Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel raar dat Dr Dré niet meer vermeld wordt, alsof hij nooit heeft bestaan !

En Jenny loopt zo vrolijk rond.

Da's toch ook niet helemaal juist ?

Ofwel valt ze op Smeekens. :wink:
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Ma ja das wel een paar maande gelede en Jenny is wel zo iemand da verder gaat en ni te lang stil staat bij de dinge
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik vind het wel raar dat Dr Dré niet meer vermeld wordt, alsof hij nooit heeft bestaan !

En Jenny loopt zo vrolijk rond.

Da's toch ook niet helemaal juist ?

Ofwel valt ze op Smeekens. :wink:
Ik vind ook wel dat ze Dré vrij vlug en vlekkeloos vergeten is. Normaal gesproken zou dat ook niet zo gebeuren denk ik, maar het lijkt me ook vrij lastig om zoiets waarheidsgetrouw na te spelen. Dan zou het allemaal veel te lang gaan duren, en feitelijk is het gewoon zo gelopen omdat Nolle Versyp uit de serie ging he? Dan blijft het voor een verhaallijn niet echt interessant denk ik als een personage in zijn/haar ellende blijft hangen om diegene... :? :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik heb Jenny altijd een toffe gevonden, behalve toen ze Dré bedroog met Willy.
0 x
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Ligt dat nu aan mij, maar ik vind dat Jenny heel licht over de dood van Frank heengaat.
Uiteindelijk zijn ze toch vele jaren getrouwd geweest, ze hebben een dochter samen en Frank kwam nog alle dagen in Ter Smissen over de vloer.
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

Essa schreef:Ligt dat nu aan mij, maar ik vind dat Jenny heel licht over de dood van Frank heengaat.
Uiteindelijk zijn ze toch vele jaren getrouwd geweest, ze hebben een dochter samen en Frank kwam nog alle dagen in Ter Smissen over de vloer.
Vond ik dus ook hé !! Ik vind dat ze er echt héél licht overheen gaat!
(en trouwens, weet Angèle het al van Frank?)
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

ik vond dat ze gisteren weer lelijk gekleed ging - rood staat haar niet. Ik zou als ik Janine was toch eens opteren voor een nieuwe styliste.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ja, Jenny deed precies of de dood van Frank slechts de dood van de kat van de buurman of zo was. Dit vond ik echt niet realistisch.

Maar ja, moest alles realistisch zijn in Thuis, het zou veel langer duren en minder spannend zijn he :wink: .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Essa schreef:Ligt dat nu aan mij, maar ik vind dat Jenny heel licht over de dood van Frank heengaat.
maar echt beste vrienden waren ze toch niet he - ik kan mij voorstellen dat ik voor mijn ex ook geen traan zou laten, ik zou het wel erg vinden voor mijn kinderen, maar zelf.... nee, niet direct.

Edit: en om eerlijk te zijn, ik vind het (zàlige :wink: ) gesnotter van Simonneke genoeg hoor, na een dag hard werken hoef ik niet per sé een complete Thuis-cast in tranen te zien :wink:
0 x
achiel
Nog geen rang

Bericht door achiel »

jenny ging ook al heel lichtjes over de scheiding met dre dus het ligt wel in haar persoon om denk ik
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

de begrafenis moet nog komen, daar zal wel menige traan gelaten worden :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat ze allemaal nogal licht over de dood van Frank gaan.
Ook Rosa (met wie Frank toch een dochter heeft) en Waldek (beste maat en collega) gaan er nogal snel aan voorbij.
'Haja, Frank is dood, we zouden Bianca eens moeten inlichten', zo heel terloops gezegd...

Behalve Luc dan, nu is hij blijkbaar heel hard aan Frank gehecht, terwijl je daar vroeger maar weinig van zag.
0 x
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Ma is Frank echt dood ?? is da ni gewoon dieje dubbelganger ben de naam kwijt ??
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Sofie Fanneke schreef:Ma is Frank echt dood ?? is da ni gewoon dieje dubbelganger ben de naam kwijt ??
dat weten de anderen niet he ;) voor hen is het Frank die gestorven is...
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Sofie Fanneke schreef:Ma is Frank echt dood ?? is da ni gewoon dieje dubbelganger ben de naam kwijt ??
en wie van de personages weet van het bestaan van die dubbelganger af?
niemand, dus is het wel normaal dat iedereen denkt dat het Frank is die dood is
en als kijker weten wij het ook niet zeker he! :wink:
0 x
Gesloten