Ik ben niet zo'n fan van Halloween, maar ik vond sommige kostuums echt wel geslaagd.
Maar om de zo verlegen Andreas - die op kantoor nog vaak op een pas gestrafte puppy lijkt - vond ik toch wel heel uitbundig en zelfzeker in zijn IQ-man pak. Wat een metamorfose! Of zou zijn verlegenheid dan alleen aan Peter en zijn moeder liggen?
De 'geweldige' herinrichting door Marie is mijn ontgaan eigenlijk - ik heb alleen een blauwe muur gezien, wat nieuwe meubels en wat warmrode sfeerverlichting. Ook de 'fantastische' keuken heb ik niets gezien - hopelijk komt dat nog.
Greet en Eddy - ik hoop dat onze eenzame vriend niet de zoveelste keer het deksel tegen zijn neus krijgt. Zijn oogjes blonken wel heel hard.
Peter en Christine waren wel leuk om te zien - ik vind die twee samen wel een tof koppel.
Eigenlijk was er dus maar 1 kort gesprekje met Niels nodig ("Maar dat is wie gij zijt, daar is toch niks mis mee") om Nancy opnieuw het licht te laten zien.
De verzoening tussen haar en Dieter vond ik er met de haren bij gesleurd, maar dat opgefokte gedoe van Nancy zal ik echt niet missen, dus wat mij betreft: prima.
En Tom verdwenen, dus gaan we waarschijnlijk Judith veel te zien krijgen volgende week. Dat vind ik wel leuk, alleen verdient ze al deze stress en negativiteit niet. Hopelijk is Tom halsoverkop naar Marokko vertrokken en blijft hij een hele tijd daar.