Vince Pauwels (Gert Winckelmans)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

frankeneddy1 schreef: do 27 feb 2025, 20:38 vals geld?
Zou je daar van verschieten? Ik niet, er is er genoeg in omloop en wie zou dat nu vinden in het containerpark nietwaar? En vooral omdat die twee pechvogels nu zo'n meevaller zouden hebben zou ik daar echt niet raar van doen.
Maar ik ben wel blij dat Vince het eerlijk wil spelen. Hij kan zich nu, zoals hij zelf zegt, geen misstappen veroorloven.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Vince is nog de enige realistische in heel dat striphelden. Hij heeft al vaak geprobeerd de andere twee te overtuigen om te stoppen en hopelijk lukt dat ook snel :yup:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Wel apart dat Vince en Sunny - die sinds een maand of twee in het containerpark werken - nu ineens weer met de vuilkar rond rijden. Dacht toch dat dit twee aparte diensten zijn :denk:
1 x
Level10
Nog geen rang
x 196
x 35

Bericht door Level10 »

En hij wordt schrijnwerker. Die mens heeft 48 uur in een dag :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hij heeft wat geleerd in de gevangenis, al eens een tafel en een stoel gemaakt en gaat nu een reuzenproject helpen verwezenlijken. Die vrouw moet veel vertrouwen in hem stellen en ik hoop dat het hem bevalt en dat hij een creatieve job tegemoet gaat.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Mooi dat een ex-bajesklant een kans krijgt, al is het raar dat ze niet zouden wachten tot zijn aanstaand proces achter de rug is. Ook vreemd dat die vrouw geen werkervaring vraagt, het lijkt erop dat de lat voor dat "prestigieus" project dus behoorlijk laag ligt. Hopelijk ontgoochelt Vince niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik snap het niet zo goed eigenlijk: wat is het nut van een enkelband als ge blijkbaar om de haverklap voor privé-dingen uitzonderingen kunt vragen?
Een avondje op café, een kast gaan oplappen... Dat is toch wel meer dan gewoon werken en boodschappen doen. :denk:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

satine schreef: wo 25 jun 2025, 11:50 wat is het nut van een enkelband
`Heb het even opgezocht: Een enkelband, ook wel elektronische monitoring genoemd, wordt gebruikt om de naleving van locatiegeboden of -verboden te controleren bij verdachten of veroordeelden. Het doel is om toezicht te houden op personen die onder voorwaarden in vrijheid worden gesteld, bijvoorbeeld als alternatief voor een gevangenisstraf of als voorwaarde bij een voorlopige hechtenis.
Ja, allemaal heel mooi gezegd, maar Vince neemt de interpretatie wel heel ruim en kan te pas en te onpas z'n normale leventje leiden. Makkelijke straf als je het mij vraagt!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Is wellicht noodzakelijk voor het verhaal, maar zo creëer je bij het grote publiek wel de indruk dat enkelband dragers helemaal géén straf hebben, want ze doen en laten wat ze zelf willen...

Ik vraag me écht af of dit in het écht óók zo is. Als ik de verhalen in de pers over tot enkelband veroordeelden lees, dan hangt er meestal nog een rist andere voorwaarden aan vast, zoals géén alcohol drinken, niet op café gaan, niet met andere (ex)veroordeelden in contact komen (hum, Vince woont samen met eentje), therapie volgen enz.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Hopelijk heeft zijn heldendaad geen negatieve gevolgen voor zijnen elektronische babysit.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Er zullen geen negatieve gevolgen zijn want de politie en de justitie assistent zijn er van op de hoogte wat er gebeurd is en hebben dat blijkbaar door de vingers gezien al zal dat wel niet voor herhaling vatbaar zijn.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Gelukkig wordt er niet met gele kaarten gewerkt zoals in het voetbal, anders had hij intussen al een week schorsing aan het been :lol:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Ik hoop dat Vince nu eens een portie geluk krijgt en gelukkig wordt met Marie.
Hij heeft al veel tegenslag gehad, het mag hem eens meezitten voor hem!
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Kiki_Dee schreef: zo 14 sep 2025, 16:44 Ik hoop dat Vince nu eens een portie geluk krijgt en gelukkig wordt met Marie.
Hoop ik ook maar met Marie?? Ze heeft al zoveel probelemen veroorzaakt sinds ze terug is met sommige mannen...het was iets minder haar fout met Cedric. Dus hopelijk is ze nu toch wat honkfaster wat mannelijke partners betreft.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ja, hij verdient zeker een portie geluk - hij doet in ieder geval heel erg zijn best om op het rechte pad te blijven en hij heeft goede bedoelingen.
Of zijn geluk bij Marie ligt, dat zullen we nog moeten afwachten, maar ik gun het hem zeker!
0 x
Plaats reactie