Ik vind haar 'gezichten' de laatste tijd echt subliem. De manier hoe ze naar Angèle keek gisteren, echt prachtig!
Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
Mlies
- Poster rang 1

Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Aangezien er nog geen topic bestaat over Jenny, open ik er maar eentje hé 
Ik vind haar 'gezichten' de laatste tijd echt subliem. De manier hoe ze naar Angèle keek gisteren, echt prachtig!
0 x
Runaway Dreamer
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Jenny
Dat vind ik ook!Mlies schreef:Aangezien er nog geen topic bestaat over Jenny, open ik er maar eentje hé
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mlies
- Poster rang 1

Ja inderdaad. Bij haar hangt het veel af van de verhaallijn die ze moet spelen. Maar nu vind ik ze alweer beter. Het enige wat mij soms irriteert aan haar is die overdreven lach die ze soms heeft... Die is echt vreselijk!!!
Maar inderdaad toen indertijd met Willy vond ik ze ook niet zo goed. Maar zoals ze nu opkomt voor Marie en tegen haren Dré ingaat soms, good girl
En dan tegen Angèle, zo heel subtiel kijken of opmerkingen geven!! Super!
Maar inderdaad toen indertijd met Willy vond ik ze ook niet zo goed. Maar zoals ze nu opkomt voor Marie en tegen haren Dré ingaat soms, good girl
0 x
Runaway Dreamer
-
Mlies
- Poster rang 1

-
Powerzorro
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik vind janine een prachtige actrice, evenals het volgens mij een aangename vrouw lijkt.
Jenny vind ik daarentegen een valse vrouw. Nadat ze Dré bedrogen had, had ze ze voor mij afgedaan. Ook de manier waarop ze zich gedraagt als ze geen gelijk kan krijgen, of mensen haar zin niet doen vind ik ergerlijk. Dan begint ze echt zo kattig en tegendraads te doen.
Nee, ik moet echt ni van Jenny hebben.
Jenny vind ik daarentegen een valse vrouw. Nadat ze Dré bedrogen had, had ze ze voor mij afgedaan. Ook de manier waarop ze zich gedraagt als ze geen gelijk kan krijgen, of mensen haar zin niet doen vind ik ergerlijk. Dan begint ze echt zo kattig en tegendraads te doen.
Nee, ik moet echt ni van Jenny hebben.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

-
appelwormpje
- x 435
-
lies
- Nog geen rang
Bwa, ik vind Jenny als personnage niet zo leuk, maar Janine Bisschops als actrice wel goed. Kvind wel dat ze een beetje pech heeft met haar personnage: ofwel moet ze supervrolijk doen ofwel moet ze weer heel depressief doen. Jenny is echt een vrouw die leeft van hoogtes en laagtes vin ik.
0 x
In this world of shit, baby you are it
-
evelien
- Nog geen rang
-
inge
- Nog geen rang
Ja het kinderachtige zit duidelijk in de familie Verbeeck. En die spreken altijd over elkaar met KINDevelien schreef:Ik vind dat jenny soms echt vreselijk kinderachtig kan doen, wa mij dan op de zenuwe werktVooral als ze lacht samen met Rosa, kan die zo ambetant giechele
zo geforceerd
Maar al bij al is Janine wel een goei actrice denk ik.
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
Aya doo aya
-
Mario
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
Mlies
- Poster rang 1

Heb ze onlangs nog gezien in de herhalingen en ik vind ze daar wel beter dan nu... Waarschijnlijk ook door wat ze moet spelen hé. Nu ze weg is, mis ik haar eigenlijk niet..
En dat giechelen is inderdaad heel irritant, maar dat zullen we nu niet meer moeten horen hé.
Komt ze dit seizoen trouwens nog efkes terug of niet? Ze moest toch die verhuis nog regelen?? Of zijn ze dat al vergeten
En dat giechelen is inderdaad heel irritant, maar dat zullen we nu niet meer moeten horen hé.
Komt ze dit seizoen trouwens nog efkes terug of niet? Ze moest toch die verhuis nog regelen?? Of zijn ze dat al vergeten
0 x
Runaway Dreamer