In een ander topic werd gezegd dat ze een pluim verdient omdat ze haar fouten toegeeft en het terug goed gemaakt heeft met Tom - daar ga ik ergens wel mee akkoord, ze had ook koppig kunnen blijven maar koos ervoor om dat niet te doen.
Maar zij en Tom grote liefde?
Is ze al vergeten wat er aan het filmpje vooraf gegaan is? Hun ruzies om Robin, het feit dat Tom 'vergat' te vertellen dat hij de getuige van zijn ex Karin ging zijn (normaal bespreek je zoiets voor je toezegt), alle strubbelingen die er in het verleden geweest zijn, het eeuwige overdreven geroep van Tom,...
Als haar liefde echt zo groot was, dan had ze naar hem geluisterd, voor ze zo van leer trok. Ze is toch niet wereldvreemd en niet op de hoogte van het feit dat AI en deepfake bestaat?
Ik zou haar bijna verdenken van opportunisme (het mooie huis van Tom tegenover de sofa bij zus Thilly) maar dat past dan ook niet echt bij haar vind ik.
Enfin, ze heeft er een derde kind bij - eentje dat nog altijd niet echt op eigen benen kan staan. En de problemen met Robin en de discussies die daarmee waarschijnlijk nog steeds gepaard zullen gaan, zitten mee in het pakket.
Ik hoop echt dat ze me op een dag kunnen overtuigen, dat ik ein-de-lijk na al die jaren eens iets van chemie zie tussen haar en Tom.
Maar veel liever nog wil ik haar zien met een man die haar waard is en haar gelukkig maakt.