Maar ik denk toch dat Frank en Eddy er best aan doen om niet meer 'De Kampioenen' uithangen in Bar Madam - want daar leek het wel op.
En ik ben heel blij dat ik mijn eigen revalidatie niet heb moeten overlaten aan een gepensioneerde loodgieter.

Het slaat inderdaad totaal nergens op dat Rosa na deze toch wel redelijk ingrijpende tegenslag niet minstens deeltijds naar een professional zou gaan om zich te laten behandelen/te revalideren. Zal wel passen in het kraam "zo heeft nonkel Frank ook weer eens wat te doen" - maar op die manier schiet het allesbehalve op...satine schreef: za 02 mar 2024, 11:11 En ik ben heel blij dat ik mijn eigen revalidatie niet heb moeten overlaten aan een gepensioneerde loodgieter.
Ik dacht eerder, je hebt je dochter verweten dat ze zulke "spelletjes" online speelde, en aan haar taal aan de telefoon tegen Tom, terwijl ze in ziekenhuis zat, dacht ik toch wel efkes dat ze "telefoonsex" wou doen met Tom, hij verveelde zich, zij had veel werk, enkel Marianne verstoorde hun ding.Christel schreef: ma 04 mar 2024, 11:23 - Dokter Judith die blijkbaar zoooo verliefd op haar overspelige ex is dat ze er nu pas aan denkt om even naar haar vriend zijn ingrijpende uitslag te informeren. Fijne buddy is dat!
Ze heeft geen ongelijk. Ik erger me meer aan de hanglip van Simonne dan aan de uitspraken van Rosa. Wanneer heeft Simonne nog eens gelachen? Eerlijk, ik herinner het me niet. Gelukkig? De laatste keer bij Kaat in Finland misschien.daffy duck schreef: di 05 mar 2024, 08:09 Rosa : door haar misplaatste opmerking komt ze wel erg boertig over.
Maar eigenlijk zorgt Frank vooral voor Rosa, want die heeft er veruit het meeste werk mee. Simonne heeft wat timers gezet en is vervolgens naar haar werk vertrokken. Ook aan het ontbijt had ze duidelijk niks hoeven doen.daffy duck schreef: di 05 mar 2024, 08:09 Terwijl ik denk, als je zo voor iemand zorgt, die toch wel heel veel energy van je huishouden vergt, een klein beetje dankbaarheid niet misplaatst zal zijn.
Mess with the brain never the same!
Vergeet niet nancy die stilaan het summum van dommigheid nadert/overschrijdt ...Thom schreef: di 05 mar 2024, 11:30 Momenteel erger ik me aan bijna iedereen, maar ik ga het kort houden :
Aaah, en die scoorde gisteravond bij mij nou juist een keer wat pluspunten omdat ze zelf ineens inzag dat het nergens op sloeg wat ze tegen Vince zeinounake schreef: di 05 mar 2024, 14:16 Vergeet niet nancy die stilaan het summum van dommigheid nadert/overschrijdt ...