Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- Berichten: 6991
- Lid geworden op: do 09 feb 2006, 10:53
- Locatie: Zeeland
- x 735
- x 547
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ik zat met verbazing te kijken. Hoe kan je iemand in zo'n toestand nou toch verhoren. En dan over zo iets ernstigs.
Het ging niet over een brood stelen in de winkel, maar over verkrachting van een aantal vrouwen.
Idioot!!
Het ging niet over een brood stelen in de winkel, maar over verkrachting van een aantal vrouwen.
Idioot!!
2 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- Berichten: 130
- Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
- x 25
- x 53
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy. Ik kon begrijpen, lezen, ik typte, schreef en las dan dat ik iets onbegrijpelijk had getikt of geschreven. Ik hoorde mezelf onbegrijpelijke dingen zeggen en kon ze niet verbeteren ook al wilde ik dat zo graag.
Ik heb het gevoel dat er de eerstvolgende afleveringen tussen Andreas en onze superflikken nog heel domme dingen gaan gebeuren.
Ik heb het gevoel dat er de eerstvolgende afleveringen tussen Andreas en onze superflikken nog heel domme dingen gaan gebeuren.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4377
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1004
- x 1595
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Inderdaad,met stijgende verbazing hiernaar zitten kijken. Vooral de suggestieve vraagstelling
En dat geroep
hij is niet doof he! De finale nadert en het moet vooruit gaan, dit is echter teveel vooruit.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13188
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2734
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
De schrijvers houden niet van politie-agenten, denk ik.
Zo suggestief in hun vraagstellingen en ondertussen kan Andreas geen fatsoenlijk woord gezegd krijgen. Die kan zelfs niet eens goed plaatsen waar het over gaat, dat zien ze zelf toch ook?
En dan Thilly met dat geluidsfragment - hoe belachelijk en respectloos!
Wel mooie en ontroerende scènes tussen Marie en haar zoon.
Zo suggestief in hun vraagstellingen en ondertussen kan Andreas geen fatsoenlijk woord gezegd krijgen. Die kan zelfs niet eens goed plaatsen waar het over gaat, dat zien ze zelf toch ook?
En dan Thilly met dat geluidsfragment - hoe belachelijk en respectloos!
Wel mooie en ontroerende scènes tussen Marie en haar zoon.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5536
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1861
- Contacteer:
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Dacht dat het die arme jongen zou helpen, omdat hij bezig was met zoiets als gebarentaal om het uit te leggen. Maar ja, je kunt gelijk hebben. Was juist een reactie op die stupid houding van dat flikkenduo dat daar stond the pushen en een zekere vorm van triomf daarna tentoonspreiden; ze vonden dat hij bekend had. Was belachelijk hoe die confrontatie en verhoor plaats vond.taaigetje schreef: do 18 jun 2026, 08:55 Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5208
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1128
- x 623
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Kan iemand mij uitleggen waarom dat stopcontact begon te roken ? Yasmine had gedoe met die kaars en papieren en alhoewel ik die scène teruggespoeld heb geraakte ik er niet wijs uit
En Rosa
heeft die een face-lift laten doen ?
Goed dat Sunny haar op haar plaats heeft gezet.
Dat gedoe met Andreas : doe mij denken aan Ilias enkele seizoenen geleden, die zat ook vast in de finaleweken, onschuldig bleek achteraf. En afasie : mijn eigen vader heeft dat ook gehad, in de jaren 70 van de vorige eeuw, toen stond de wetenschap nog niet zo ver als nu maar ik herinner me toch altijd wat een zware last dat was op het gezin, wij waren toen ook nog allemaal pubers. Het is wat zijn spreken betreft, nooit meer volledig in orde gekomen ondanks de logopedie.
En Rosa
Dat gedoe met Andreas : doe mij denken aan Ilias enkele seizoenen geleden, die zat ook vast in de finaleweken, onschuldig bleek achteraf. En afasie : mijn eigen vader heeft dat ook gehad, in de jaren 70 van de vorige eeuw, toen stond de wetenschap nog niet zo ver als nu maar ik herinner me toch altijd wat een zware last dat was op het gezin, wij waren toen ook nog allemaal pubers. Het is wat zijn spreken betreft, nooit meer volledig in orde gekomen ondanks de logopedie.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5536
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1861
- Contacteer:
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Neen, dat is Thuiswijsheid en daar kan je je hoofd niet mee breken. Een kaars uitblazen, een snoer uit het stopcontact verwijderen , het ene heeft toch niks met het andere te maken. En aub laat het weer geen brand zijn, hebben we gehad toen Frank z'n 'doeninge' afbrandde. Hoeveel tegenslag kan je hebben: kind doodziek in het ziekenhuis, rookontwikkeling met waarschijnlijk weer zware gevolgen...d'r zijn grenzen aan tegenslagen!martha schreef: vr 19 jun 2026, 14:02 Kan iemand mij uitleggen waarom dat stopcontact begon te roken ?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- Berichten: 6991
- Lid geworden op: do 09 feb 2006, 10:53
- Locatie: Zeeland
- x 735
- x 547
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
De aanval op Femke. Dat is iemand geweest die wist waar ze woonde en dat ze thuis was.
