Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1733
x 2671

Bericht door satine »

Marie. Haar zoon is verliefd. Alsof het om twee kleuters gaat.
En dan meteen ook Britt willen uitnodigen, alsof dat niet alleen is om haar neus nog meer overal tussen te steken.
Ze gaat alweer over het hoofd van Andreas heen, wanneer gaat ze eens stoppen met pushen en moeien?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 723
x 540

Bericht door jessie V. »

Frank Boomans met zijn familieobsessie
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1095
x 607

Bericht door martha »

Selin, Inez, Tom, Lyn, Rosa .....
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1095
x 607

Bericht door martha »

Knarsetanden heb ik gedaan, bijna mijn sloef opgegeten van kolere toen ik Selin bezig hoorde tegen Femke en vooral tegen Anna. Calimero complex in overdrive en liegen en overdrijven en zwemmen in zelfmedelijden. Grr ...... Vickey indertijd kon ook goed profiteren maar Selin is toch nog een stukje erger. Jammer dat Femke er geen weet van heeft dat Selin Ayla al eens alleen thuis heeft gelaten. Jammer dat Anna dat verzwegen heeft.
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 5
Poster rang 5
x 197
x 573

Bericht door Kiki_Dee »

Lyn en haar brunch mand
Rosa, de bakvis
Selin
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1451
x 1804
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: vr 13 mar 2026, 13:58 Knarsetanden heb ik gedaan,
Bij mij is er ook bijna een tandartsafspraak noodzakelijk! Wat een lef en zelfmedelijden komt er daar iedere keer op dat scherm als ze verschijnt. En het is iedereen z'n schuld, de hare niet. Ze kan gewoon niet op haar eigen benen staan.
Maar toch ook voor Cézar: als je iets belooft, ja dan doe je dat toch en ga je niet halverwege op de lappen met onvolwassen Rosa!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1090

Bericht door Tiboko »

Rosa. Eerst werd ze zo happy van uitgaan met Niels in gaybars, nu is het weer Cézar waarmee ze constant op de lappen wil. Tussendoor even de gek houden met Eddy en that's it - de fun van Rosa. Zou beter eens een echte man zoeken en weer een normale relatie beginnen, moet geleden zijn van Dirk zeker? En dat was toen enkel nog om Waldek jaloers te maken... :doh:

Verder haar hele houding in de "renovatie" toestanden van de Withoeve. Waar Karin geld wil gebruiken om een nieuwe strategie uit te dokteren (hoe krijgen we meer klanten) wil zij enkel Nancy en Dieter's spaargeld voor een nieuw interieur, hoe dom kun je zijn zeg :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1733
x 2671

Bericht door satine »

Het stroperige gedoe van Lyn. Wie dacht ze te zijn, Marilyn Monroe?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 5
Poster rang 5
x 197
x 573

Bericht door Kiki_Dee »

Lyn, die jaloers was toen Marie in Tom z’n armen lag.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1733
x 2671

Bericht door satine »

Rosa - wat een domme reacties soms!
Beroerte of niet, iemand zou haar toch wat moeten intomen, nog even en ze is nog erger dan Nancy.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1090

Bericht door Tiboko »

Claire - zowat elke scène waarin ze voorkomt is saai en langdradig. Zo ook weer bij de Italiaan. Verhalen à la Thilly (en toen zat ik in Bagdad, maar kwaak kwaak) waarbij Rosa heel de tijd op haar stoel zat te wiebelen met een blik van "interesseert me eigenlijk niet, maar ik zit hier met een doel" :lol:

Vrij naïef van Rosa trouwens om te denken dat Claire én veel geld zou hebben én als ze het wél had, dat zomaar in de Withoeve zou investeren...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1451
x 1804
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, Claire, altijd dat stoefen en vervelende conversatie. Vind het echt geen meerwaarde meer. Als ik haar zie denk ik altijd...ze is daar weer! Jammer!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1733
x 2671

Bericht door satine »

Gisteren toch wel Robin. Was het echt nodig om zo schamper te doen over de misselijkheid van Frank? En om er daarna maar te blijven over doorgaan aan tafel? Smakelijk! :roll:
En dat hij niet betrokken werd bij de distillaten gaat nog wel wat geven vrees ik - hij krijgt zo graag pluimen op zijn hoed, ook als hij ze niet echt verdient.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1090

Bericht door Tiboko »

Wat Frank betreft inderdaad Robin. Nu zat voor éèn keer de sfeer goed tussen hem en Andreas en dan blijft hij maar doorzagen over Frank die misselijk werd...

Wat het distilaat betreft snap ik hem wel. Als derde in rang op de wijngaard had Waldek of Niels hém wel eerst kunnen laten proeven, voor Niels die flessen mee zeult naar huis en zelfs de receptie waar Britt naartoe moest.

Verder snap ik de meerwaarde niet. Je hebt daar een wijngaard waar keiveel geld in gestopt werd (machines/ranken...), je wijn Feniks heeft een mooie reputatie, je doet of bent van plan wijndegustaties te doen en dan kom je af met nog maar eens (de markt is al verzadigd) alcoholvrije wijn. Zonder dure campagne gaat dat nooit aanslaan of ten koste gaan van de andere verkoop...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1733
x 2671

Bericht door satine »

Er wordt daar heel wat veranderd, en dat allemaal door toedoen van één man...
Iemand die ze allemaal wel sympathiek vinden, maar ze kennen hem van haar noch pluim. En ondertussen hebben ze ofwel zware investeringen gedaan (voor de wijngaard en hun 'distillaten') of zijn ze op zoek naar een half miljoen euro (voor de Withoeve).
Er wordt zelfs gesproken over een hypotheek, maar ze 'moeten dan wel genoeg omzet hebben om die te kunnen afbetalen'.
Er komt nu al geen kat!

Wat een amateurisme - in een zaak die al jaren goed draaide...

Edit:
Tiboko schreef: di 24 mar 2026, 13:01 Wat het distilaat betreft snap ik hem wel. Als derde in rang op de wijngaard had Waldek of Niels hém wel eerst kunnen laten proeven, voor Niels die flessen mee zeult naar huis en zelfs de receptie waar Britt naartoe moest.
En Cody dan? Die heeft toch wel de investering gedaan, terwijl Robin al een hele tijd (weken?) zich aan het voorbereiden is op de Examencommissie.
Ik heb het gevoel dat die al een hele tijd niet meer in de buurt van de wijngaard geweest is.
Dat Niels er zo mee uitpakte was ook niet ok, maar dit gaat weer iets buiten proportie zijn vrees ik.
Soms heb ik de indruk dat Robin alleen gelukkig is, als hij met iemand - wie dan ook - in de clinch kan liggen.
0 x
Plaats reactie