Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Hij moet zich misschien niet moeien maar hij heeft ook maar het beste voor met zijn stiefdochter en stiefschoonzoon.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Kan zijn, maar hij geeft 'goede raad' door Tim in een bepaalde positie te dwingen.
'Sammeke ziet er van af' - maar Sammeke ziet altijd af als de dingen niet gaan zoals zij het wil.
Het is nooit aangeraden om te moeien in een relatie, tenzij ALLE feiten duidelijk zijn. En dat zijn ze niet voor Frank.
Voor niemand op dit moment, buiten Tim en Lyn, denk ik.
'Sammeke ziet er van af' - maar Sammeke ziet altijd af als de dingen niet gaan zoals zij het wil.
Het is nooit aangeraden om te moeien in een relatie, tenzij ALLE feiten duidelijk zijn. En dat zijn ze niet voor Frank.
Voor niemand op dit moment, buiten Tim en Lyn, denk ik.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Frank heeft niet echt n rol nu. En n steun voor Eddy is hij ook niet echt.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Een mens ziet al van mijlenver aankomen dat het verrassingsfeest voor Suske een dode mus zal zijn.
En verder : was verbaasd dat Robin tegen Frank geen brutale mond opzette en dat hij verzweeg wat de reden is dat hij in het ziekenhuis werkt. Zou Frank misschien kunnen doordringen in het gedrag van Robin maar dan moet die een kans krijgen.
En verder : was verbaasd dat Robin tegen Frank geen brutale mond opzette en dat hij verzweeg wat de reden is dat hij in het ziekenhuis werkt. Zou Frank misschien kunnen doordringen in het gedrag van Robin maar dan moet die een kans krijgen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk dat Simone niet veel reden tot vieren heeft. En wat kost n feest voor 80 man en wie zijn dat allemaal ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Als Rosa terugkeert, gaat de menage-a-trois weer door. Frank 'vond het plezant' dat Rosa daar woonde maar 'met Simone alleen' was het ook tof... Zou er nog aan moeten mankeren, ze zijn getrouwd ! Ook leuk voor Simone om dat te horen, tact is niet zijn sterkste kant.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Het was wel Simonne die indertijd de ménage à trois in gang heeft gezet. Ze had ook kunnen zeggen dat Rosa welkom was, maar dat ze liever had dat die een andere woning zou zoeken op termijn.
Maar Simonne vond het blijkbaar helemaal niet erg dat Rosa terug bij hen kwam wonen.
Ik vind niet dat Frank hier in de fout ging.
Maar Simonne vond het blijkbaar helemaal niet erg dat Rosa terug bij hen kwam wonen.
Ik vind niet dat Frank hier in de fout ging.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dat begon onschuldig, Rosa die na haar beroerte niet zelfstandig meer kon wonen en Waldek was in die dagen geen optie voor haar. Door de beroerte verloor Rosa haar remmingen en was er dat slippertje met Frank. Daarna bleek dat Simonne ook wel wat extra spanning kon gebruiken...
Maar nu Rosa duidelijk beter is, ze is op haar eentje toch naar Portugal gereisd, is er in feite geen nood meer dat ze bij hen blijft wonen. Maar Frank vindt het blijkbaar aangenamer zo.
Maar nu Rosa duidelijk beter is, ze is op haar eentje toch naar Portugal gereisd, is er in feite geen nood meer dat ze bij hen blijft wonen. Maar Frank vindt het blijkbaar aangenamer zo.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
toch een rare combinatie die 3. Je moet het maar gewoon worden als koppel, hetgeen ik nog altijd een indringer in je privacy vind. Moest het nog een zuster of broer zijn van 1 van de 2, maar zo dicht staan ze nu toch ook niet bij elkaar. Ja, je kunt soms beter overeenkomen met sommige vrienden dan familie, maar toch! Het zal wel afhangen van hoe je zelf ingesteld bent. Voor mij zou het een moeilijke zaak blijven. Frank denkt er blijkbaar anders over.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Was die ménage à trois niet stopgezet? Eigenlijk geen idee meer van.
Maar goed, als Rosa terug is heeft Frank weer eens iemand anders om tegen te babbelen dan Eddy.
Maar goed, als Rosa terug is heeft Frank weer eens iemand anders om tegen te babbelen dan Eddy.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Frank en Eddy waren zo teleurgesteld gisteren. madam Rosa komt Thuis en vindt de mogelijkheid om daar ineens alles te beginnen regelen. Ze heeft nog haar jas niet af of ze begint daar de lakens uit te delen en de bestelling van de frituur door te geven. Van dankbaarheid gesproken. De mannen waren eraan voor hun 2 uur durende kooksessie!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ze hadden dít wel kunnen weten he. Als je drie weken door Italië hebt gereisd, ga je ook niet dezelfde avond bij thuiskomst Italiaans eten...
Verder vraag ik me af hoever hij intussen staat met dat feest voor 80 man dat hij voor Simonne ging organiseren. Hopelijk schuift hij dit niet door naar Rosa, want die zal de komende weken haar handen meer dan vol hebben.
Verder vraag ik me af hoever hij intussen staat met dat feest voor 80 man dat hij voor Simonne ging organiseren. Hopelijk schuift hij dit niet door naar Rosa, want die zal de komende weken haar handen meer dan vol hebben.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Maar eddy begon toch al verlekkerd te kijken toen Rosa over haar "frieten !" begon
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ergens wel, maar Rosa heeft toch laten weten dat ze terug kwam, dan had ze ook en passant effe kunnen sturen hoeveel zin ze had in frietjes. Maar dan was er geen reden voor haar overdreven gedoe.Tiboko schreef: wo 20 nov 2024, 12:40 Ze hadden dít wel kunnen weten he. Als je drie weken door Italië hebt gereisd, ga je ook niet dezelfde avond bij thuiskomst Italiaans eten...
En ik begijp wel dat Frank wil uitpakken met zijn kookkunsten, zeker nu Pips blijkbaar in rook is opgegaan en zijn vrouw weer een hanglip heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Uit het topic van Robin:
Dat vond ik ook - maar bompa Frank heeft gedaan om goed te doen. Hij wist hoe ongerust Tom was en ik denk dat hij helemaal niet verwacht had dat meneer de advocaat daar als een brullende stormram zou komen binnen stuiven.
0 x