Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Vandaag de (modderige) intrede van een nieuw personage. Ze lijkt me wel een tof personage, hopelijk blijft ze dat.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Ze deed me wel wat aan mijn moeder denken.
"Neenee, u moet al die moeite niet doen" (voor de kinderen)
"Neenee, u moet al die moeite niet doen" (voor de kinderen)
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

En via haar kinderen kennen we haar al een beetje, de mama die het altijd beter weet en zelfs de richtlijnen van haar GPS niet volgt... hoewel zij het tegendeel beweerde tegen dokter Anne nl. dat de GPS haar een landweggetje had ingestuurd...
Ik zie de eerste conflicten al aankomen...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
Het is natuurlijk wel zo dat een GPS je soms inderdaad langs "vervelende" wegen kan sturen.Peter Jansens schreef:En via haar kinderen kennen we haar al een beetje, de mama die het altijd beter weet en zelfs de richtlijnen van haar GPS niet volgt... hoewel zij het tegendeel beweerde tegen dokter Anne nl. dat de GPS haar een landweggetje had ingestuurd...
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Van wat ik tot nu toe al gezien heb, vind ik haar ook een leuk personage.
Een waterijsje eten tijdens een sollicitatie. Waar halen die scenaristen dat toch? Vond ik wel een leuke insteek.
Een waterijsje eten tijdens een sollicitatie. Waar halen die scenaristen dat toch? Vond ik wel een leuke insteek.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

In de winter dan nog. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Over de ijsjes ...
Vond dat ook leuk. Beetje vreemd.
Over het nieuwe personage. Ik hoop echt dat ze niet tussen Ann en Mayra komt te staan.
Mayra kan een eind zagen, maar de laatste tijd heeft ze wel gelijk vind ik.
Vond dat ook leuk. Beetje vreemd.
Over het nieuwe personage. Ik hoop echt dat ze niet tussen Ann en Mayra komt te staan.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
Devilex
- Poster rang 1

Ik denk niet dat Judith lesbisch is, of ze zou zich ook plots gaan bekeren zoals het daar al enkele keren gebeurd is.Blokje schreef: Over het nieuwe personage. Ik hoop echt dat ze niet tussen Ann en Mayra komt te staan.
0 x
-
exsencon
- x 435
Wat ik merkwaardig vind is dat zij al meteen haar halve leven verteld aan Ann die ze amper kent. Zou ik nooit doen. Geert heeft er in de tijd aardig wat meer tijd over gedaan. Maar ja,dat is dan ook Geert.
Maar er is nu inderdaad een 2de vrouw in de dagelijkse omgeving van Ann. Wel,wel...
Maar er is nu inderdaad een 2de vrouw in de dagelijkse omgeving van Ann. Wel,wel...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond dat Ann maar wulps naar Judith keek. En t grapje van Mayra daaromtrent viel ook niet in goede aarde.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ik ben er nogal gerust in; Judith is volgens mij niet lesbisch en zal zich ook niet laten "bekeren"Devilex schreef:Ik denk niet dat Judith lesbisch is, of ze zou zich ook plots gaan bekeren zoals het daar al enkele keren gebeurd is.Blokje schreef: Over het nieuwe personage. Ik hoop echt dat ze niet tussen Ann en Mayra komt te staan.
Ann is toch geen wandelend "lesbiennevirus"??
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wallanderjunior schreef:ik ben er nogal gerust in; Judith is volgens mij niet lesbisch en zal zich ook niet laten "bekeren"Devilex schreef:Ik denk niet dat Judith lesbisch is, of ze zou zich ook plots gaan bekeren zoals het daar al enkele keren gebeurd is.Blokje schreef: Over het nieuwe personage. Ik hoop echt dat ze niet tussen Ann en Mayra komt te staan.
Ann is toch geen wandelend "lesbiennevirus"??
Vooralsnog is ze in elk geval geen concurrentie voor Mayra. Misschien wel voor Lynn?
En Judith is inderdaad blijkbaar een open boek, maar ik moet zeggen dat ik dat wel een leuk gegeven vind.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wallanderjunior
- x 435
ik ben vooral benieuwd hoe Marianne zal kunnen omgaan met de nonchalante stijl van Judith
ze lijkt me af en toe "sympatiek" verstrooid te zijn
ze lijkt me af en toe "sympatiek" verstrooid te zijn
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Denk het ook niet hoor. Ik denk eerder dat Ann een blauwtje zal lopen, zelfs dan zal de afstand tussen haar en Mayra onoverbrugbaar geworden zijn. Ze verwaarloost Mayra een beetje, Marianne is helemaal weg van Judith en Ann is precies een beetje gecharmeerd door haar nieuwe collega. Allez, in mijn ogen hé.Devilex schreef:Ik denk niet dat Judith lesbisch is, of ze zou zich ook plots gaan bekeren zoals het daar al enkele keren gebeurd is.Blokje schreef: Over het nieuwe personage. Ik hoop echt dat ze niet tussen Ann en Mayra komt te staan.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Crackers
- Poster rang 5

Die voelt zich daar precies wel vlug thuis in de praktijk en zelfs in de private vertrekken van Marianne. Precies of ze loopt daar al 10 jaar rond terwijl het gisteren nog maar haar eerste dag was.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!