Eric
-
momo
- Nog geen rang
Ja idd, ik dacht al toen hij zei van 'koffers pakken' dat het toch wel die van Martine gingen zijn?! Het was zeker wat hardhandig maar zij wou ook echt wel van geen wijken weteninge schreef:Da heeft hij nu goe gedaan seDa had hij al veel eerder moeten doen
0 x
In my head there's a greyhound station
where I send my thoughts to far off destinations
where I send my thoughts to far off destinations
-
frank
- Poster rang 4

hehe, lekker sensationeel hoe hij haar buitenzwierde.momo schreef:Het was zeker wat hardhandig maar zij wou ook echt wel van geen wijken weten
had nu wel gedacht dat hij r ging buitensmijten, maar zo spectaculair had ik toch niet gedacht dat ze t gingen doen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sensorium
- Nog geen rang
-
Mieke
- Poster rang 4

- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
-
frank
- Poster rang 4

maja, die zit gewoon niet goed in z'n vel en weet geen raad met zichzelf.lies schreef:Yep, kvind da ook, het enige dat eric nog doet de laatste tijd is roepen en lastig doen... nice!
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
frank
- Poster rang 4

maja, t valt een beetje te begrijpen hé. hij heeft ook het één en ander moeten verwerken de laatste tijd. eerst na veel vissen moeten ontdekken dat z'n vrouw hem bedriegt en op hetzelfde moment wordt z'n dochter bijna verkracht. dan laat z'n oudste zoon hem ook nog in de steek als hij hem het hardst nodig heeft. daarnaast moet hij nog erbij nemen dat Sam terug bij Femke is en het huis uittrekt. z'n advokaat (en ex-collega) blijkt dan nog dé verkrachter te zijn. en momenteel loopt hij er nog paranoïde bij omdat hij bezorgd is dat sofie nog gevaar loopt.~°Val°~ schreef:hij zit al een half jaar 'niet goed in zijn vel'![]()
Let's face it: Eric is gewoon een irritant personage.
een mens zou voor minder irritant beginnen worden denkik.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Rieka
- x 435
-
Mieke
- Poster rang 4

Wat heeft Eric misdaan?
Mijn sympathie gaat nog altijd uit naar hem en absoluut niet naar Martine. Nu speelt ze het grote slachtoffer en iedereen moet medelijden hebben met haar omdat Eric haar alles afpakt (
) Hij pakt toch niks af, zij heeft de affaire gehad en hem gekwetst, en Sofie kiest er trouwens zelf voor om in de loft te blijven dus Eric valt niks te verwijten..
oké het is zeker erg voor Martine en blabla maar zij moet niet het de schuld bij iemand anders gaan zoeken en ze moet zéker niet het grote arm schaap spelen want dat is ze niet
Mijn sympathie gaat nog altijd uit naar hem en absoluut niet naar Martine. Nu speelt ze het grote slachtoffer en iedereen moet medelijden hebben met haar omdat Eric haar alles afpakt (
oké het is zeker erg voor Martine en blabla maar zij moet niet het de schuld bij iemand anders gaan zoeken en ze moet zéker niet het grote arm schaap spelen want dat is ze niet
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Helemaal mee eens! Nu ook weer dat Eric haar haar kinderen afpakt..Mieke schreef:Wat heeft Eric misdaan?![]()
Mijn sympathie gaat nog altijd uit naar hem en absoluut niet naar Martine. Nu speelt ze het grote slachtoffer en iedereen moet medelijden hebben met haar omdat Eric haar alles afpakt () Hij pakt toch niks af, zij heeft de affaire gehad en hem gekwetst, en Sofie kiest er trouwens zelf voor om in de loft te blijven dus Eric valt niks te verwijten..
Wat ik van Eric wel jammer vind is dat hij iedere keer onredelijk wordt... Hij wordt steeds zo kwaad dat er niet meer mee te praten valt... Maar dat kan natuurlijk ook heel goed komen omdat hij zich gekwetst voelt en gewoon door en door kwaad is op Martine, zodat hij haar niet meer kan "luchten of zien"... Alleen schiet hij er zo weinig mee op vrees ik..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mieke
- Poster rang 4

Ik vind dat wel niet echt eerlijk verdeeld: Martine de slaapkamer, bureau, was-en droogmachine, en wie weet wat nog allemaal...
En dan wil ze ook nog eens de helft van de prijs van de loft
Oké oké, elk zijn deel maar het lijkt zo raar verdeeld gewoon. Zeker wetende dat zij de 'oorzaak' was voor de scheiding. Maarja Erik heeft haar niet laten 'betrappen' dus heeft hij geen voet om op te staan
En dan wil ze ook nog eens de helft van de prijs van de loft
Oké oké, elk zijn deel maar het lijkt zo raar verdeeld gewoon. Zeker wetende dat zij de 'oorzaak' was voor de scheiding. Maarja Erik heeft haar niet laten 'betrappen' dus heeft hij geen voet om op te staan
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
tomatje
- Nog geen rang