Ik wil ook nog wel even terugkomen op de gepushte geforceerde "nieuwe relaties" in Thuis.
Cody die ineens een privé-opvolgsessie geeft aan Femke, want "toch niks beters te doen" of toch eerder omdat het de weg moet vrijmaken voor een nieuwe love interest voor Femke. Vergezocht, vooral omdat ze dan 5' later in de Withoeve rondliep alsof ze nooit enig fysiek ongemak heeft gehad. Al die overbodige drama scènes met Nancy om twee mensen naar elkaar te laten toegroeien
Febe die dus kine had gehad op de Spoed (ook al redelijk ongeloofwaardig) krijgt 's avonds ineens pijn aan de benen. Vince belt dan maar Florence "Judith Nightingale" die niks beters te doen heeft en dan maar op visite gaat, alsof ze nog huisarts is. Ze geeft dan advies (benen wat strekken, pijnstlillers geven, warm badje....) dat ze ook aan de telefoon had kunnen geven.
Maar dan. Vince gaat zijn niet mobiele (rolstoel zat ze een paar dagen geleden nog) tienerdochter even in de douche zetten (apart, maar okee - tot daar aan toe) - terwijl Judith niet naar huis gaat, maar gewoon rustig een half uurtje (??) op haar eentje aan zijn eettafel blijft wachten tot Febe eindelijk in bed gestopt is. Ja - waarom hielp ze dan niet om Febe in de douche en later bed te zetten ??
Zo vergezocht allemaal. Dat ze een mooi koppel kunnen vormen is top, maar kan het niet op een "normale" manier, bijvoorbeeld zoals het bij Tom en Lyn is gegaan ?? Gezellig babbeltje op café, dan eens een etentje en/of naar de cinema.
Maar nu moest er (1) eerst een serieus accident zijn, (2) ik weet niet wat te doen, mijn dochter heeft pijn-telefoontje en (3) "Emma heeft gezegd dat er blijkbaar een klik is tussen ons" om verder te kunnen. Twee kleuters, of wat ?????
Dat Andreas wat stuntelt op liefdesgebied is cute en lief om te zien, maar Vince en Judith, allebei met (vooral Vince) 300 ex-partners is onnozel...