Mieke schreef:Wat heeft Eric misdaan?
Mijn sympathie gaat nog altijd uit naar hem en absoluut niet naar Martine. Nu speelt ze het grote slachtoffer en iedereen moet medelijden hebben met haar omdat Eric haar alles afpakt (

) Hij pakt toch niks af, zij heeft de affaire gehad en hem gekwetst, en Sofie kiest er trouwens zelf voor om in de loft te blijven dus Eric valt niks te verwijten..
oké het is zeker erg voor Martine en blabla maar zij moet niet het de schuld bij iemand anders gaan zoeken en ze moet zéker niet het grote arm schaap spelen want dat is ze niet

Helemaal mee eens! Nu ook weer dat Eric haar haar kinderen afpakt..

Sofie heeft er toch zelf voor gekozen om in de loft te blijven wonen? En dat ze Sam "kwijt is" heeft ze ook aan zichzelf te danken... Ik vind het niet normaal hoe zij als moeder tegen hem doet, en hem dan ook nog verwijt wat hij Aisha heeft aangedaan... Misschien moet ze eerst eens naar zichzelf kijken? Hij is nog altijd een stuk jonger als haar, en zij zou beter moeten weten.
Wat ik van Eric wel jammer vind is dat hij iedere keer onredelijk wordt... Hij wordt steeds zo kwaad dat er niet meer mee te praten valt... Maar dat kan natuurlijk ook heel goed komen omdat hij zich gekwetst voelt en gewoon door en door kwaad is op Martine, zodat hij haar niet meer kan "luchten of zien"... Alleen schiet hij er zo weinig mee op vrees ik..