Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 6991
Lid geworden op: do 09 feb 2006, 10:53
Locatie: Zeeland
x 735
x 547

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door jessie V. »

Ik zat met verbazing te kijken. Hoe kan je iemand in zo'n toestand nou toch verhoren. En dan over zo iets ernstigs.
Het ging niet over een brood stelen in de winkel, maar over verkrachting van een aantal vrouwen.
Idioot!!
2 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 25
x 53

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door taaigetje »

Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy. Ik kon begrijpen, lezen, ik typte, schreef en las dan dat ik iets onbegrijpelijk had getikt of geschreven. Ik hoorde mezelf onbegrijpelijke dingen zeggen en kon ze niet verbeteren ook al wilde ik dat zo graag.
Ik heb het gevoel dat er de eerstvolgende afleveringen tussen Andreas en onze superflikken nog heel domme dingen gaan gebeuren.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 4377
Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
x 1004
x 1595

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door heidiw »

Inderdaad,met stijgende verbazing hiernaar zitten kijken. Vooral de suggestieve vraagstelling :crazy: En dat geroep :crazy: :crazy: :crazy: hij is niet doof he! De finale nadert en het moet vooruit gaan, dit is echter teveel vooruit.
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door satine »

De schrijvers houden niet van politie-agenten, denk ik.
Zo suggestief in hun vraagstellingen en ondertussen kan Andreas geen fatsoenlijk woord gezegd krijgen. Die kan zelfs niet eens goed plaatsen waar het over gaat, dat zien ze zelf toch ook?
En dan Thilly met dat geluidsfragment - hoe belachelijk en respectloos! :thumbdown:


Wel mooie en ontroerende scènes tussen Marie en haar zoon.
1 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5536
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1861
Contacteer:

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door daffy duck »

taaigetje schreef: do 18 jun 2026, 08:55 Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy.
Dacht dat het die arme jongen zou helpen, omdat hij bezig was met zoiets als gebarentaal om het uit te leggen. Maar ja, je kunt gelijk hebben. Was juist een reactie op die stupid houding van dat flikkenduo dat daar stond the pushen en een zekere vorm van triomf daarna tentoonspreiden; ze vonden dat hij bekend had. Was belachelijk hoe die confrontatie en verhoor plaats vond.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikersavatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5208
Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
Locatie: de westhoek
x 1128
x 623

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door martha »

Kan iemand mij uitleggen waarom dat stopcontact begon te roken ? Yasmine had gedoe met die kaars en papieren en alhoewel ik die scène teruggespoeld heb geraakte ik er niet wijs uit :denk:

En Rosa :shock: heeft die een face-lift laten doen ? :denk: Goed dat Sunny haar op haar plaats heeft gezet.

Dat gedoe met Andreas : doe mij denken aan Ilias enkele seizoenen geleden, die zat ook vast in de finaleweken, onschuldig bleek achteraf. En afasie : mijn eigen vader heeft dat ook gehad, in de jaren 70 van de vorige eeuw, toen stond de wetenschap nog niet zo ver als nu maar ik herinner me toch altijd wat een zware last dat was op het gezin, wij waren toen ook nog allemaal pubers. Het is wat zijn spreken betreft, nooit meer volledig in orde gekomen ondanks de logopedie.
0 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5536
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1861
Contacteer:

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door daffy duck »

martha schreef: vr 19 jun 2026, 14:02 Kan iemand mij uitleggen waarom dat stopcontact begon te roken ?
Neen, dat is Thuiswijsheid en daar kan je je hoofd niet mee breken. Een kaars uitblazen, een snoer uit het stopcontact verwijderen , het ene heeft toch niks met het andere te maken. En aub laat het weer geen brand zijn, hebben we gehad toen Frank z'n 'doeninge' afbrandde. Hoeveel tegenslag kan je hebben: kind doodziek in het ziekenhuis, rookontwikkeling met waarschijnlijk weer zware gevolgen...d'r zijn grenzen aan tegenslagen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 6991
Lid geworden op: do 09 feb 2006, 10:53
Locatie: Zeeland
x 735
x 547

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door jessie V. »

De aanval op Femke. Dat is iemand geweest die wist waar ze woonde en dat ze thuis was.
Ik dacht daarbij eigenlijk: dit is het begin van de vrijstelling van Andreas
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 462
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 76
x 115

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door catherine »

Zie topic belager.

