Afleveringen in preview

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 25
x 53

Afleveringen in preview

Bericht door taaigetje »

catherine schreef: vr 19 jun 2026, 18:04 Hij zei bv ‘voorruit’ tegen een bril of ‘Tijsmanstunnel’ tegen een stuk kaas of ‘witte vlaai’ tegen een schnitzel,
inderdaad, heel herkenbaar voor mij! Ik kon het wel relativeren, maar dat kwam omdat ik wel ondervond dat het na een tijd terug beterde. Mijn dochter noemde me 'madam watte' en vroeg regelmatig of ik al terug 33.333 kon zeggen :D
Toch wel schrik gehad, en het besef is er...sommige dingen ben je voorgoed kwijt, lichamelijk en geestelijk. ik weet heel goed dat ik nog veel geluk heb gehad integenstelling tot veel andere mensen.

Maar zo wonderlijk snel als in Thuis is wel heeeeel zeldzaam, om niet te zeggen onbestaand, want je wordt toch wel binnenstebuiten gekeerd voor ze je terug loslaten uit het ziekenhuis. Met wat er in Andreas zijn lijf zit, zou wat observatie toch logisch zijn.
2 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 462
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 76
x 115

Afleveringen in preview

Bericht door catherine »

@taaigetje
Super dat het dan toch nog zo goed is gekomen bij jou, al zal het niet perfect zijn maar je bent hier maar!. Dikke kus en knuf ❤️❤️❤️
1 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 25
x 53

Afleveringen in preview

Bericht door taaigetje »

En van mij aan jou veel sterkte en dikke kussen en knuffen terug Catherine :romance-heartsthree: :romance-heart:
1 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5536
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1861
Contacteer:

Afleveringen in preview

Bericht door daffy duck »

taaigetje schreef: vr 19 jun 2026, 20:39 Toch wel schrik gehad, en het besef is er.
Kan ik heel goed aannemen. Wat een nare tijd moet dit geweest zijn. Maar als alles nu toch relatief goed gekomen is, prima en wij genieten hier van al je momenten . Zo fijn ! :thumbup:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Afleveringen in preview

Bericht door satine »

Fijn dat alles hier even toegelicht wordt met persoonlijke ervaringen, zo is voor mensen die het niet echt kennen, het verhaal van Andreas wat makkelijker te volgen en te plaatsen. :thumbup:

Veel moed en courage voor iedereen die er mee te maken heeft (gehad)! :romance-kisscheek:
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 462
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 76
x 115

Afleveringen in preview

Bericht door catherine »

Hmmm vanavond, dat potje. Iemand wil volgens mij Cody erin luizen en denk Brik
1 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 25
x 53

Afleveringen in preview

Bericht door taaigetje »

ok, voor mij is Brik de belager. Zeker nadat ik dat potje zag dat gebruikt werd bij Femke. ik dacht aan Brik die zogezegd de stoel van Cody had hersteld, (DNA verzamelen en achterlaten?...pluisjes, haartjes,...).
Maar natuurlijk gaat Cody eerst gemangeld worden. Zeker als Judith dat notaboekje inkijkt. En natuurlijk heeft hij een link met alle vrouwen. zijn gedrag maakt het ook niet beter, nogal hautain, wispelturig,...

verhoor...ik zou nu niet direkt Karin als beste maatje zien zitten, maar als advokaat...ik denk dat ze inmiddels al 2 keer de kolderbrigade onder tafel had geklapt, klacht ingediend, of comitee P ingeschakeld!! Ik weet nu niet wat een advokaat allemaal kan en mag, maar wel dat je je beter kan verdedigen met een :banana-ninja: dan met een Tom!
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 462
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 76
x 115

Afleveringen in preview

Bericht door catherine »

Ha! Zeker liever Karin dan Tom als advocaat Taaigetje, maar Cody was al cliënt bij Tom. Dat die nu eens uit zijn pijpen komt, voor Andreas heeft hij niks moeten doen omdat er snel een andere dader was… Maar zal geen makkie zijn met bewijsmateriaal dat eraan komt. Was duidelijk dat er DNA van iemand anders op Femke gestrooid werd.
0 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 25
x 53

Afleveringen in preview

Bericht door taaigetje »

Ik peins dat Cody Tom niet nodig heeft om zich verder in nesten te werken. Wat een egocentrische hufter zonder spatje empathie. Weer een "thuis"-man die je liever niet in huis hebt.
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Afleveringen in preview

Bericht door satine »

Bedoel je Cody? Of Tom?
0 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 25
x 53

Afleveringen in preview

Bericht door taaigetje »

satine schreef: wo 24 jun 2026, 10:37 Bedoel je Cody? Of Tom?
Vandaag toch wel Cody.
Tom, Sunny, Brik met voorsprong, Waldek, Frank, Robin en nog een hele rits stonden al langer in de lijst. Al zijn er enkele bij die door de jaren hun leven toch iets gebeterd hebben. Robin mag het toch nog bewijzen want het rollenpatroontje komt toch weer boven nu liefje nieuwe kansen krijgt, oei, ze heeft het niet eerst mooi gevraagd :eek:
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Afleveringen in preview

Bericht door satine »

taaigetje schreef: wo 24 jun 2026, 17:42 Vandaag toch wel Cody.
Ik begreep hem eerst nog wel, in de auto bij Tom.
Als hij inderdaad de dader niet is, geven deze arrestatie en alle roddels die erbij komen, zijn reputatie en zijn carrière een ferme knauw.
Denken we alleen al maar aan hoe Selin daar tegen hem stond de blaffen, met de deur van het kantoor wagenwijd open.
Hoe hij daarna tegen Femke tekeer ging, daar heb ik geen begrip voor - hij had haar kunnen vragen wat ze gezegd heeft, maar hij ging er automatisch van uit dat zij hem 'verlinkt' had.
En dat terwijl hij als arts toch wel een beetje meer empathie zou mogen hebben voor iemand die net in haar eigen huis aangerand was, met haar kind boven in zijn bed.
Zijn leven is niet belangrijker dan het hare.
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 462
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 76
x 115

Afleveringen in preview

Bericht door catherine »

Zou het kunnen dat Cody op zoek is naar de ware belager? Ook uit frustratie omdat de politie op het verkeerde spoor zit en hem verdenkt? En dat hij daar morgen Waldek over wil spreken?
0 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 131
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 25
x 53

Afleveringen in preview

Bericht door taaigetje »

net gekeken en ik dacht ook in die richting Catherine. ik vrees wel dat zijn mogelijke actie door Pol, Pel en Pingo verkeerd opgevat gaat worden. de eindgeneriek was heel verwarrend, morgen gaat een aflevering worden met veel wendingen denk ik.
En ik heb beloofd aan mijn wederhelft om te wachten tot we samen kunnen kijken, :confusion-waiting:
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13188
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2734

Afleveringen in preview

Bericht door satine »

Ook al denk ik dat we met meer vragen gaan achterblijven dan antwoorden, ik kijk wel uit naar de aflevering van morgenavond.
En geduld is niet mijn sterkste kant, maar dit keer zal het wel moeten, het wachten... ;)
1 x
Plaats reactie