Ik dacht daarbij eigenlijk: dit is het begin van de vrijstelling van Andreas
Ik dacht daarbij eigenlijk: dit is het begin van de vrijstelling van Andreas
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 462
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 76
- x 115
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Zie topic belager.
Fijn dat Andreas terug thuis is, niet Tom zijn verdienste. Maar nu heeft die jongen echt wel serieuze en meervoudige hulp nodig. 1) Voor de beroerte die hij heeft gehad, met minstens afasie als restverschijnsel maar mogelijk meer onderliggend, vaak levenslang. 2) Het afkicken van de drugs die hij nam (heb enkel efedrine onthouden maar was meer) 3) het herstellen van zijn gewone en gezonde zelfbeeld want hij was zich duidelijk aan het brainwashen om een superman te worden. Veel werk aan de winkel nog bij Andreas!
Fijn dat Andreas terug thuis is, niet Tom zijn verdienste. Maar nu heeft die jongen echt wel serieuze en meervoudige hulp nodig. 1) Voor de beroerte die hij heeft gehad, met minstens afasie als restverschijnsel maar mogelijk meer onderliggend, vaak levenslang. 2) Het afkicken van de drugs die hij nam (heb enkel efedrine onthouden maar was meer) 3) het herstellen van zijn gewone en gezonde zelfbeeld want hij was zich duidelijk aan het brainwashen om een superman te worden. Veel werk aan de winkel nog bij Andreas!
2 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4377
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1004
- x 1595
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ja Catherine, het was niet enkel efedrine maar ook testosteron en Clenbuterol wat in se een diergeneeskundig middel is maar blijkbaar als bijwerrking spieropbouw bij mensen heeft.
Andreas heeft nu een goede logopedist, psycholoog en vooral veel rust nodig.
Andreas heeft nu een goede logopedist, psycholoog en vooral veel rust nodig.
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- Berichten: 144
- Lid geworden op: vr 11 okt 2024, 11:18
- x 248
- x 44
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
En ook zijn geloof in de mensheid. Hij heeft al niet de meest sociale vaardigheden, en als hij nu ook nog gelooft dat sommige mensen hem ervan kunnen verdenken om tot zoiets in staat te zijn... Hoe zal hij bijvoorbeeld reageren als hij Thilly nog eens onder ogen komt?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13188
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2734
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Inderdaad!Level10 schreef: di 23 jun 2026, 09:15 Hoe zal hij bijvoorbeeld reageren als hij Thilly nog eens onder ogen komt?
Ik vraag mij ook af of hij wat dan ook van verontschuldiging heeft gekregen gisteren. Hoewel we het antwoord al wel weten, vrees ik.
Hoe boertig Thilly ook tegen Femke bezig was - want die moest eigenlijk dankbaar zijn dat ze niet verkracht was en dan vlak nadat alles gebeurd was, maar blijven aandringen op een gesprek dat ze toch wel duidelijk in de richting van haar eigen bekrompen visie wou sturen.
Ik hoop dat zowel Andreas als Femke klacht tegen haar neerleggen.
En als de superflikken iemand schuldig of onschuldig verklaren naargelang hun reacties in de verhoren, moeten ze nu Cody toch laten gaan?
De manier waarop hij reageerde toen hij hoorde over Femke, was niet gespeeld.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5208
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1128
- x 623
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Heftig
Er werd veel gebruld en getierd
Cody was veel heel veel in the picture (en was dat een notitieboekje dat hij vergat)
Ongelooflijk : De verzoening
tussen Nancy en Femke. Altijd één van de mirakels in Thuis.
En dan was er nog het geanimeerde gesprek tussen Tom, Cézar en Robin. Was een rustpunt in deze aflevering
Er werd veel gebruld en getierd
Cody was veel heel veel in the picture (en was dat een notitieboekje dat hij vergat)
Ongelooflijk : De verzoening
En dan was er nog het geanimeerde gesprek tussen Tom, Cézar en Robin. Was een rustpunt in deze aflevering
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- Berichten: 239
- Lid geworden op: zo 06 jun 2021, 20:38
- x 56
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ja, dat kwam zomaar uit het niets. Ook met Judith lijkt Femke weer door één deur te kunnen, al zag je dat de laatste paar weken wel al weer naar elkaar toegroeiden. Ik zag het dus wel aankomen. Wat me wel opviel dat ze geen goed gesprek hebben gehad waardoor het mis ging. Femke had best haar excuses mogen aanbieden aan Judith.martha schreef: do 25 jun 2026, 14:15 Ongelooflijk : De verzoening tussen Nancy en Femke. Altijd één van de mirakels in Thuis.
0 x