Ja, wordt moeilijk! Vince is totaal buiten zijn strepen gegaan door Sunny zo te behandelen. Getuigt niet van veel mensenkennis en empathie voor z'n vriend. Wat een ramp is die man toch, telkens door z'n kort lontje de boel weer verpesten. Geen greintje tijd om eens te luisteren naar argumenten, neen, direct z'n schatteke geloven. het heeft hem ver gebracht!
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
Leegloper Robin, totaal geen initiatief buiten iedereen uitlachen en belachelijk maken. Na al het voorbereidend werk dat Cedric gedaan heeft voor Nonkel Frank weet hij het voor iedereen weer te verpesten . Is precies de job van z'n leven!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- taaigetje
- Nog geen rang
- Berichten: 125
- Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
- x 23
- x 53
Personage waar ik mij het meest aan erger
Andreas?daffy duck schreef: di 26 mei 2026, 12:56 Leegloper Robin, totaal geen initiatief buiten iedereen uitlachen en belachelijk maken. Na al het voorbereidend werk dat Cedric gedaan heeft voor Nonkel Frank weet hij het voor iedereen weer te verpesten . Is precies de job van z'n leven!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13182
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1773
- x 2731
Personage waar ik mij het meest aan erger
Ik vond ook wel dat Robin heel kinderachtig deed, maar Andreas had dit beter kunnen aanpakken.
Iemand van 70+ die een wandeling met Pips al heel wat vindt, meteen een stuk laten lopen om dan squats te gaan doen?
Kwestie van iemand te demotiveren, nog voor alles goed en wel gestart is.
Iemand van 70+ die een wandeling met Pips al heel wat vindt, meteen een stuk laten lopen om dan squats te gaan doen?
Kwestie van iemand te demotiveren, nog voor alles goed en wel gestart is.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
@ Tagetje...natuurlijk Andreas! Sorry my mistake! 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
Brik, hoe die tegen vrouwen spreekt en altijd het laatste vulgaire woord moet hebben. Degenererend tot en met en van niks is die precies onder de indruk. Hij waant zich superieur maar ochgottekes toch, wat een sukkel als je z'n egocentrische buil doorprikt.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Trouwe kijker
- Poster rang 1

- Berichten: 252
- Lid geworden op: za 17 nov 2012, 11:50
- x 142
- x 33
Personage waar ik mij het meest aan erger
Nancy! OMG! Dat mens spoort niet meer!
Waldek, zo'n irritant stresskonijn kom je zelden tegen.
Waldek, zo'n irritant stresskonijn kom je zelden tegen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
Rosa, totaal onnuttig, onlogisch en weinig aanspreekbaar als het over problemen oplossen gaat. Ze is beter in haar rol van uitgaan en met jongeren de bloempjes buiten zetten. Maar als het op visie en management aankomt kun je zowel onderhandelen met Jan Bubbel!
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5204
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1125
- x 623
Personage waar ik mij het meest aan erger
Briek
Meneerke lamzak die dacht terug zijn gal te spuwen over het feit dat "Waldek & Karin" op hotel geweest zijn op kosten van de hospitalisatieverzekering. Zijn gal moest spuwen dat vrouwen die aangevallen worden het zelf gezocht hebben enz. enz. En te bedenken dat er IRL nog altijd dergelijke mannen rondlopen zelfs anno 2026. 
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
Jup, dat is de realiteit. Grote bekken maar kleine daden. En Brik is daar het stichtend voorbeeld van. Ik krijg al de bubbels als ik die lamzak nog maar zie zitten. Hoe hij geilt op de vrouwen in de gang van het ziekenhuis. En die achterklap die op niks trekt. Afvoeren die handel!martha schreef: wo 10 jun 2026, 16:43 En te bedenken dat er IRL nog altijd dergelijke mannen rondlopen zelfs anno 2026.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4375
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1003
- x 1592
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4375
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1003
- x 1592
Personage waar ik mij het meest aan erger
Alle personages die het verschil niet kennen tussen (aan)slaan en slagen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
Dieter met z'n onderzoek op losse schroeven en z'n totaal losgeslagen argumenten.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Farfalla
- Nog geen rang
- Berichten: 46
- Lid geworden op: do 21 jan 2021, 19:37
- x 23
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5533
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1481
- x 1860
- Contacteer:
Personage waar ik mij het meest aan erger
De alwetende, dominante, empathieloze, stomme, onbekwame Tilly
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes