Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1745
x 2691

Bericht door satine »

taaigetje schreef: do 07 mei 2026, 10:31 Natuurlijk is er zijn uitspraak "ik vind dat wel sexy, zo'n vrouw die wat schrik heeft, met dat gillen en zo".
Ik schrok daar wel een beetje van, eerlijk gezegd. Niet van de uitspraak op zich, dat vond ik wel bij zijn personage passen, maar hoe moeiteloos dit uit zijn mond rolde en dan nog tegen iemand die hij amper kent. Een vrouw. Nadat hij pas gezegd had dat Judith het misschien allemaal nog zelf gezocht had ook.
taaigetje schreef: do 07 mei 2026, 10:31 Maar ik twijfel sterk of hij bij een verkrachting zo ver zou nadenken over sporen die achterblijven en zijn slachtoffers netjes terug aankleden.
Dat is inderdaad iets wat ik ook niet direct kan plaatsen bij Brik.
Maar hij heeft tijdens zijn 'werkuren' die eigenlijk 'lanterfantenuren' zijn terwijl Thérèse het werk doet, natuurlijk tijd genoeg om alles zorgvuldig te plannen. ;)

Level10 schreef: do 07 mei 2026, 09:00 Maar het Baantjer van den Aldi zit op het spoor dat de dames overdag waren aangevallen, het enige tijdstip dat Vince buiten kan.
:lol: :lol: :lol:
0 x
Level10
Nog geen rang
x 202
x 36

Bericht door Level10 »

Terwijl Tim - door vrouwlief opgestookt - in een tunnelvisie zit wat Vince betreft, was Dieter gister de enige die iets zinnings zei, nl. dat ze alle pistes moeten openhouden. Dat lijkt me nochtans basis bij speurwerk, maar af en toe moet dat nog eens herinnerd worden.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 981
x 1573

Bericht door heidiw »

Kiki_Dee schreef: wo 06 mei 2026, 20:47 Andreas? Hij doet tegenwoordig ook aan krachttraining, misschien neemt hij anabole steroïden?
Dat past niet bij zijn rechtlijnig denken en regeltjes volgen denk ik.
Level10 schreef: do 07 mei 2026, 09:00 Maar het Baantjer van den Aldi
:lol: :lol: :lol:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 5
Poster rang 5
x 197
x 575

Bericht door Kiki_Dee »

heidiw schreef: do 07 mei 2026, 17:50 past niet bij zijn rechtlijnig denken en regeltjes volgen denk ik.
Het zou niet de eerste karaktermoord zijn.

Brik heeft iets creepy, maar ligt het er niet wat te vingerdik op? :think:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1462
x 1813
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: vr 08 mei 2026, 07:20 maar ligt het er niet wat te vingerdik op?
Heb ook die indruk, met z'n uitspraken en loense blikken (gisteren ook in het ziekenhuis toen hij bij Judith voorbijkwam). Het zal iemand zijn die we totaal niet verwachten zoals gewoonlijk! Spannend toch zo'n: 'who done it ' :yup: moment!
Maar we hebben ons rechercheteam, dat snel kan schakelen :denk: en gepaste acties zal voeren met de losse schroeven die ze hebben!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1745
x 2691

Bericht door satine »

Er wordt inderdaad heel veel moeite gedaan om zoveel mogelijk mensen 'verdacht' te maken.
Ik hoop ook dat we verrast worden.
0 x
Marleenfan
Nog geen rang
x 30
x 11

Speculatietopic

Bericht door Marleenfan »

Ik kijk graag naar de podcast Welkom Thuis, maar deze keer heb ik toch het gevoel dat ze de bal mis slaan. Het was toch zeer duidelijk dat het op het einde van de aflevering Rosa was die er lag (had ook een blauwe broek aan) en de man met de latex handschoenen ongelofelijk veel armhaar had (sorry Niels Destadsbader maar daar verdenk ik jou niet van).
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 16
x 42

Bericht door taaigetje »

zoveel haartjes dat die vrouwensleper heeft...geen vrouw dus, en Sunny valt ook al zeker af.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 5
Poster rang 5
x 197
x 575

Bericht door Kiki_Dee »

Rosa heeft wel met Brik gelachen en Anna lachte mooi mee. In dat opzicht wijst alles naar Brik, maar toch wat teveel denk ik.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 981
x 1573

Bericht door heidiw »

Wie we kunnen uitsluiten:
Sunny: huidskleur
Vince: mag niet buiten op dat uur
Andreas: beharing
Cody: beharing

Twijfel
Robin: kan wel condooms kopen maar is te impulsief om ook aan handschoenen te denken. Heeft wel borsthaar maar zijn armen zijn nog nooit duidelijk geweest voor mij.
Brik: draagt een ring aan de pink van zijn rechterhand. Dat zou duidelijk zichtbaar zijn door de handschoen.
Hij kan die natuurlijk uitgedaan hebben maar ik verdenk hem er nu ook niet van zo'n groot licht te zijn.

Wie wél redelijk haar op zijn armen heeft...Cézar!
Hij is homo, maar kan evengoed bi zijn met een voorkeur voor mannen. Of een grote haat voor vrouwen hebben waardoor zijn sexuele voorkeur niet meer telt. Of gewoon een psychopaat zijn. Dat hij kil en berekend is, is intussen al duidelijk geworden door zijn gesprekken met mama Claire.
0 x
Plaats reactie