Die was ik nog vergeten! Dat hij nog probeerde zichzelf goed te praten door te zeggen dat het de keuze van Emma was geweest om daar een profiel aan te maken en zich tegen betaling te kijk te zetten. Excuse me???
Dat heb ik ook al gedacht. Van de andere kant zou Judith zich waarschijnlijk wel heel rot voelen als ze erachter zou komen dat Emma de telefoontjes van Thilly wel gewoon beantwoord en die van haar niet. Vooralsnog ben ik dus nog voorzichtig met m'n lappendaffy duck schreef: vr 12 jan 2024, 17:44 Ook wel een veegje voor Thilly. Waarom licht ze haar Zus niet in over Emma, dat zij wel contact heeft gehad. Dat zou al heel wat van de bezorgdheid van Judith wegnemen. Maar neen, madam geniet weer van: ikke wel en zij niet!
daarom was het van mijn kant ook maar een voorzichtig veegje
Wellicht omdat dat het vertrouwen zou breken en dan niemand nog Emma kan bereiken. Dit zal waarschijnlijk zelfs op vraag van Emma zelf zijn. Leuk is dat allemaal niet natuurlijk maar ik snap het ergens wel dat je eerder tegen iemand anders je hart lucht dan tegen je moeder. Emma zal zich ook wel schuldig voelen want zij heeft Dries WEL direct geblokkeerd toen het uitkwam. Dus idd maar een voorzichtig tikje voor Thilly maar wel een hele mand voor Dries die weer van "boehoehoe ik weet het niet boehoehoe het was spannend" zat te snotteren bij Tamara.daffy duck schreef: vr 12 jan 2024, 17:44 veegje voor Thilly. Waarom licht ze haar Zus niet in over Emma, dat zij wel contact heeft gehad.
Dat dacht ik ook - en ergens is Thilly ook veel ruimdenkender dan Judith, zeker ook omdat het niet over haar dochter gaat.heidiw schreef: za 13 jan 2024, 13:23 ik snap het ergens wel dat je eerder tegen iemand anders je hart lucht dan tegen je moeder.
Thilly heeft wèl een sterke band met Emma, en hoewel ze inderdaad ruimdenkender is, is volgens haar hier toch de lijn ver overschreden, zie maar haar reactie tegenover Dries.satine schreef: za 13 jan 2024, 13:39 Dat dacht ik ook - en ergens is Thilly ook veel ruimdenkender dan Judith, zeker ook omdat het niet over haar dochter gaat.