij toch geen stempel mee.
Ik vond Tom nogal laf omdat hij die kerel niet achterna ging.
en als Tom nu eerst die junk achterna gelopen was, dan was de reactie geweest: "moest ie nu niet eerst zijn gekwetste zus bijstaan?"lord F. schreef:Terwijl je lief daar ligt te bloeden als een rund ?johan1969 schreef:Volgens mij had hij toch geen stempel mee.
Ik vond Tom nogal laf omdat hij die kerel niet achterna ging.
Denk dat ie wel de goeie beslissing genomen heeft.