Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 731
x 544

Bericht door jessie V. »

Andreas is er bij gekomen. Wie hebben we nu nog voorhanden?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1118
x 613

Bericht door martha »

daffy duck schreef: ma 08 jun 2026, 22:37 En superspeurders Tilly &Co zijn net als wij...ze hebben er ook geen idee van : who's done it!
Alleen dat superspeurder, madame ik weet alles en ik kan alles, zich nu focust op Tom. Van persoonlijke rancune gesproken :twisted:

Het is me opgevallen dat iedere keer Andreas woest weg rent nadat hij een discussie heeft gehad, er een vrouwelijke personage wordt aangerand : hij is ook perfect in staat om die doktersjas en spullen online te bestellen (heeft Judith dat niet gezegd dat men dat gewoon online kan bestellen) en Andreas kennende hoeft hij zijn slachtoffers niet persoonlijk te kennen alhoewel Judith, Lyn en Karin een persoonlijke link hebben met Robin. En dat terug aankleden past ook bij hem.

Inderdaad mooie scène tussen Karin en Waldek en Karin die zich kwetsbaar opstelde, zijn we niet van haar gewoon.
0 x
Plaats reactie