En Jenny loopt zo vrolijk rond.
Da's toch ook niet helemaal juist ?
Ofwel valt ze op Smeekens.

Ik vind ook wel dat ze Dré vrij vlug en vlekkeloos vergeten is. Normaal gesproken zou dat ook niet zo gebeuren denk ik, maar het lijkt me ook vrij lastig om zoiets waarheidsgetrouw na te spelen. Dan zou het allemaal veel te lang gaan duren, en feitelijk is het gewoon zo gelopen omdat Nolle Versyp uit de serie ging he? Dan blijft het voor een verhaallijn niet echt interessant denk ik als een personage in zijn/haar ellende blijft hangen om diegene...johan1969 schreef:Ik vind het wel raar dat Dr Dré niet meer vermeld wordt, alsof hij nooit heeft bestaan !
En Jenny loopt zo vrolijk rond.
Da's toch ook niet helemaal juist ?
Ofwel valt ze op Smeekens.
Vond ik dus ook hé !! Ik vind dat ze er echt héél licht overheen gaat!Essa schreef:Ligt dat nu aan mij, maar ik vind dat Jenny heel licht over de dood van Frank heengaat.
Uiteindelijk zijn ze toch vele jaren getrouwd geweest, ze hebben een dochter samen en Frank kwam nog alle dagen in Ter Smissen over de vloer.
maar echt beste vrienden waren ze toch niet he - ik kan mij voorstellen dat ik voor mijn ex ook geen traan zou laten, ik zou het wel erg vinden voor mijn kinderen, maar zelf.... nee, niet direct.Essa schreef:Ligt dat nu aan mij, maar ik vind dat Jenny heel licht over de dood van Frank heengaat.
Uiteindelijk zijn ze toch vele jaren getrouwd geweest, ze hebben een dochter samen en Frank kwam nog alle dagen in Ter Smissen over de vloer.
en wie van de personages weet van het bestaan van die dubbelganger af?Sofie Fanneke schreef:Ma is Frank echt dood ?? is da ni gewoon dieje dubbelganger ben de naam kwijt ??