Marie. Haar zoon is verliefd. Alsof het om twee kleuters gaat.
En dan meteen ook Britt willen uitnodigen, alsof dat niet alleen is om haar neus nog meer overal tussen te steken.
Ze gaat alweer over het hoofd van Andreas heen, wanneer gaat ze eens stoppen met pushen en moeien?
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1723
- x 2659
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 720
- x 540
- martha
- Poster rang 5

- x 1074
- x 599
- martha
- Poster rang 5

- x 1074
- x 599
Knarsetanden heb ik gedaan, bijna mijn sloef opgegeten van kolere toen ik Selin bezig hoorde tegen Femke en vooral tegen Anna. Calimero complex in overdrive en liegen en overdrijven en zwemmen in zelfmedelijden. Grr ...... Vickey indertijd kon ook goed profiteren maar Selin is toch nog een stukje erger. Jammer dat Femke er geen weet van heeft dat Selin Ayla al eens alleen thuis heeft gelaten. Jammer dat Anna dat verzwegen heeft.
2 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 194
- x 565
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1435
- x 1791
- Contacteer:
Bij mij is er ook bijna een tandartsafspraak noodzakelijk! Wat een lef en zelfmedelijden komt er daar iedere keer op dat scherm als ze verschijnt. En het is iedereen z'n schuld, de hare niet. Ze kan gewoon niet op haar eigen benen staan.
Maar toch ook voor Cézar: als je iets belooft, ja dan doe je dat toch en ga je niet halverwege op de lappen met onvolwassen Rosa!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes