Ze heeft verschillende kren geprobeerd, maar als je Marianne wil laten stoppen mt spreken stop je er best een kurk in! anders mag je alleen volgzaam luisteren!frankeneddy1 schreef: wo 23 apr 2025, 22:47 Als Judith niets zegt kan Marianne het ook niet weten he
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Goh, ik zou Marianne ook niet meteen onderbreken om haar te vertellen dat haar grote droom van dit moment gewoon een droom is.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Vroeger wou een Porto ook wel eens helpen maar de voorraad wordt blijkbaar niet meer aangevulddaffy duck schreef: do 24 apr 2025, 09:22 als je Marianne wil laten stoppen mt spreken stop je er best een kurk in
2 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Judith gaat er precies nogal licht over... Ze leek Tom het niet echt kwalijk te nemen dat hij zijn moeder nog niet heeft ingelicht. Vond het nogal een bizar moment. Wou ze Tom nu op een ironische manier duidelijk maken dat hij zijn moeder moet inlichten dat het huwelijk niet doorgaat of gaf ze nu opeens een hint dat ze toch wou trouwen? 
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Was ironie...
Judith bedoelde op de trouw van Karin en Waldek.
Judith bedoelde op de trouw van Karin en Waldek.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ik vond het zo vreemd dat ze na die uitspraak overduidelijk met haar ogen rolde, omdat Tom haar niet leek te begrijpen. Ze weet precies nog altijd niet dat ze best zo duidelijk mogelijk moet zijn tegen hem. Tom is nu niet echt de man om tussen de regeltjes door te lezen...
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ja,dat ogenrollen was duidelijk! Ik denk soms: die Tom kan toch geen schitterend advocaat zijn, hij ziet, begrijpt, verstaat niks van lichaamstaal en signalen die mensen hem geven. Niet van familie en dan denk ik: van z'n klanten kan hij toch ook weinig met z'n ellebogen aanvoelen.Anno_1995 schreef: vr 25 apr 2025, 07:17 Tom is nu niet echt de man om tussen de regeltjes door te lezen...
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik had de indruk dat Judith stilaan van gedachte verandert, door ook nog eens te wijzen op haar ring.
Ik hoop dat ze voet bij stuk houdt - haar redenen om niet te trouwen vond ik heel valabel, daar zou een Marianne met haar erfstuk-ketting geen verschil mogen maken.
Ik hoop dat ze voet bij stuk houdt - haar redenen om niet te trouwen vond ik heel valabel, daar zou een Marianne met haar erfstuk-ketting geen verschil mogen maken.
1 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Dan was ik toch niet de enige die het zo interpreteerde...satine schreef: vr 25 apr 2025, 12:31 Ik had de indruk dat Judith stilaan van gedachte verandert, door ook nog eens te wijzen op haar ring.
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in! Ik zou het spijtig vinden moest Judith omwille daarvan toch van gedacht veranderen. Ik begrijp dat Marianne wat op haar gemoed heeft gewerkt (o.a. met die uitspraken zoals "ge zijt als een dochter voor mij"), maar ze kent Marianne toch ook al langer dan vandaag. Ze zou toch moeten weten dat dat geslijm ook maar enkel is, omdat Marianne ervan uitgaat dat ze gaan trouwen en dat ze waarschijnlijk al meteen een heel stuk minder vriendelijk zou zijn van zodra ze de waarheid zou horen.satine schreef: vr 25 apr 2025, 12:31 daar zou een Marianne met haar erfstuk-ketting geen verschil mogen maken.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Was Judith ook niet met de glimlach naar die ring aan het kijken, net op het moment dat Marianne binnenkwam met dat erfstuk.
Ik had eigenlijk al ervóór beetje 't idee dat ze van gedacht kon veranderen
Ik had eigenlijk al ervóór beetje 't idee dat ze van gedacht kon veranderen
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Ik kan op dit moment niet goed inschatten of Judith van gedachte gaat veranderen. Woensdag zag je haar naar de ring kijken en in de aflevering van vandaag zag je aan haar blik dat ze twijfelt of ze toch wilt trouwen met Tom. Ik ben blij dat Marianne nu weet dat Judith het aanzoek van Tom heeft afgewezen en waarom. Fijn voor Judith dat ze het ketting mag houden.
Moderator bericht:
Ik ben wel benieuwd hoe dit verhaal verder gaat evolueren. Jammer maar begrijpelijk dat Judith het aanzoek heeft afgewezen. Ze had goede argumenten. Mocht Judith toch van gedachten veranderen en Tom en Judith toch gaan trouwen is dat ook prima. Ik heb het gevoel dat als ze toch gaan trouwen dat het een geslaagd huwelijk zal zijn. Ik denk juist dat het huwelijk van Karin en Waldek een groot drama gaat ontstaan.
Stukje tekst verwijderd.
Geen verwijzingen naar de spoilers in deze topics graag.
Geen verwijzingen naar de spoilers in deze topics graag.
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ja, ik blijf haar blik toch ook twijfelachtig vinden. Even had ik zelfs het gevoel dat ze er tussen zou komen om te zeggen dat ze toch wou trouwen. Alleen kwam Tom dan met die uitspraak dat hij dacht dat ze ja zou zeggen en dat was weer niet zijn beste zet.ThuisfanNL schreef: vr 25 apr 2025, 21:17 Woensdag zag je haar naar de ring kijken en in de aflevering van vandaag zag je aan haar blik dat ze twijfelt of ze toch wilt trouwen met Tom.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Ik ben blij voor Judith dat ze de ketting teruggekregen heeft. Toch attent van Karin dat ze toch teruggegeven heeft. Ik had het niet verwacht van haar. Maar nu hopen dat ze voorzichtiger gaat zijn met de ketting. Hopelijk krijgt ze snel weer vertrouwen terug van Marianne want dat heeft toch een kleine deuk opgelopen.
0 x