Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 731
- x 544
Andreas is er bij gekomen. Wie hebben we nu nog voorhanden?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1118
- x 613
Alleen dat superspeurder, madame ik weet alles en ik kan alles, zich nu focust op Tom. Van persoonlijke rancune gesprokendaffy duck schreef: ma 08 jun 2026, 22:37 En superspeurders Tilly &Co zijn net als wij...ze hebben er ook geen idee van : who's done it!
Het is me opgevallen dat iedere keer Andreas woest weg rent nadat hij een discussie heeft gehad, er een vrouwelijke personage wordt aangerand : hij is ook perfect in staat om die doktersjas en spullen online te bestellen (heeft Judith dat niet gezegd dat men dat gewoon online kan bestellen) en Andreas kennende hoeft hij zijn slachtoffers niet persoonlijk te kennen alhoewel Judith, Lyn en Karin een persoonlijke link hebben met Robin. En dat terug aankleden past ook bij hem.
Inderdaad mooie scène tussen Karin en Waldek en Karin die zich kwetsbaar opstelde, zijn we niet van haar gewoon.
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- x 223
- x 39
Goeie aflevering gister! Er was inderdaad dat mooie moment tussen Karin en Waldek, oprechte liefde tussen die twee. Ook tussen Tom en Robin was er een mooi momentje. Ze brengen de spanning wel goed in de serie door te focussen op drie verdachten, hoewel het me echt wel héél straf zou lijken als Andreas daar iets mee te maken heeft.
Ook goed moeten lachen met 's werelds slechtste inspecteur toen ze ineens Tom hoofdverdachte wou maken omdat de slachtoffers allemaal ex-en van hem zijn, wat überhaupt al niet klopt.
Ook goed moeten lachen met 's werelds slechtste inspecteur toen ze ineens Tom hoofdverdachte wou maken omdat de slachtoffers allemaal ex-en van hem zijn, wat überhaupt al niet klopt.
0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 16
- x 46
ik zou het ook raar blijven vinden dat Andreas de verkrachter zou zijn. Maar ja, het blijft fictie, en er komen nu ook al aspecten voor bij Andreas die niet passen bij het neurodivers karakter dat hij in het begin was. Maar karaktermoord is wel ingeburgerd bij Thuis zo tegen het seizoeneinde.
Cody die van een koele kikker veranderd in een Latin lover!
Wat mij opvalt...we krijgen de laatste weken altijd maar handen en onderarmen te zien. Behaard, met en zonder horloge, met ring aan de rechterpink, met afdruk van een ring maar dan wel aan de linkerpink, of heeft daar een pleister gezeten (Cody in de trailer).
Cody die van een koele kikker veranderd in een Latin lover!
Wat mij opvalt...we krijgen de laatste weken altijd maar handen en onderarmen te zien. Behaard, met en zonder horloge, met ring aan de rechterpink, met afdruk van een ring maar dan wel aan de linkerpink, of heeft daar een pleister gezeten (Cody in de trailer).
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Level10 schreef: di 09 jun 2026, 15:34 Tom hoofdverdachte wou maken omdat de slachtoffers allemaal ex-en van hem zijn, wat überhaupt al niet klopt.
natuurlijk klopt dat niet, Selin is geen ex want Tom heeft nooit een relatie gehad met haar.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Brik is niet komen opdagen op het werk en is onbereikbaar zodat Therese in zijn plaats de elektriciteitspanne moet oplossen en op datzelfde moment werd Karin neergeklopt dus is Brik voor mij een mogelijke verdachte.
0 x