Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Mlies »

Aangezien er nog geen topic bestaat over Jenny, open ik er maar eentje hé :D

Ik vind haar 'gezichten' de laatste tijd echt subliem. De manier hoe ze naar Angèle keek gisteren, echt prachtig!
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Jenny

Bericht door Christel »

Mlies schreef:Aangezien er nog geen topic bestaat over Jenny, open ik er maar eentje hé :D

Ik vind haar 'gezichten' de laatste tijd echt subliem. De manier hoe ze naar Angèle keek gisteren, echt prachtig!
Dat vind ik ook! :D Ik vind dat het er bij Jeanine Bisschops echt een beetje van af hangt welke verhaallijn er voor haar is. Op dit moment vind ik haar weer helemaal super, terwijl ik haar ten tijde van Willy en de hele nasleep daarvan wat minder vond... Maar dat komt misschien ook wel wat omdat ze toen niet zo sympathiek overkwam af en toe.. :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja inderdaad. Bij haar hangt het veel af van de verhaallijn die ze moet spelen. Maar nu vind ik ze alweer beter. Het enige wat mij soms irriteert aan haar is die overdreven lach die ze soms heeft... Die is echt vreselijk!!!

Maar inderdaad toen indertijd met Willy vond ik ze ook niet zo goed. Maar zoals ze nu opkomt voor Marie en tegen haren Dré ingaat soms, good girl ;) En dan tegen Angèle, zo heel subtiel kijken of opmerkingen geven!! Super!
0 x
Runaway Dreamer
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

ik vond de verhaallijn over de borstkanker indertijd heel mooi gebracht!! Wat Willy betreft, dat was er inderdaad soms over!
0 x
tomorrow is another day...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja, dat met die borstkanker heeft ze toen inderdaad heel goed gebracht. 't Is een heel goeie actrice, alleen moet ze soms wat saaie verhaallijnen spelen, langdradige enzo en dan is 't wel jammer.
0 x
Runaway Dreamer
koekenbak
Nog geen rang

Bericht door koekenbak »

die lach is inderdaad verschrikkelijk, en je weet zo wanneer hij gaat komen, kheb dan altijd zin om 5sec weg te zappen :)
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

zou janine in het 'echt' ook zo niet lachen... Het stoort met eigenlijk niet echt zo... Er lopen er hier thuis ook rond die zo wel kunnen lachen...
0 x
tomorrow is another day...
Powerzorro
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Powerzorro »

Ik vind janine een prachtige actrice, evenals het volgens mij een aangename vrouw lijkt.

Jenny vind ik daarentegen een valse vrouw. Nadat ze Dré bedrogen had, had ze ze voor mij afgedaan. Ook de manier waarop ze zich gedraagt als ze geen gelijk kan krijgen, of mensen haar zin niet doen vind ik ergerlijk. Dan begint ze echt zo kattig en tegendraads te doen.

Nee, ik moet echt ni van Jenny hebben.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Hoe raar deed Jenny vandaag wel ni met haar reactie op Dré's voorstel om definitief naar Zuid-Frankrijk te gaan.
1st zo kinderlijk giechelen "hihihi definitief (blije vis)"
en dan ineens een donderwolk op haar gezicht :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
appelwormpje
x 435

Bericht door appelwormpje »

ja die haar gezicht was echt zalig!!!! kei knap geacteerd!, ma 'k denk da ze't idd ni zo tof vond toen ze zag da't gemeend was van dré
0 x
lies
Nog geen rang

Bericht door lies »

Bwa, ik vind Jenny als personnage niet zo leuk, maar Janine Bisschops als actrice wel goed. Kvind wel dat ze een beetje pech heeft met haar personnage: ofwel moet ze supervrolijk doen ofwel moet ze weer heel depressief doen. Jenny is echt een vrouw die leeft van hoogtes en laagtes vin ik.
0 x
In this world of shit, baby you are it
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Ik vind dat jenny soms echt vreselijk kinderachtig kan doen, wa mij dan op de zenuwe werkt :roll: Vooral als ze lacht samen met Rosa, kan die zo ambetant giechele :wink: zo geforceerd
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
inge
Nog geen rang

Bericht door inge »

evelien schreef:Ik vind dat jenny soms echt vreselijk kinderachtig kan doen, wa mij dan op de zenuwe werkt :roll: Vooral als ze lacht samen met Rosa, kan die zo ambetant giechele :wink: zo geforceerd
Ja het kinderachtige zit duidelijk in de familie Verbeeck. En die spreken altijd over elkaar met KIND :? da werkt serieus op mijn zenuwen!!!
Maar al bij al is Janine wel een goei actrice denk ik.
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
Mario
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Mario »

evelien schreef:Ik vind dat jenny soms echt vreselijk kinderachtig kan doen, wa mij dan op de zenuwe werkt :roll: Vooral als ze lacht samen met Rosa, kan die zo ambetant giechele :wink: zo geforceerd
vinnek ook :? en vroeger me den Dré, oe, da werkte ook op mijn zenuwen
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Heb ze onlangs nog gezien in de herhalingen en ik vind ze daar wel beter dan nu... Waarschijnlijk ook door wat ze moet spelen hé. Nu ze weg is, mis ik haar eigenlijk niet..

En dat giechelen is inderdaad heel irritant, maar dat zullen we nu niet meer moeten horen hé.

Komt ze dit seizoen trouwens nog efkes terug of niet? Ze moest toch die verhuis nog regelen?? Of zijn ze dat al vergeten ;)
0 x
Runaway Dreamer
Gesloten