Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 732
x 547

Bericht door jessie V. »

Ik zat met verbazing te kijken. Hoe kan je iemand in zo'n toestand nou toch verhoren. En dan over zo iets ernstigs.
Het ging niet over een brood stelen in de winkel, maar over verkrachting van een aantal vrouwen.
Idioot!!
2 x
taaigetje
Nog geen rang
x 17
x 48

Bericht door taaigetje »

Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy. Ik kon begrijpen, lezen, ik typte, schreef en las dan dat ik iets onbegrijpelijk had getikt of geschreven. Ik hoorde mezelf onbegrijpelijke dingen zeggen en kon ze niet verbeteren ook al wilde ik dat zo graag.
Ik heb het gevoel dat er de eerstvolgende afleveringen tussen Andreas en onze superflikken nog heel domme dingen gaan gebeuren.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 992
x 1583

Bericht door heidiw »

Inderdaad,met stijgende verbazing hiernaar zitten kijken. Vooral de suggestieve vraagstelling :crazy: En dat geroep :crazy: :crazy: :crazy: hij is niet doof he! De finale nadert en het moet vooruit gaan, dit is echter teveel vooruit.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1763
x 2714

Bericht door satine »

De schrijvers houden niet van politie-agenten, denk ik.
Zo suggestief in hun vraagstellingen en ondertussen kan Andreas geen fatsoenlijk woord gezegd krijgen. Die kan zelfs niet eens goed plaatsen waar het over gaat, dat zien ze zelf toch ook?
En dan Thilly met dat geluidsfragment - hoe belachelijk en respectloos! :thumbdown:

Wel mooie en ontroerende scènes tussen Marie en haar zoon.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1475
x 1847
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

taaigetje schreef: do 18 jun 2026, 08:55 Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy.
Dacht dat het die arme jongen zou helpen, omdat hij bezig was met zoiets als gebarentaal om het uit te leggen. Maar ja, je kunt gelijk hebben. Was juist een reactie op die stupid houding van dat flikkenduo dat daar stond the pushen en een zekere vorm van triomf daarna tentoonspreiden; ze vonden dat hij bekend had. Was belachelijk hoe die confrontatie en verhoor plaats vond.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie