Ik heb de previewbeelden voor de aflevering van morgen bekeken. Daarin kun je als je goed oplet zien dat Robin op zijn telefoon zat te scrollen en zijn oog viel op een foto die Judith heeft gepost op haar socials. Daarna geeft Robin aan Tom aan dat hij even naar buiten moet en toen zag je het beeld dat Judith aan het joggen was. Hierdoor denk ik dus dat Robin degene is die haar waarschijnlijk zal ontvoeren.
Dat er iets met Judith zal gebeuren de komende aflevering had ik al een sterk gevoel voor toen ik de spoilers las en het is alleen maar sterker geworden.
Ik zal hoe dan ook vol met spanningen naar de afleveringen kijken de komende dagen. Ik ben heel benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren.
Inhouden seizoen 31
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 52
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 194
- x 241
Inhouden seizoen 31
11.05.2026 - aflevering 6075
Het ongenoegen van Brik is nog altijd niet gaan liggen en dat zal Therese geweten hebben. Frank doet een lugubere ontdekking en is enorm aangedaan. Robin maakt zijn vader duidelijk dat hij ook noden heeft.
12.05.2026 - aflevering 6076
Het gaat Kaat niet voor de wind, maar gelukkig vindt ze bij Lyn een luisterend oor. De politie heeft de handen vol met enkele verhoren. Nancy trekt iets te snel conclusies na een gesprek met Dieter. Het is de verjaardag van Peter, maar niet iedereen is in goeden doen. Frank heeft het moeilijk.
13.05.2026 - aflevering 6077
Tim krijgt een onverwacht telefoontje van Nancy. Tom vraagt Peter om een gunst. Een bekentenis van Frank doet Eddy actie ondernemen. Karin deelt haar plan van aanpak in de zaak van Robin met Tom. Het respect tussen Sunny en Kaat blijft ver te zoeken. Yasmine beschuldigt Febe van leugens.
14.05.2026 - aflevering 6078
Cody doet Femke een zakelijk voorstel. Simonne neemt het heft in handen om Frank te steunen. Febe loopt op wolkjes. De houding van Sunny stoort Vince mateloos. Thilly, Tim en Dieter zetten amper stappen vooruit in hun onderzoek.
15.05.2026 - aflevering 6079
Waldek is verbolgen na een gesprek met Cody. Na een ruzie met Marie legt Andreas contact met iemand in de fitness met een wel heel directe vraag. Niels wil Cézar wat beter leren kennen. Thilly heeft meteen spijt van haar acties, al kampt ze ook met grote verontwaardiging.
Bron: https://www.showbizzsite.be/zoek-tv-sho ... uery=Thuis
https://www.mijn-tv-gids.be/tv/46523448280/thuis.html
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1456
- x 1808
- Contacteer:
Inhouden seizoen 31
't Is bij haar dat je moet zijn voor goede raad! En dat was te verwachten. Kaat bij de vuilophaaldienst en meer bepaald met Sunny: kweekgrond voor miserie!Yvetje schreef: do 30 apr 2026, 10:27 Het gaat Kaat niet voor de wind, maar gelukkig vindt ze bij Lyn een luisterend oor
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1101
- x 609