Vince Pauwels (Gert Winckelmans)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Uit het topic van Anna:
johan1969 schreef: do 20 feb 2025, 13:52 Nu is Vince de good guy geworden.
Vince is een ex-alcoholverslaafde die agressief werd als hij gedronken had. Nu drinkt hij niet meer en heeft hij terug contact (gehad alleszins) met zijn ex en zijn kinderen.
Hoezo maakt hem dat 'the good guy'?

Ik vind hem nog altijd niet bepaald een zonnetje.
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Onmiddellijk werk, dat klopt ook niet. De bazen van het containerpark zijn zeker niet dezelfde als van de vuilniskar en Vince is zelfs niet op gesprek geweest :nope:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: do 20 feb 2025, 13:55 Ik vind hem nog altijd niet bepaald een zonnetje.
Neen, hij heeft toch die achtergrond van agressie in zich. ja, je kan veranderen en je aanpassen, maar in de grond, als er zich iets voordoet kan z'n ware aard weer bovenkomen. Hopelijk niet voor Fabe, die nog altijd haar papa trouw blijft, en daar kan hij naar op- en uitkijken.
Maar z'n proces hangt nog altijd boven z'n hoofd en daar begrijp ik niet dat hij spoedig terug werk vindt. Het zal een knelpunt beroep zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

frankeneddy1 schreef: vr 21 feb 2025, 22:52 De bazen van het containerpark zijn zeker niet dezelfde als van de vuilniskar
Toch wel hoor, dat zit onder dezelfde intercommunale.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Ik denk dat het containerpark hier van de stad is en de vuilnisophaling door de intercommunale geregeld wordt maar dat speelt nu weinig rol natuurlijk. Het blijft alleen raar dat hij onmiddellijk aangenomen wordt zonder (nog) eens op gesprek te moeten, hij uit de gevangenis komt en volk tekort, er zijn er genoeg die dat willen doen hoor.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Waar ik woon zijn er heel veel klachten over zowel de huisvuilophaling, als over de lediging van de straatvuilbakken en de containerparken.
Hetzelfde voor de 'straatkeerders'.
Antwoord van het bestuur: als we deze mensen sanctioneren of ontslaan, hebben we x aantal mensen te kort want we vinden niemand anders.
Dus blijft het bij een uitbrandertje van tijd tot tijd en verandert er niks.

Dus dat Vince - in de soap Thuis ;) - heel snel terug aan de slag kan, verwondert mij helemaal niet.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Zonder gesprek? Nu ja dat zal dan wel zeker.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: za 22 feb 2025, 09:03 Toch wel hoor, dat zit onder dezelfde intercommunale.
Niet altijd, neem nu Oostende, huisvuilophaling wordt al jaren niet meer van de stad gedaan maar door een privé firma waar de stad een beroep op doet, er zijn 2 containerparken: Zandvoorde wordt uitgebaat door IVOO alsook de verbrandingsoven en die van de Opex is van de Stad Oostende.
Dat verschilt wel van gemeente tot gemeente.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: zo 23 feb 2025, 22:12 Niet altijd,
Ja, het is idd afhankelijk van waar je woont. Er zijn een klein aantal gemeenten waar het verschillende bedrijven zijn. Maar goed, Thuisdorp zal wel een gemeente zijn waar het onder dezelfde intercommunale valt ;)
En in Thuisdorp is alles mogelijk :yup:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

hopelijk verknoeid hij het niet weer en wordt hij de warme papa die z'n dochter nodig heeft. En ook wel een beetje Eddy. Alhoewel ik het nog altijd niet echt terecht dat hij al die schuld op hem genomen heeft voor dat voorval met Britt. En heeft Karen een goed pleidooi voorbereidt voor z'n verhoor.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Ik zou niet weten hoe een goed pleidooi iets aan "de feiten" (een fatale duw, maar dan de nog levende ontvanger van de duw gewoon in het kanaal gaan dumpen omdat je dacht dat hij dood was en je angst had voor de gevolgen) zou kunnen veranderen...

Verzachtende omstandigheden, dat zou kunnen, maar in zijn voordeel pleit niet dat hij al eens tien jaar kreeg voor soortgelijke feiten - dus een tweede kans krijgen is hier niet meteen van toepassing, die heeft hij namelijk al gehad.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Ik zag gisteren een lichtpuntje in het leven van Vince. Een bezoeker aan het park brengt daar een ongelooflijk mooi en stabiel meubeltje en vraagt om hulp. Vince ziet meteen het soort hout, de stevigheid,...ik denk ja! 't is 't moment! Als ze nu eventueel (want ik weet dat je van 't containerpark niets mag meenemen) een deal, een aankoop doen of een overeenkomst hebben om meubels, andere voorwerpen te bekomen. Dan zag ik direct een positieve zaak voor hen: restauratie van materiaal en klein winkeltje hier rond. Hij, Eddy (die ook handig is) , en Sunny ! Maar ja, het gaat de verkeerde kant op hé. Die ongelooflijke dikke omslag die daar plots komt uitfloepen en ze gaan weer op het verkeerde pad geraken.....Wie laat er nu gerief in een kast die je naar het containerpark brengt!
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: do 27 feb 2025, 08:08 .Wie laat er nu gerief in een kast die je naar het containerpark brengt!
Tja, was een dochter of kleindochter die dadelijk van de spulletjes van haar overleden pa/grootpa afwou, dat gebeurt nogal geregeld hoor, hier nu wel precies een grote som geld.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Maar waarom was de rest van de kast dan wel leeg vdbemdsa?
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Misschien is dat geld dat Vince en Sunny gevonden hebben wel vals geld?
0 x
Plaats reactie