Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1745
x 2689

Bericht door satine »

taaigetje schreef: do 07 mei 2026, 10:31 Natuurlijk is er zijn uitspraak "ik vind dat wel sexy, zo'n vrouw die wat schrik heeft, met dat gillen en zo".
Ik schrok daar wel een beetje van, eerlijk gezegd. Niet van de uitspraak op zich, dat vond ik wel bij zijn personage passen, maar hoe moeiteloos dit uit zijn mond rolde en dan nog tegen iemand die hij amper kent. Een vrouw. Nadat hij pas gezegd had dat Judith het misschien allemaal nog zelf gezocht had ook.
taaigetje schreef: do 07 mei 2026, 10:31 Maar ik twijfel sterk of hij bij een verkrachting zo ver zou nadenken over sporen die achterblijven en zijn slachtoffers netjes terug aankleden.
Dat is inderdaad iets wat ik ook niet direct kan plaatsen bij Brik.
Maar hij heeft tijdens zijn 'werkuren' die eigenlijk 'lanterfantenuren' zijn terwijl Thérèse het werk doet, natuurlijk tijd genoeg om alles zorgvuldig te plannen. ;)

Level10 schreef: do 07 mei 2026, 09:00 Maar het Baantjer van den Aldi zit op het spoor dat de dames overdag waren aangevallen, het enige tijdstip dat Vince buiten kan.
:lol: :lol: :lol:
0 x
Level10
Nog geen rang
x 202
x 36

Bericht door Level10 »

Terwijl Tim - door vrouwlief opgestookt - in een tunnelvisie zit wat Vince betreft, was Dieter gister de enige die iets zinnings zei, nl. dat ze alle pistes moeten openhouden. Dat lijkt me nochtans basis bij speurwerk, maar af en toe moet dat nog eens herinnerd worden.
0 x
Plaats reactie