Fijn dat Andreas terug thuis is, niet Tom zijn verdienste. Maar nu heeft die jongen echt wel serieuze en meervoudige hulp nodig. 1) Voor de beroerte die hij heeft gehad, met minstens afasie als restverschijnsel maar mogelijk meer onderliggend, vaak levenslang. 2) Het afkicken van de drugs die hij nam (heb enkel efedrine onthouden maar was meer) 3) het herstellen van zijn gewone en gezonde zelfbeeld want hij was zich duidelijk aan het brainwashen om een superman te worden. Veel werk aan de winkel nog bij Andreas!
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 4377
Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
x 1004
x 1595

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door heidiw »

Ja Catherine, het was niet enkel efedrine maar ook testosteron en Clenbuterol wat in se een diergeneeskundig middel is maar blijkbaar als bijwerrking spieropbouw bij mensen heeft.
Andreas heeft nu een goede logopedist, psycholoog en vooral veel rust nodig.
0 x
Level10
Nog geen rang
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 11 okt 2024, 11:18
x 248
x 44

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door Level10 »

En ook zijn geloof in de mensheid. Hij heeft al niet de meest sociale vaardigheden, en als hij nu ook nog gelooft dat sommige mensen hem ervan kunnen verdenken om tot zoiets in staat te zijn... Hoe zal hij bijvoorbeeld reageren als hij Thilly nog eens onder ogen komt?
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door satine »

Level10 schreef: di 23 jun 2026, 09:15 Hoe zal hij bijvoorbeeld reageren als hij Thilly nog eens onder ogen komt?
Inderdaad!
Ik vraag mij ook af of hij wat dan ook van verontschuldiging heeft gekregen gisteren. Hoewel we het antwoord al wel weten, vrees ik.
Hoe boertig Thilly ook tegen Femke bezig was - want die moest eigenlijk dankbaar zijn dat ze niet verkracht was en dan vlak nadat alles gebeurd was, maar blijven aandringen op een gesprek dat ze toch wel duidelijk in de richting van haar eigen bekrompen visie wou sturen.

Ik hoop dat zowel Andreas als Femke klacht tegen haar neerleggen.

En als de superflikken iemand schuldig of onschuldig verklaren naargelang hun reacties in de verhoren, moeten ze nu Cody toch laten gaan?
De manier waarop hij reageerde toen hij hoorde over Femke, was niet gespeeld.
1 x
Gebruikersavatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5208
Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
Locatie: de westhoek
x 1128
x 623

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door martha »

Heftig :shock:

Er werd veel gebruld en getierd :shock:

Cody was veel heel veel in the picture (en was dat een notitieboekje dat hij vergat) :denk:

Ongelooflijk : De verzoening :?: tussen Nancy en Femke. Altijd één van de mirakels in Thuis.

En dan was er nog het geanimeerde gesprek tussen Tom, Cézar en Robin. Was een rustpunt in deze aflevering
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
Berichten: 239
Lid geworden op: zo 06 jun 2021, 20:38
x 56

Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door ThuisfanNL »

martha schreef: do 25 jun 2026, 14:15 Ongelooflijk : De verzoening tussen Nancy en Femke. Altijd één van de mirakels in Thuis.
Ja, dat kwam zomaar uit het niets. Ook met Judith lijkt Femke weer door één deur te kunnen, al zag je dat de laatste paar weken wel al weer naar elkaar toegroeiden. Ik zag het dus wel aankomen. Wat me wel opviel dat ze geen goed gesprek hebben gehad waardoor het mis ging. Femke had best haar excuses mogen aanbieden aan Judith.
0 x
Plaats reactie