Vroeg me al af of ik hem kende door z'n vettig Gents accent, maar blijkbaar is het toch niet zo'n bekend acteur.
Junk
-
lord F.
- Poster rang 5

Junk
Lijkt me wel een leuk en sympathiek nieuw personage dat er vandaag bijgekomen is. 
Vroeg me al af of ik hem kende door z'n vettig Gents accent, maar blijkbaar is het toch niet zo'n bekend acteur.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Junk
Ja, hij kwam echt heel sympathiek over! Vooral de manier waarop hij Bianca tegen die wasbak smeet, was erg vriendelijklord F. schreef:Lijkt me wel een leuk en sympathiek nieuw personage dat er vandaag bijgekomen is.![]()
Ik denk niet dat we hem nog eens terug gaan zien eigenlijk... Volgens mij was dit gewoon een gastrolletje om aan te tonen dat Marianne toch wel een punt had toen ze tegen Geert zei dat niet ieder mens fundamenteel "goed" is of goede bedoelingen heeft, ook al zag Marianne het misschien wel een beetje pessimistisch gisteren. En om een aanzet te geven tot een wat beter beveiligd huis misschien?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Denk niet dat het een vaste klant wordt. Hoop van niet: zo'n vettig Gents accent! Alleen Eddy mag zo "klappen"
.
0 x
-
robmolle
- Nog geen rang
Misschien is hij wel een verborgen zoon van Eddy die ineens is opgedoken?Willy Crevits schreef:Denk niet dat het een vaste klant wordt. Hoop van niet: zo'n vettig Gents accent! Alleen Eddy mag zo "klappen".
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Laten we het hopen.Nickos schreef:Volgens mij was dit het een kleine aanzet voor vrijdag. Misschien dat de junkie in de laatste aflevering nog eens terugkomt en serieuze ravage aanricht?
Speelde blijkbaar ook mee in "Aanrijding in Moscou" en "De Laatste Zomer".
Maar t zal idd wellicht maar een gastrolletje zijn gezien hij in de aftiteling geen naam kreeg.
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Vandaar dat ik hem ken!lord F. schreef:Laten we het hopen.Nickos schreef:Volgens mij was dit het een kleine aanzet voor vrijdag. Misschien dat de junkie in de laatste aflevering nog eens terugkomt en serieuze ravage aanricht?Ik ben in ieder geval al fan.
Speelde blijkbaar ook mee in "Aanrijding in Moscou" en "De Laatste Zomer".
Maar t zal idd wellicht maar een gastrolletje zijn gezien hij in de aftiteling geen naam kreeg.
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
lord F.
- Poster rang 5

Terwijl je lief daar ligt te bloeden als een rund ?johan1969 schreef:Volgens mij had hij toch geen stempel mee.
Ik vond Tom nogal laf omdat hij die kerel niet achterna ging.
Denk dat ie wel de goeie beslissing genomen heeft.
0 x
-
Rieka
- x 435
en als Tom nu eerst die junk achterna gelopen was, dan was de reactie geweest: "moest ie nu niet eerst zijn gekwetste zus bijstaan?"lord F. schreef:Terwijl je lief daar ligt te bloeden als een rund ?johan1969 schreef:Volgens mij had hij toch geen stempel mee.
Ik vond Tom nogal laf omdat hij die kerel niet achterna ging.
Denk dat ie wel de goeie beslissing genomen heeft.
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

Woehoe! Waar een programmabrochure van Het Paleis niet allemaal goed voor is. 
Was me sedert die ene aflevering aan het afvragen vanwaar ik die acteur zou moeten kennen en die naam Robrecht Vanden Thoren deed me niet direct een belletje rinkelen. Maar ik heb afgelopen maanden 2 toneelstukken gezien waarin hij min of meer de hoofdrol speelde >> "Trouwfeesten en processen (vuile hoeren bedriegers slechte ouders domme kinders enzovoorts tot het einde der tijden)" en "Altijd Prijs", allebei van Arne Sierens (Compagnie Cecilia).
Een mysterie minder op deze wereld.
Was me sedert die ene aflevering aan het afvragen vanwaar ik die acteur zou moeten kennen en die naam Robrecht Vanden Thoren deed me niet direct een belletje rinkelen. Maar ik heb afgelopen maanden 2 toneelstukken gezien waarin hij min of meer de hoofdrol speelde >> "Trouwfeesten en processen (vuile hoeren bedriegers slechte ouders domme kinders enzovoorts tot het einde der tijden)" en "Altijd Prijs", allebei van Arne Sierens (Compagnie Cecilia).
Een mysterie minder op deze wereld.
0 x