Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Hij moet zich misschien niet moeien maar hij heeft ook maar het beste voor met zijn stiefdochter en stiefschoonzoon.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Kan zijn, maar hij geeft 'goede raad' door Tim in een bepaalde positie te dwingen.
'Sammeke ziet er van af' - maar Sammeke ziet altijd af als de dingen niet gaan zoals zij het wil.
Het is nooit aangeraden om te moeien in een relatie, tenzij ALLE feiten duidelijk zijn. En dat zijn ze niet voor Frank.
Voor niemand op dit moment, buiten Tim en Lyn, denk ik.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Frank heeft niet echt n rol nu. En n steun voor Eddy is hij ook niet echt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Een mens ziet al van mijlenver aankomen dat het verrassingsfeest voor Suske een dode mus zal zijn.

En verder : was verbaasd dat Robin tegen Frank geen brutale mond opzette en dat hij verzweeg wat de reden is dat hij in het ziekenhuis werkt. Zou Frank misschien kunnen doordringen in het gedrag van Robin maar dan moet die een kans krijgen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Simone niet veel reden tot vieren heeft. En wat kost n feest voor 80 man en wie zijn dat allemaal ?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als Rosa terugkeert, gaat de menage-a-trois weer door. Frank 'vond het plezant' dat Rosa daar woonde maar 'met Simone alleen' was het ook tof... Zou er nog aan moeten mankeren, ze zijn getrouwd ! Ook leuk voor Simone om dat te horen, tact is niet zijn sterkste kant.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Het was wel Simonne die indertijd de ménage à trois in gang heeft gezet. Ze had ook kunnen zeggen dat Rosa welkom was, maar dat ze liever had dat die een andere woning zou zoeken op termijn.
Maar Simonne vond het blijkbaar helemaal niet erg dat Rosa terug bij hen kwam wonen.
Ik vind niet dat Frank hier in de fout ging.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Dat begon onschuldig, Rosa die na haar beroerte niet zelfstandig meer kon wonen en Waldek was in die dagen geen optie voor haar. Door de beroerte verloor Rosa haar remmingen en was er dat slippertje met Frank. Daarna bleek dat Simonne ook wel wat extra spanning kon gebruiken...

Maar nu Rosa duidelijk beter is, ze is op haar eentje toch naar Portugal gereisd, is er in feite geen nood meer dat ze bij hen blijft wonen. Maar Frank vindt het blijkbaar aangenamer zo.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: di 19 nov 2024, 14:37 Maar Frank vindt het blijkbaar aangenamer zo.
toch een rare combinatie die 3. Je moet het maar gewoon worden als koppel, hetgeen ik nog altijd een indringer in je privacy vind. Moest het nog een zuster of broer zijn van 1 van de 2, maar zo dicht staan ze nu toch ook niet bij elkaar. Ja, je kunt soms beter overeenkomen met sommige vrienden dan familie, maar toch! Het zal wel afhangen van hoe je zelf ingesteld bent. Voor mij zou het een moeilijke zaak blijven. Frank denkt er blijkbaar anders over.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Was die ménage à trois niet stopgezet? Eigenlijk geen idee meer van.
Maar goed, als Rosa terug is heeft Frank weer eens iemand anders om tegen te babbelen dan Eddy.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Frank en Eddy waren zo teleurgesteld gisteren. madam Rosa komt Thuis en vindt de mogelijkheid om daar ineens alles te beginnen regelen. Ze heeft nog haar jas niet af of ze begint daar de lakens uit te delen en de bestelling van de frituur door te geven. Van dankbaarheid gesproken. De mannen waren eraan voor hun 2 uur durende kooksessie!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ze hadden dít wel kunnen weten he. Als je drie weken door Italië hebt gereisd, ga je ook niet dezelfde avond bij thuiskomst Italiaans eten...

Verder vraag ik me af hoever hij intussen staat met dat feest voor 80 man dat hij voor Simonne ging organiseren. Hopelijk schuift hij dit niet door naar Rosa, want die zal de komende weken haar handen meer dan vol hebben.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

daffy duck schreef: wo 20 nov 2024, 08:23 De mannen waren eraan voor hun 2 uur durende kooksessie!
Maar eddy begon toch al verlekkerd te kijken toen Rosa over haar "frieten !" begon :lol: en was de eerste om zijn bestelling door te geven :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Tiboko schreef: wo 20 nov 2024, 12:40 Ze hadden dít wel kunnen weten he. Als je drie weken door Italië hebt gereisd, ga je ook niet dezelfde avond bij thuiskomst Italiaans eten...
Ergens wel, maar Rosa heeft toch laten weten dat ze terug kwam, dan had ze ook en passant effe kunnen sturen hoeveel zin ze had in frietjes. Maar dan was er geen reden voor haar overdreven gedoe.
En ik begijp wel dat Frank wil uitpakken met zijn kookkunsten, zeker nu Pips blijkbaar in rook is opgegaan en zijn vrouw weer een hanglip heeft.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Uit het topic van Robin:
daffy duck schreef: do 05 dec 2024, 10:47 Volgens mij heeft Frank gemist om Tom te bellen.
Dat vond ik ook - maar bompa Frank heeft gedaan om goed te doen. Hij wist hoe ongerust Tom was en ik denk dat hij helemaal niet verwacht had dat meneer de advocaat daar als een brullende stormram zou komen binnen stuiven.
0 x
Plaats reactie