Inhouden seizoen 31

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1741
x 2680

Inhouden seizoen 31

Bericht door satine »

martha schreef: do 23 apr 2026, 14:53 Die eerste heeft niets van doen met Selin, ja, Judith omdat zij werkt in hetzelfde ziekenhuis en een vriendin is van Anna, kan nog, maar Marie ? :denk:
Ook Rosa - misschien is hij normaal gewend om zijn zin direct te krijgen en zijn nu in zijn ogen alle vrouwen hoeren en daardoor slecht?
Hij zag er in ieder geval geen kat uit om zonder handschoenen aan te pakken.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1096

Inhouden seizoen 31

Bericht door Tiboko »

De mogelijke "ontvoering" van Judith zou ook door Robin kunnen gebeuren natuurlijk. Stel dat zij tegen hem getuigt wegens mishandeling/geweldpleging (was Judith gisteren in de buurt, niet gezien - maar kan??) heeft hij natuurlijk serieuze redenen om wraak te nemen.

Bülent zou toch wel heel apart zijn.

En dat Vince wordt meegenomen naar het politiekantoor is wellicht omdat hij meestal de "usual suspect" is als er met een vrouw (voordien die Katrien) waarmee hij iets heeft/had iets erg gebeurd. Dan kan hij weer tegenover zijn vriendjes calimero gaan spelen :lol:
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 52

Inhouden seizoen 31

Bericht door ThuisfanNL »

Tiboko schreef: vr 24 apr 2026, 12:13 De mogelijke "ontvoering" van Judith zou ook door Robin kunnen gebeuren natuurlijk. Stel dat zij tegen hem getuigt wegens mishandeling/geweldpleging (was Judith gisteren in de buurt, niet gezien - maar kan??) heeft hij natuurlijk serieuze redenen om wraak te nemen.

Bülent zou toch wel heel apart zijn.
Zou een mogelijkheid kunnen zijn. Zeker na wat in de aflevering van gisteren is gebeurd. Maar Bülent moeten we ook niet onderschatten. Hij is overal toe in staat. We weten trouwens niet 100% zeker dat Bülent degene is die Selin heeft neergeslagen en meegenomen. Maar de kans is wel heel groot.

Hoe dan ook er komt een heel spannende week aan. Ik kan nu niet meer wachten tot maandag.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1096

Inhouden seizoen 31

Bericht door Tiboko »

Jammer dat het weeral zo voorspelbaar was. Vanaf Selin in beeld kwam wist je dat er iets ging gebeuren en voilà - het gebeurde. Het leek alsof ze "er precies op stond te wachten, zoals op de bus".
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1101
x 609

Inhouden seizoen 31

Bericht door martha »

En toch ben ik geschrokken Tiboko :yup: Ik dacht er zal iemand achter die cabine staan, neen, ik opgelucht en dan "bam". Ja ik veerde toch een beetje recht :mrgreen:

Maar, ik heb nog een mogelijke verdachte : Brik :denk: We weten onderhand al dat hij een probleem heeft met mensen die "slimmer" zijn dan hem en heel vrouwvriendelijk is hij niet. Selin wimpelde hem af bij zijn uitnodiging om iets te drinken en ook door Judith is hij al eens berispt geweest en wimpelde zij zijn voorstel om samen iets te drinken in bar madam af.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1456
x 1808
Contacteer:

Inhouden seizoen 31

Bericht door daffy duck »

martha schreef: zo 26 apr 2026, 16:44 Maar, ik heb nog een mogelijke verdachte : Brik
Weet niet!!! Zou hij tot zoiets in staat zijn?? Dat zou ons brengen op 3 slechteriken dit jaar naar de finale toe! Dacht ook aan Robin. Heeft hij haar niet gezien toen hij bezig was met Therese en verdenkt hij haar niet van klikken?? Zoals hij nu al door het lint gaat.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
taaigetje
Nog geen rang
x 15
x 42

Inhouden seizoen 31

Bericht door taaigetje »

hmja, Bülent, Robin...ik zet Brik er toch ook even bij. De manier waarop hij over vrouwen spreekt, zijn blik bij een afwijzing. Maar ik twijfel dan in verband met Selin, ik denk dat Brik meer last heeft met vrouwen die in zijn ogen de mannen naar de kroon willen steken. Judith "madam doktoor", Therese, het techneuteke dat het " 'ns efkes zal oplossen",...maar in Thuis weet je nooit. Er is nog wat tijd over, wie weet verandert Andreas plots nog in een monster :-?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1096

Inhouden seizoen 31

Bericht door Tiboko »

taaigetje schreef: ma 27 apr 2026, 11:09 ...maar in Thuis weet je nooit.

Tja. Als "ha je wil niet naar mijn verjaardagsfeestje in Bar Madame komen" al volstaat om iemand die je voor de rest nooit iets in de weg legde bewusteloos te slaan, dan heb je te maken met een psychopaat (en dan mag hij wel een tiental mensen neerslaan, want ook Judith en nog anderen zeiden nee) en dan is het moeilijk aan te nemen dat dit op Brik's leeftijd zijn allereerste vergrijp zou zijn. Het is niet zoals bij Cédric die doorsloeg omdat "zijn lief plots voor iemand anders koos".

Idem dito met Robin. Wetend dat met zijn verleden élke misstap tot échte celstraf zal leiden en "onder verdenking van aanranding" dan maar Selin, die hem in de buurt van Therese zag dan maar "bewusteloos slaan" - nee. Zelfs Judith (die tegen hem getuigde) zie ik hem nog niet neerslaan. Hij is wel een gewelddadig type (Lyn/Anna/dat meisje van de voetbalclub...) maar bij Therese was het toch de allereerste keer dat ik hem agressief tegen haar zag. Verbaal wel, o.m. in Marokko, maar nooit fysiek.

En Bülent - dat duikt ineens op van nergens en denkt dat de slimste/beste manier is om zijn dochter terug te krijgen zijn ex te trroriseren, tja - toen de hersenen werden uitgedeeld stond die duidelijk ergens in de achtergrond te dromen :lol:
0 x
Thuister
Nog geen rang
x 6
x 7

Inhouden seizoen 31

Bericht door Thuister »

Lynn? Ze heeft iets tegen alle vrouwen die iets betekenen voor Tom: Judith, Marie?
0 x
Plaats reactie