Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: ma 25 mei 2026, 09:50 Ik vraag me af hoe het verder zal gaan op het werk,
Ja, wordt moeilijk! Vince is totaal buiten zijn strepen gegaan door Sunny zo te behandelen. Getuigt niet van veel mensenkennis en empathie voor z'n vriend. Wat een ramp is die man toch, telkens door z'n kort lontje de boel weer verpesten. Geen greintje tijd om eens te luisteren naar argumenten, neen, direct z'n schatteke geloven. het heeft hem ver gebracht!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

Leegloper Robin, totaal geen initiatief buiten iedereen uitlachen en belachelijk maken. Na al het voorbereidend werk dat Cedric gedaan heeft voor Nonkel Frank weet hij het voor iedereen weer te verpesten . Is precies de job van z'n leven!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 23
x 53

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door taaigetje »

daffy duck schreef: di 26 mei 2026, 12:56 Leegloper Robin, totaal geen initiatief buiten iedereen uitlachen en belachelijk maken. Na al het voorbereidend werk dat Cedric gedaan heeft voor Nonkel Frank weet hij het voor iedereen weer te verpesten . Is precies de job van z'n leven!
Andreas?
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13182
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2731

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door satine »

Ik vond ook wel dat Robin heel kinderachtig deed, maar Andreas had dit beter kunnen aanpakken.
Iemand van 70+ die een wandeling met Pips al heel wat vindt, meteen een stuk laten lopen om dan squats te gaan doen?
Kwestie van iemand te demotiveren, nog voor alles goed en wel gestart is.
0 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

@ Tagetje...natuurlijk Andreas! Sorry my mistake! :doh:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

Brik, hoe die tegen vrouwen spreekt en altijd het laatste vulgaire woord moet hebben. Degenererend tot en met en van niks is die precies onder de indruk. Hij waant zich superieur maar ochgottekes toch, wat een sukkel als je z'n egocentrische buil doorprikt.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Trouwe kijker
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 252
Lid geworden op: za 17 nov 2012, 11:50
x 142
x 33

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Trouwe kijker »

Nancy! OMG! Dat mens spoort niet meer!
Waldek, zo'n irritant stresskonijn kom je zelden tegen.
0 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

Rosa, totaal onnuttig, onlogisch en weinig aanspreekbaar als het over problemen oplossen gaat. Ze is beter in haar rol van uitgaan en met jongeren de bloempjes buiten zetten. Maar als het op visie en management aankomt kun je zowel onderhandelen met Jan Bubbel!
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikersavatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5204
Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
Locatie: de westhoek
x 1125
x 623

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door martha »

Briek :sick: :sick: :sick: Meneerke lamzak die dacht terug zijn gal te spuwen over het feit dat "Waldek & Karin" op hotel geweest zijn op kosten van de hospitalisatieverzekering. Zijn gal moest spuwen dat vrouwen die aangevallen worden het zelf gezocht hebben enz. enz. En te bedenken dat er IRL nog altijd dergelijke mannen rondlopen zelfs anno 2026. :sick:
3 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

martha schreef: wo 10 jun 2026, 16:43 En te bedenken dat er IRL nog altijd dergelijke mannen rondlopen zelfs anno 2026.
Jup, dat is de realiteit. Grote bekken maar kleine daden. En Brik is daar het stichtend voorbeeld van. Ik krijg al de bubbels als ik die lamzak nog maar zie zitten. Hoe hij geilt op de vrouwen in de gang van het ziekenhuis. En die achterklap die op niks trekt. Afvoeren die handel!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 4375
Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
x 1003
x 1592

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door heidiw »

Rosa en Brik.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 4375
Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
x 1003
x 1592

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door heidiw »

Alle personages die het verschil niet kennen tussen (aan)slaan en slagen.
0 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

Dieter met z'n onderzoek op losse schroeven en z'n totaal losgeslagen argumenten.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Farfalla
Nog geen rang
Berichten: 46
Lid geworden op: do 21 jan 2021, 19:37
x 23

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Farfalla »

Tilly. Wat een kreng.
2 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5533
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door daffy duck »

De alwetende, dominante, empathieloze, stomme, onbekwame Tilly
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie