Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5208
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1128
- x 623
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
En de tekens die Marie naar Peter deed toen die dragonder voor de tweede keer kwam binnengestormd 
1 x
-
Level10
- Nog geen rang
- Berichten: 144
- Lid geworden op: vr 11 okt 2024, 11:18
- x 248
- x 44
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Emma tegen Judith: "Een grote actrice is aan u ook niet verloren gegaan." 
1 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13188
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2734
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Dat was inderdaad grappig, ook toen Emma op de vraag over het verspakket antwoordde '"Als ge denkt dat ge daar iets kunt mee maken".
Judiths kookkunsten kennende
Judiths kookkunsten kennende
0 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13188
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2734
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Eddy, die niet snel genoeg met Nancy naar de makelaar kon vertrekken.
Hij was ook heel overtuigend, want 'Dieter kent zelfs het verschil niet tussen een spleet en een voeg'
Hij was ook heel overtuigend, want 'Dieter kent zelfs het verschil niet tussen een spleet en een voeg'
3 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13188
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2734
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Weer Eddy - eerst enthousiast om het huis van Nancy en Dieter op twee dagen helemaal te strippen, in ruil voor wat martino's en een bak bier, tot Dieter dan aanhaalde dat die hele renovatie wel eens lang kon duren allemaan, een jaar of zo...
En dat ze dan die hele periode ook op Eddy's lip zouden zitten.
En dat ze dan die hele periode ook op Eddy's lip zouden zitten.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5536
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1861
- Contacteer:
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
haha, had daar ook mee te doen! Hoe hij direct van richting veranderde toen hij hoorde van dat jaar. Alle argumenten, voordien aangehaald bij Nancy, werden ineens pijnpunten voor hem toen hij over de tijd hoorde. 't Is me toch een sloeber hoor en hij kan draaien als de wind indien het hem uitkomt!satine schreef: za 20 jun 2026, 09:48 En dat ze dan die hele periode ook op Eddy's lip zouden zitten.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4377
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1004
- x 1595
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Ja, nog nooit iemand zo rap zijne spreekwoordelijke frank zien vallen en zo rap zijn kar keren in Thuis
1 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13188
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2734
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Dieter, toen hij aan Tim vroeg of Thilly thuis ook 'zo' is. 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4377
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1004
- x 1595
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Christine
"Mannen met een grote bek hebben een klein pietje, ga maar naar huis dat mama de millimetertjes kan meten"
"Met zo'n mottige moustache moet ge nie zo ne groten bebbel hebben"
"Sorry, 't is sterker dan mezelf"
Dat weten we ja
"Mannen met een grote bek hebben een klein pietje, ga maar naar huis dat mama de millimetertjes kan meten"
"Met zo'n mottige moustache moet ge nie zo ne groten bebbel hebben"
"Sorry, 't is sterker dan mezelf"
Dat weten we ja
2 x
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 462
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 76
- x 115
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5208
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1128
- x 623
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Ja Christine was weer eens goddelijk
maar toch oppassen voor die vrouwenhater.
Judith : komt met ijsjes op bezoek in de withoeve horecazaak waar toch een ganse diepvriezer vol moet zitten met ijsjes. Ijsjes die niet eens in een speciale koudhoudzak zaten maar gewoon in een linnen zak en volgens het volume niet eens in een doos of zo.
Judith : komt met ijsjes op bezoek in de withoeve horecazaak waar toch een ganse diepvriezer vol moet zitten met ijsjes. Ijsjes die niet eens in een speciale koudhoudzak zaten maar gewoon in een linnen zak en volgens het volume niet eens in een doos of zo.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5208
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1128
- x 623
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
"Mata Hari" (Brik over Christine)
"Schoonnonkel" (Robin tegen Niels en de smoel dat Niels erbij trok)
"Schoonnonkel" (Robin tegen Niels en de smoel dat Niels erbij trok)
0 x