Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1086

Bericht door Tiboko »

Ik had te doen met Febe. In plaats van in haar vertrouwde omgeving kwam ze thuis in een verder redelijk kaal appartement, waar ze nooit eerder geweest is. Niet bij haar mama en broer, die ze vanaf nu zo goed als nooit meer zal zien (hij blijft op zijn eentje in de Oostkantons, gezellig zo in zijn rolstoel zonder familie), maar wel omringd door twee rare flurken die ze amper kent, maar binnenkort blijkbaar wél vaak zal zien...

In plaats van Judith was Vince beter weer voor Marie gegaan, dan had Febe misschien met haar en Andreas wél twee mensen erbij gehad waarmee het leuk kon worden, zoals we het ook al vorig seizoen een paar keer zagen. Ik zie flauwe grapjas Sunny noch bompa Eddy daar binnenkort gezellig gezelschapsspelletjes doen :nope:

Overigens vind ik het wel straf dat Vince nu wel quasi voltijds voor zijn ene kind (Febe) wil zorgen, maar zijn andere (Ilias) intussen wellicht al twee jaar niet meer gezien heeft.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1086

Bericht door Tiboko »

Was weer zo'n aflevering waarvan je denkt, was het maar al Pasen euh eind seizoen :wtf:

Die paasbrunch. Enkel omdat ze Robin had mee gelokt kreeg Lyn pluimen van Marianne. Iedereen gaat wandelen, behalve de gastvrouw, die moet de afwas doen :wtf:

Thuis jaren '50 editie, precies :eek:

Dan dat gedoe (=wederzijdse manipulaties) tussen Robin en Lyn :thumbdown:

Hopelijk vertelt Cézar Tom snel de waarheid en kunnen die twee afgevoerd worden. Verder Andreas en Sunny - dacht Andreas écht dat fitnessen gratis was ?

Dan waren de scènes tussen Selin en Anna nog redelijk cosy om te zien, al vermoed ik zo dat Selin een vuil spelletje speelt, ze gebruikt Anna om haar woonzekerheid/babysit veilig te stellen...

Nee, ik vond het geen fijne aflevering :nope:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1732
x 2666

Bericht door satine »

Tiboko schreef: di 07 apr 2026, 17:55 al vermoed ik zo dat Selin een vuil spelletje speelt, ze gebruikt Anna om haar woonzekerheid/babysit veilig te stellen...
Ik vind de energie tussen die twee nogal verwarrend.
Aan de ene kant zou het me niet verwonderen als er van de kant van Selin niet wat (of veel?) opportunisme mee speelt, aan de andere kant leek ze me toch wel blij, zelfs toen Anna al weg was.
Niet het schijnheilige gedoe van Lyn, die alleen maar lacht als ze gezien wordt, maar tijdens de knuffels nog net niet met haar ogen rolt.
Afwachten dus - ik gun het Anna wel! Want die straalt gewoon, dus ik hoop dat ze niet gekwetst wordt, want dat zou ook een breuk in haar relatie tot Ayla betekenen en dat is voor dat meisje ook verdrietig. Dubbel triest dus.
0 x
Plaats reactie