Het duurt inderdaad allemaal wel erg lang, zeker nu we bevestiging hebben gekregen dat Dennis inderdaad de aanrander !s.
Met de Withoeve kunnen ze nog alle kanten op, misschien dat 'iemand' (Kaat, Simonne, Cody, Waldek,...) er achter komt waar Femke mee bezig is en dat er toch nog ergens een wonderbaarlijke oplossing zich aandient, zodat er niets meer moet witgewassen worden en dat de Withoeve toch nog een nieuwe boost krijgt?
Nancy en Dieter in het nieuwe huis - ik heb nu al te doen met Britt als de koop zou doorgaan.
En op Nancy en Rosa die botsen, zitten we daar op te wachten?
Want Nancy die zich nergens mee gaat moeien, dat kennen we ondertussen al wel.
Momenteel zie ik het allemaal wat negatief in, de zussen Bastiaens die zich nog maar eens superieur voelen, Christine die er volledig onderdoor gaat (hopelijk kan Lyn daar iets betekenen), Thilly die zichzelf tegen de muur heeft gezet met haar belangrijk onderzoek en nu niet kan verkroppen dat Dieter iets anders gaat doen dan aan zijn bureau zitten,...
En sorry, maar als de nieuwe verhaallijn met Frank en Eddy voor 'luchtigheid' moet zorgen, ik vind het nu al saai.
Ik zag ook gisteren de humor van de scène aan de ontbijttafel niet, evenmin als bij de scène met Eddy en zijn mislukte truukjes.
Ik vind het allemaal heel wat minder interessant momenteel, maar er is altijd hoop op beters.