Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5208
Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
Locatie: de westhoek
x 1128
x 623

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door martha »

En de tekens die Marie naar Peter deed toen die dragonder voor de tweede keer kwam binnengestormd :lol:
1 x
Level10
Nog geen rang
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 11 okt 2024, 11:18
x 248
x 44

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door Level10 »

Emma tegen Judith: "Een grote actrice is aan u ook niet verloren gegaan." :lol:
1 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door satine »

Dat was inderdaad grappig, ook toen Emma op de vraag over het verspakket antwoordde '"Als ge denkt dat ge daar iets kunt mee maken".
Judiths kookkunsten kennende :D
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door satine »

Eddy, die niet snel genoeg met Nancy naar de makelaar kon vertrekken.
Hij was ook heel overtuigend, want 'Dieter kent zelfs het verschil niet tussen een spleet en een voeg' :D
3 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door satine »

Weer Eddy - eerst enthousiast om het huis van Nancy en Dieter op twee dagen helemaal te strippen, in ruil voor wat martino's en een bak bier, tot Dieter dan aanhaalde dat die hele renovatie wel eens lang kon duren allemaan, een jaar of zo...
En dat ze dan die hele periode ook op Eddy's lip zouden zitten. :lol:
3 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5536
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1861
Contacteer:

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door daffy duck »

satine schreef: za 20 jun 2026, 09:48 En dat ze dan die hele periode ook op Eddy's lip zouden zitten.
haha, had daar ook mee te doen! Hoe hij direct van richting veranderde toen hij hoorde van dat jaar. Alle argumenten, voordien aangehaald bij Nancy, werden ineens pijnpunten voor hem toen hij over de tijd hoorde. 't Is me toch een sloeber hoor en hij kan draaien als de wind indien het hem uitkomt!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 4377
Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
x 1004
x 1595

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door heidiw »

satine schreef: za 20 jun 2026, 09:48Weer Eddy
Ja, nog nooit iemand zo rap zijne spreekwoordelijke frank zien vallen en zo rap zijn kar keren in Thuis :lol:
1 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door satine »

Dieter, toen hij aan Tim vroeg of Thilly thuis ook 'zo' is. :D
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 4377
Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
x 1004
x 1595

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door heidiw »

Christine :laughing-rolling:
"Mannen met een grote bek hebben een klein pietje, ga maar naar huis dat mama de millimetertjes kan meten"
"Met zo'n mottige moustache moet ge nie zo ne groten bebbel hebben"
"Sorry, 't is sterker dan mezelf" :lol: :lol: :lol:
Dat weten we ja :yup:
2 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 462
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 76
x 115

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door catherine »

Ja 👍👍👍 voor Christine vandaag 💋
1 x
Gebruikersavatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5208
Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
Locatie: de westhoek
x 1128
x 623

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door martha »

Ja Christine was weer eens goddelijk :lol: maar toch oppassen voor die vrouwenhater.

Judith : komt met ijsjes op bezoek in de withoeve horecazaak waar toch een ganse diepvriezer vol moet zitten met ijsjes. Ijsjes die niet eens in een speciale koudhoudzak zaten maar gewoon in een linnen zak en volgens het volume niet eens in een doos of zo.
0 x
Gebruikersavatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5208
Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
Locatie: de westhoek
x 1128
x 623

Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?

Bericht door martha »

"Mata Hari" (Brik over Christine) :lol:

"Schoonnonkel" (Robin tegen Niels en de smoel dat Niels erbij trok) :lol:
0 x
Plaats reactie