Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1779
x 2749

Bericht door satine »

Wow, hoeveel foto's zaten er in dat kader van Dennis? Toch meer dan slachtoffers waar wij weet van hebben, dacht ik. :denk:

Leuke scène toen Andreas Marie aan het plagen was met de chique sofa waar ze niet meer uit wou komen, en de champagne. :D

Pluim voor Eddy dat hij zoveel geduld heeft met zijn logees - ik had hen al lang een huurappartement aangeraden voor een jaar.

Selln heeft dringend iemand nodig die haar even een reset geeft wat Cody betreft. Het wordt een beetje belachelijk.

Sunny is een flauw kindje en een slechte verliezer.

En die Linda die daar opeens bij Femke zat - een schuldeiser blijkbaar, maar wie is ze echt en wat wil ze?
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 25
x 56

Bericht door taaigetje »

tv-series zijn toch echt het toonvoorbeeld van non-communicatie. Niemand die Selin vertelt WAAROM Cody niet de dader kan zijn. En nu ze net zou moeten babbelen, besluit Anna om te zwijgen. Serieuze gesprekken tussen Rosa en Femke, vorig seizoen tussen Femke en Judith, maar ook Tim...die is duidelijk binnenin een bommetje aan het bouwen, dat binnenkort toch zal ontploffen peins ik. Zowat alle miserie komt voort uit stilzwijgen, of halve gesprekken die dan verkeerd geinterpreteerd worden, maar ja...zonder al die misverstanden hadden we ook niets om naar te kijken natuurlijk :denk:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1009
x 1603

Bericht door heidiw »

satine schreef: do 10 sep 2026, 11:49 Linda die daar opeens bij Femke zat - een schuldeiser blijkbaar, maar wie is ze echt en wat wil ze?
Had Femke niet bij een woekeraar geleend toen ze geweigerd werd door de reguliere bank?
0 x
Plaats reactie