Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1085

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door Tiboko »

Ik had te doen met Febe. In plaats van in haar vertrouwde omgeving kwam ze thuis in een verder redelijk kaal appartement, waar ze nooit eerder geweest is. Niet bij haar mama en broer, die ze vanaf nu zo goed als nooit meer zal zien (hij blijft op zijn eentje in de Oostkantons, gezellig zo in zijn rolstoel zonder familie), maar wel omringd door twee rare flurken die ze amper kent, maar binnenkort blijkbaar wél vaak zal zien...

In plaats van Judith was Vince beter weer voor Marie gegaan, dan had Febe misschien met haar en Andreas wél twee mensen erbij gehad waarmee het leuk kon worden, zoals we het ook al vorig seizoen een paar keer zagen. Ik zie flauwe grapjas Sunny noch bompa Eddy daar binnenkort gezellig gezelschapsspelletjes doen :nope:

Overigens vind ik het wel straf dat Vince nu wel quasi voltijds voor zijn ene kind (Febe) wil zorgen, maar zijn andere (Ilias) intussen wellicht al twee jaar niet meer gezien heeft.
0 x
Plaats reactie